KARŞILAŞMA

2.1K 49 1
                                    



NAZELINDEN

Aşağı indiğimde Sonat kahvaltıyı hazırlamıştı  ama morali bozuktu.

Sandalyeye oturmuş beni bekliyordu. Yanağına  bir öpücük kondurdum.

' Hayırdır ne oldu '? diye sordum.

Bıkkın bir şekilde' Yarın Türkiye'ye gitmemiz lazım babamların yanına senin için bir sıkıntı olur mu?'diye sordu.

' tabii ki de olmaz Onlar artık benim de annem ve babam Gidelim tabii ki' diye ekledim bir anda güldü elimi tuttu dudaklarına götürdü hafif bir buse den sonra bana bakıp

' sen öyle bir detaysın ki hiç kimsenin göremediği işte bu yüzden de çok şanslıyım İyi ki seni benden önce kimse görmemiş görselerdi ne yapardın '

gülüştük kahvaltı ediyorduk. Ama içimde kötü bir his vardı kahvaltı ettikten sonra ben Mutfağı toparladım Sonat salonda beni bekledi daha sonra beraberce Valizleri hazırladık. Birkaç gün orada kalıp tekraren dönecektik o yüzden fazla bir şey almadık aşağı indiğimizde çalıların arkasından bir ses geldi.
Bir an korktum Yoksa bizi bulmuşlar mıydı hemen sonat gidip baktı ama hiçbir şey yoktu.

Sonat bana burada küçük hayvanlar çok olur Onlardan birisi çıkarmıştır.

  peki deyip Arabaya bindim. beraberce şehir  merkezine gittik yine özel uçakla Türkiye'ye dönecektik.  İçimdeki kötü hissi hiçbir şekilde atamıyorum.  Sonat da bunu fark etmiş olacak ki ellerimi tutup canım bir şey mi var diye sordu Ben de içimde kötü bir his olduğunu ama bir türlü atamadığı söyledim .

O da artık geçmişini unutup geleceğimize bakmamızı söyledi artık bizi hiç kimse bulamaz dedi Ben de onu huzur bulduğum kollarından gözlerimi uykuya kapadım

CIHANDAN


onlar bulamayacağımı zannetti ama buldum sevdiğim kadını orada alabilirdim ama yine kaçardı yine o it herife kaçardı .Ama buna izin vermemeliydim.
Benim  yanımda ölene kadar kalmalıydı.  Bu yüzden onu takip ettim güzel bir planım var ona öyle şeyler yaşatacağım ki sevdiğim kadın olsa bile onun Canını yakacağım benden kaçmak ne demek görecek ve beni sevmesini bilecek.zorunda ....
Bundan sonra  sevmese de gidemez yanımdan bırakamaz  beni
Benim çünkü....

YAZARDAN


Genç adam ve güzel kız başlarına ne geleceğini bilmeden kollarında huzurla uykuya daldılar aynı zamanda genç Ağa ise sevdiği kadını ebediyen kaybedeceğini bilmeden girdi bu yola yapacağın şeyler korkunçtu çünkü.

O kızı ebediyen kaybedecekti.  kız yine ebediyen sevdiği adamı sevecekti kız bu hırsa Kapılan Cihan'la aralarına koca Duvarlar örecekti öyle duvarlar ki Cihan bu duvarları sizce yıkabilecek miydi bunu kimse bilemez....
Ama yaptıkları  hep boğazında  bir yumru olarak kalacaktı....


Sonattan

Sonunda gelmiştik güzelim uyanmayınca  bende kucağıma aldım onu ve kapıdan girdim annem  ve babam bizi kapıda bekliyordu.  Beni  görünce çok sevindiler ama güzelim uyuduğu için hiç ses yapmadılar.

İçeriye geçtik Annem bana odayı gösterdi ben güzelimi yatırdım ve aşağı indim Babamla annemle bol bol Hasret giderdik babam bana bir şeyler duyduğunu söyledi anlatmasını istediğimde Mardin'de işlerin çok karışık olduğunu Cihan denen o adamın bizi karış karış her yerde aradığını ve bulduğu zaman ölümden başka bir şey yapmayacağını söylemiş olduğunu belirtti.

  nazelin!(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin