AZİZİM

36 13 15
                                    

Sevdiğim sana  yazıyorum şimdi   bu  satırları. Yüreğimde hasretin öyle  büyüdüki bilemezsin . Özlemimi anlatmaya  kalksam  ne kağıt  yeter  ne de  kalem. Öyle  bir  özlem,  öyle bir  hasret ki  yüreğimdeki  sanki  çocukluğumdan  kalma   bir  resim  gibi .Dokunmaya  kalksam  dokunamam, ellerini  tutmak  istesem  tutamam ki  işde  öyle  imkansızı yaşıyorum sende.  Imkan sızı sever mi  hiç  insan  seviyormuş  demekki  istiyormuş gönülden,  kavuşmak  olmasada  vuslat olmasada bile bile  istiyormuş sevmeyi  acı   çekmeyi ...

Bazen  diyorum ki  kendime sen  delirdin mi ?  Derdin  ne kendini  cehennemde yakmayı çokmu  istiyor sun? Sonra  yüreğimdeki sese kulak  veriyorum.Durmadan seni  sayıklar  nereye  baksam  seni görürüm  hayalin  canlanır  gözlerimin  önünde sonra  yetmez  senin  için  yaptığım  albüme  bakarım  tek  tek her bir  resminde  deliler  gibi  severim  seni .
Önce  saçlarını okşar gözlerinde  kaybolurum kirpiklerinin uçlarına dokunurum  yanaklarını  öperim  mesala gamzelerinde kaybolurum  ordan  dudaklarına  geçerim  kana  kana   içerim  seni ve  bundan  senin  hiç  haberin  olmaz  sevdiğim. İçim yanar, gözlerime  yaşlar dolar  yanaklarımdan  yavaşça süzülürken  yaşlar  seni sevmeyi, sana olan  hasretimi nimet bilirim .

Gözlerine ne zaman  bir  hüzün  düşse yüreğim paramparça  olur. Elimden  birşey  gelse de seni  mutlu  edebilsem diye  düşünürüm .Bilirim  sende  çaresizsin. Bilirim  seninde yüreğin aşk  acısı çeker. Senin için   elimden  sadece  dua  etmek  gelir. Bilki sevdiğim gecemde  gündüzüm de dualarımdasın.Her defasında  senin  mutluluğunu diler Rabbime  kurtar  bizi  bu aşkın kederinden diyerek secdeye kapanırım.

Işte sevdiğim böyle  sensiz   bir  gün  daha  geçti. Güneş  batmak  üzere dağların  ardından. Gündüz  hayalinle avunurumda gece  bitmek  bilmez sensiz.  Karanlık   ruhumu  boğar da  bazı  geceler  gözüme uyku  girmez . Uyumadan  önce  yine  resmine  bakarım  iyi  geceler  dilerim  sana. Binbir  güçlük le kapanan  gözlerim  tam uykuya  dalarda uyanır  aniden  sen diye . Derin bir nefes  alırım  önce,  sonra  gül  cemalini düşünüp  uykuya  teslim  ederim  gözlerimi. Halbuki  bir  bilsen  uykuyu  bile  seni  rüyamda  görebilmek için  uyurum.  Eğer  görürsem  sabah uyanınca  benden bahtiyarı yoktur.

Aşkın yaşı  yokmuş  bunu  anladım .Ben  seninle  yandım. Gün  gelir  benim  olursun sandım .Sen zaten  benimsin,  sen  benim  kaderim  sen benim  sevdiğim sin . Sen  Ruhumda sonsuza kadar  sürecek  ebedi  sonsuz  bir  şiirsin. ..

Sen  bana  Rabbimin  bir  nimetisin.  Bu aşk  bu sevda  bir  nimet varsın  kavuşmak  olmasın  seni  sevmek  bile  benim için  bir  nimet. Seni severken  ne  gözlerinin  karasına, ne yüreğinin  yarasına  ne  yaşına  nede başına  baktım.

Hani aniden  nasıl  bir  şimsek  çakar  insan  korkar ya  sende  aniden  bir  şimsek  misali  düştün yüreğime ama ben  senden  korkma dım. Tam tersine  gönlüme  bir  güneş  gibi  doğdun  öyle bir  güneşki bu  sevdiğim ben seninle  yeniden  doğdum...
💕💕💕💕💕

Azizen. ..

14/09/2017
17/04/2018

Yazdığım  kitaptan sevgiliye yazılmış  bir  mektup  keyifli  okumalar. ..

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KÜSTÜM ÇİÇEĞİ  #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin