Va sugerez sa ascultati videoclipul si probabil o sa va dati seama despre ce este vorba in acest capitol.^^
-S-a intamplat ceva?aceasta era confuza si ne privea insistent in timp ce se aseaza la masa.
-Nu,nimic,spun oarecum discret si schimb subiectul.Imi dai te rog sucul?
-Desigur,aceasta ne-a dat sticlele cu suc si am inceput s abem din ele.Doamna de la cantina e draguta insa iara am fost privita ciudat.
-Nu esti singura,pe toti ne privesc ciudat.
-Tu esti ciudat,e normal sa te priveasca asa,dar noi suntem fete frumoase si nu ar trebui sa se comporte urat cu noi.
-Sunteti si modeste,Jimin incepe sa manance atunci cand a vazut ca am luat o gura din felia cu pizza.
-Sa il intrebam pe Armin,sigur el stie.
-Ca vine vorba de Armin,unde crezi ca sunt baietii,adica au trecut 15 minute si ei tot nu s-au intors.Poate ar trebui sa ma duc dupa ei,nu au mancat nimic si nu vreau sa li se faca rau.
Nu Yura nu te du dupa ei,nu ma lasa cu Jimin,nuuuu!Aud cateva voci cunoscute si imi indrept privirea spre usa cantinei,atunci ii vad pe cei trei muschetari cum vin spre noi.Yes!Nu mai sunt nevoita sa fiu lasata singura cu Jimin,zambesc pe furis pentru a nu ma crede nebuna.
-Ce a durat atata?Inteleg ca sala e mare dar ati stat prea mult,am mai luat o muscatura din felia de pizza.
-Am stat sa o examinam.E foarte frumoasa si curata.
-In tot acest timp mi s-a facut o foame de lup,Eco s-a asezat langa mine.Vreau si eu pizza.
-Haideti sa ne comandam baieti mancare,altfel nu o sa mai ramana nimic,Armin ii ia pe cei doi de mana si pornesc spre bucatareasa,nu dupa mult timp acestea se intorc,Eddy avea o supa iar Armin carbonara la fel ca Yura,Eco era trist si nu avea nimic pe tava decat un suc.
-Ce ai patit Eco,nu aveau mancare si pentur tine?Jimin a facut o mica gluma pe seama acestuia.
-Am vrut pizza si nu mai are,nu e corect,eu nu o sa mananc,vreau pizza.
-Eco nu poti sta nemancat,o sa iti faci rau,uite ia pizza mea,am luat doar doua muscaturi din ea.
-Nu pot,tu ce o sa mananci?
-Nu-i problema,felia aceasta de pizza e prea mare,eu si Rin o s-o impartim.
-Serios Jimin?Mersi,Rin,chiar vroiam pizza asta.
Ce e mai frumos decat sa impart o pizza cu Jimin?A!Da,stiu.Sa ii arunc bolul de supa a lui Eddy in cap.Gat aRin,gandeste-te ca e pentru o cauza buna,pentru Eco,gandeste pozitiv.Si uite-ma impartind o pizza cu Jimin.In timp ce mancam Jimin imi arunca zambete dulci discret,iar eu la fel de discret ma strambam la el.
-Armin,nu stii de ce restul studentilor sunt asa de rai cu noi?
-Poate sunt rasisti,spuse Eddy terminand supa.
-Nu e asta,vedeti voi,ca sa intrati la Oxford trebuie sa invatati foarte bine,sau sa aveti multi bani.Nu conteaza cum intrati tot trebuie sa depuneti un efort,financiar sau mental.Apoi trebuie sa platiti tot felul de lucruri precum uniforme sau carti.Celor de aici nu le convine ca voi studiati aici chiar daca este pe o perioada scurta de timp.
-Dar si noi am platit mult pentru aceasta saptamana,eram putin revoltata.
-Ei probabil nu stiu asta,oricum nu ar trebui sa va suparati,de obicei marea majoritate sunt cu nasul pe sus.
-Avem si noi un specimen de genul acesta in scoala pe nume HYO!accentuez nervoasa numele acesteia si ma uit aspru la Jimin pret de cateva secunde.
-Hyo face cat toti elevii de aici cand vine vorba de rautate.
CITEȘTI
Two hearts beat as one
FanficRin este o fata de 18 care calatoreste mai mereu,din cauza job-ului tatalui ei este nevoita sa se mute chiar atunci cand se ataseaza de locurile si persoanele dragi ei.Inainte Rin era prea mica sa ia decizii de una singura dar acum a crescut,uare po...