kaza

1.8K 49 1
                                    

Nazelin temsili

NAZELİNDEN

Telefonu elime aldım  ve mesajı açtım.

'SEVGİLİ KOCAN  ÖLÜME GİDİYOR '

CİHAN...


O an korkudan titredim.  Hemen montumu alıp evden çıktım. arabayla gidiyordum hiç bir şey görmedi gözüm.

Sadece boşluk...

Sevdiğim  adamı kaybetme korkusuyla hızla  sürdüm arabayı sahi kaç saat sonra varmıştım  yada kaç dakika  geçmişti  neden bu kadar yavaş ilerliyorum, zaman durmuştu...

Belki gerçek değildi  ama yinede o deli yapardı.  Düşüncelerimden  yol kenarında ki kalabalığı görünce ayrıldım . İndim ne göreceğimi bilmeden ama malesef....

Sevdaam ,gözümün nuru  orda arabada ama kanlar içinde o an dudaklarımdan sadece
sonat ismi düştü . Koştum ona ama birileri beni tuttu .  Onu görüp kötü olmayayım diye ama işte ben nefes anlamıyorumki  ben onsuz nefes dahi alamıyordum.  Ne kadar bekledim bilmiyorum.  Ambulans gelmemiş , arabadan çıkaramıyorlar  onu ....

Ve ben çaresizim....

  Omzunda bir el hissettim  beni ayağa kaldırdı.  Yüzümü ona döndüğüm de işte  yaşam bulduğum andı. Nefes doldu ciğerlerim.

Sarıldım ona sımsıkı ama acı çekiyordu . Etrafa baktım hala ambulans gelmemişti . Hemen arabaya götürdüm.  Hastaneye sürdüm yoldayken sonatın  anne babasına  haber verdim.  hastaneye gelince  sonatı  aldılar bende ellerimde onun  kanı beklemeye başladım. Elimdeki kanı görünce yüreğim cız etti.  Onun kanı  kurumuştu ... daha fazla bakamadım ellerimi yıkamaya gittim.   Ben lavaboya ararken  annem ve babam geldi  anneme  sımsıkı sarıldım.

Başka  kimsem yoktu.  Annem kanı görünce ellerimi yıkamam  için lavaboya getirdi.ona gitmesini söyledim . Sonatın  ihtiyacı  vardı  bize. o gidince içeri girdim bi anda ağzımı   kapattı biri.  Kim olduğunu görmek için döndüğümde  bir çift siyah göz gördüm.

Yine bulmuştu allahın belası.   Bana bakıp ;

'elimi cekicem ama  bagirmak yok'!?

Ama bu bir sorudan öte bir emirdi zaten başka çaremde yoktu. Hafifçe başımı salladım . ağzımı  açınca.;

ne istiyorsun?

diye sordum .  Ani bir  hareketle beni duvarla arasına aldı gözlerimin içine baktı kokumu içine çekti. Çenemin  alt kısmından öptü  sonra boynuma bir öpücük kondurdu. Bu öyle bir histiki midem öyle bir bulandiki kendimi tutamadım ona bakıp;

işte  sen busun başkasının  helaline göz koyacak kadar dokunacak kadar adı ve aşşalıksın

sonra yüzüm  sağ yana kaydı daha kafamı kaldıramadan  elimi tutup yüz hizama çıkardı;

  bak bu kana iyi bak işte  sen benim helalim ol diye döküldü bu kan

dedi ve elimdeki  kana baktı. Sonrada tekrar gözlerime bakıp delice   güldü

beni delirtme dedi?

Cihan  sen zaten delisin ben bi şey  yapmıyorum . Sen kafanın içinde  ne kurdun bilmiyorum ama yaptığın hiç bir şey akıllıca  değil zaten nolur bırak  beni mutlu olayım  nolur...

Elini kaldırdı vuracak diye gözlerimi kapattım ama vurmadı. Gözlerimi açtığımda bana çok yakın olduğunu farkettim .napacak  diye beklerken birden beni öpmeye başladı. Ben ne olduğunu  anlayamamıştım  bile  onu ittim karşılık asla vermedim. Ama o ısrarla öpmeye devam etti.

Kendinden geçtiği bir an onu itip kaçtım. Onu arda bıraktım  arkama bakmadan koştum . Üst kata çıkıp  ellerimi yıkadım  ve acile  geldiğimde  ann9m gülüyordu hemen gittim bana sonatın iyi olduğunu bir sıkıntı olmadığını söyledi hemen yanına gittim....

CIHANDAN


Planı  devreye soktum sonat denen it evden çıkınca bizim oğlan peşine takıldı  ve onu zorladı kaza yapmaya dayandı çok....

ama karşıdan Araba gelince dayanamadı direksiyonu kırdı Valla en son 3 kere takla attığını gördüm. Ama nasıl oldu tekrardan ayağa kalkabildi Hiçbir fikrim yok!

Ama olsun Eğer sevdiğim kadın bu sefer gelmezse daha kötü planlarım var beni bunları Yapma ya onlar zorladı....

Baştan  beri kaderine razı  olsaydı  kimsenin canı yanmazdı. Ama zaten o  hep zordu . Hep ulaşılmaz....


NAZELINDEN

Sonatın yanına girdiğimde....  sanki hayat durmuş  onu gorunce yeniden devam etmiş , yada yaşamayı unutmuşumda  onu görünce  herşey  yeniden  gelmiş  aklıma...

yanağında  morluklar vardı.  Dudağında  ve kaşında yarıklar vardı.  Gözlerim yandı. Bana baktı gülümsemeye çalıştı.  Sarsılarak  ağlamaya başladım. Kendimi tutamıyordum   yavaşça yanına ilerledim  elini tutup yanına  oturdum.

Diğer eliyle gözyaşlarımı silmeye çalıştı ama o sildikce yerine yenisi akıyordu .  Kalp yorulursa ter gözlerden akarmış . Yorulmuştu  kalbim sadece mutluluk istiyordum  ama ona bile izin yoktu.

  Birden sonat ufak bir hareketle beni göğsüne yatırdı.napıyorsun  biyerin acıyacak  dediğimde bana

Insan kimi sevecegini seçemiyor ama dedi öyle canım yandı ki  seçme hakkı olsa ben olmazdım o belkide

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Insan kimi sevecegini seçemiyor ama dedi öyle canım yandı ki  seçme hakkı olsa ben olmazdım o belkide...
ama devam etti ,

ama seçme şansım  olsaydı yine seni seçer seni bulurdum

Sonrası dudaklarımı   kapatan yumuşacık sıcacık  dudaklar birden kapı açıldı içeri girenler leyla annemle  vedat babamdı

Utançla kalktım hemen yanından.
Sonat onlara bakıp sahte bir hüzünle;

ama ya siz de tam vaktinde geldiniz

dedi ben mi?  Ben o arada yerin dibine girmekle meşguldüm . Doktor geldi ve Sonatın 2 gece burada kalması gerektiğini söyledi akşama doğru Leyla annemle Vedat babamı eve gönderdim. Gitmek istemeselerde gönderdim çünkü çok yorulmuşlardı.

Onlar gidince sonata birazcık uyuması gerektiğini söyledim.
Ben de kafeye inep bir çay içtim.
Birkaç parça birşey alıp odaya çıkarken telefonum titredi..

Telefonumu çıkardığımda yine Gizli numaradan bir mesaj vardı titrek ellerle mesajı açtım ;

hiçbir şey bitmedi ...


Yine o göndermişti .  Allah'ın belası Bırakmayacaktı Peşimi gitmeliydik burada hem de hemen.... belkide su an burda biryerlerden beni izleyip tedirgin halime gülüyordu  . Kurtulmalıydık ....

Kaçmalıydık...







Umarım beğenirsiniz yorum yapın olur mu :)




Ayrıca paylaşsanız hikayemi  güzel olur bence hem daha çok vote ve yorum olur bende daha hızlı  bölüm  atarım 😉😉😉😉

  nazelin!(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin