büyük gösteri

3.4K 94 4
                                    

Nazelin...


Bölüm 5 .... büyük gösteri...

......................

Mirzadan
Babam  aramıştı . Aziz yani Amcaoglu   harmandağ  aşiretinden birini  vurmuş .  Aşiret toplanmış .....

Aşiret öyle  büyük  bir beladır ki bulaştıgın zaman ya canını alırlar  senden yada değer  verdiklerini hiç  bir şey  yapamazsın  belkide  kaçışımız  bu yüzdendir  çocukluğumuzdan , doğduğumuz  topraklardan , sevdiklerimizden.....
Umarım  işler sarpa  sarmadan düzelirdi..

Aşiret   berdel olsun kan dökülmesin demiş. Azizin kardeşi  amcamın kızı nişanlı olduğundan  ailedeki diğer kızlar toplanacak ve uygun görülen biri verilecekmiş gelin olarak ...
Sanki  bizim gencecik kızlarımız  onlara sunumluk tövbe estağfurullah...

Babamın asıl korkusu nazelini istemeleriydi...  bana nazelini koru kolla  buralara getirme diye tembihte bulundu  o an acı acı baktım...

nazelimin gözleri nasılda  masumdu...

NAZELİNDEN........


Abim dalıp gittiğinde elimi salladım. 'abim noldu hayırdır kötü  bi sey mi oldu diye sordum .

' yooo yok delalım hadi sen dinlen' dedi
Nasıl olsa çıkar yakında deyip uykuya bıraktım kendimi ...

1 HAFTA SONRA


MİRZADAN....

Gözlerimi açtıgımda yüksek müzik  beynimi yakacak cinstendi. Anlaşılan  bu gunde uyku yoktu.  Bir hışımla kalktım nazelinin odasının kapısı açıktı  ....

Dans ediyordu  yine  ama nasıl güzel balerin gibi (medya) ...
Sonra müziği kapattım :

M. Delalım bu gün gösteri var haydi dinlen bak bi sey olacak.

Bir haftadır durmadan çalışıyor çok şükür dikişleride alında ama bu  nazelinnin biraz daha güce  ihtiyaç duydugu gerçeğini  degistirmiyordu özelliklede  böyle onemli bir günde...

   Bu  gün önemliydi onun için ama aklımda hala babamın  dedikleri vardı. Seçmemişler  berdel yapılacak aileyi, korkuyorduk...

Seçilen  kız  cihan harmandağ  ile evlenecekmiş. Cihan beyde sanki bize eziyet etmek ister gibi  hala beklermiş. allah sonumuzu hayr etsin .....



GÖSTERİ ZAMANI....

abim ve sonat  beni sakinleştiriyorlardı . Gösteride yıldızdım ama ben  çok heyecanlıydım. Dans etmek okadar güzel ki sanki gökyüzünde  süzülüyordum  .
Yaklaşık 20 kişi etrafimda  dans ederken ben ortada şarkı söyleyip yanlız dans  ediyordum. Abim ve sonat en önde hayran hayran izliyorlardı beni ...

Yazardan...

Kız  sahnede süzülürken farkında  olmadığı  bir şey   vardı...

Ona bakan bir çift  göz  vardı  onu izleyen.  Hayran ve bir o kadar sinirli
Ve bu bir çift gözün hayatını bu kadar değiştireceğini asla tahmin edemezdi...

........................................

Gösteri bittikten sonra kıyafetimi  degistirmek ve makyajımı  silmek için  arka tarafa geçtim. Bir kaç  dakika sonra sonat geldi . Anlımdan  öptü  ve veni sevdigini söyledi. Tekrar arkamı  dönüp yüzümü silmeye devam ettim. Sonat arkamdan sarılıp  çenesini  omzuma yasladı  . Kulağıma  güzel  sözler  fısıldarken birden kapı açıldı...

O tarafa döndük  ama sonat  ayrılmamış  hala sarılıyordu.

N. Buyrun  !

adam bi şey demeden çıkıp  gitti. Ondan bi kaç dakika sonra  abim telaşla yanımıza geldi noldugunu sordum bi sey yok deyip  konuyu değiştirdi bende üzerimi değiştirdim ve arabalara dagaldık abime yolda yanımıza gelen adamdan bahsettim..

Abim sinirlenmişti. Abim iyice hız yaptı direksyonu öyle bi sıkıyordu ki parmak boyunları beyazlanmıştı.

N.abi yavaşla!Abi lütfen !Abiiii

sanki beni dumuyordu  en son bağırınca  duydu arabayı sağa çekti.  özür diledi anlimdan öptü ve sevgilisyle ayrıldığını bu yüzden sinirli  olduğunu söyledi bende ona hangisi diye sordum.

Ben öyle deyince kısa süre gözlerime baktı sonra ikimizde kahkahaları patlattık . Biz sakinleşince  devam ettik eve gelmiştik ve ben çok yorgundum hemen yatacaktım.  Güzel bir duştan  sonra  yatacakken  susadığımı  farkettim ve mutfağa giderken abimin bagırdığını   duydum .

Biraz yaklaşınca telefonla konuştuğunu  anladım abim:

M.  Ne diyorsun  baba sen nasıl olur bırakın geberip gitsin şerefsiz ben gardaşımı  feda etmem bilesin ...

Ne demekti bu yoksa abime bir şey mi  olmuştu abi diye seslendigimde abim bana döndü ve şaşırmış bi şekilde bana baktı ...
Sanırım burnuma pis bir konu geliyor hadi hayırlısı...

Allahım lütfen bir şey  olmasın nolur..

Yazardan...

Güzel kızımız farkında değildi  olanların.O abisi için  endişe ederken asıl korkması gereken şeyin sadece bir kaç  saniye gördüğü  o kara gözler  olduğunun.....



...................

Umarım beğenirsiniz.
Yorum yapın olur mu?



Sonat ve nazelin hakkında ne düşünüyorsunuz?

  nazelin!(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin