Lily Evans

3.5K 66 6
                                    

Odasına vuran ayışığı ve pencereden sıcak rüzgarla birlikte düşüncelere dalan Lily hiç beklenmedik bi olayla karşı karşıyaydı. Koyu kızıl saçlı ve zümrüt yeşili gözleri olan bu tatlı kız bazen cisimleri hareket ettirebiliyordu yada buna benzer normal insanların yapamayacağı şeyleri yapabiliyordu bir gün kız kardeşi Petunia onu görmüştü , gizlice her gün izlemeye devam etti daha sonra lily'nin bu eşsiz özelliğiyle dalga geçip ona ucube demeye başladı ve annesine söylemekle tehdit ediyordu.

İşte Lily bu derin düşüncelerine dalmışken penceresine küçük bi taş atılmıştı,lily cama doğru ilerledi ve sıska, soluk yüzlü ve simsiyah saçları olan severus'u gördü, pencereyi hafifçe araladı kısık bir sesle ''Burada ne arıyorsun severus kız kardeşim duyabilir.. '' dedi. Severus'un gitmeye niyeti yok gibiydi, ''aşağıya gel sana anlatmam gereken bir çok şey var lily , lütfen'' Lily sinirlenmişti bu saatte ne anlatacaktı bu çocuk.          

Penceresinden adımını attı ve Severus onu kucakladı,lily bu yakınlaşmadan pek hoşlanmamıştı ve hemen toparlandı.

'' Ne anlatacaksın bu saatte!? '' diye sinirli sinirli konuştu. Severus geldiği için yinede mutlu gözüküyordu.  ''Gel biraz yürüyelim'' dedi ve yürümeye başladılar. Lily meraktan ölmek üzereydi neydi bu çocuğun derdi?                                                                                                                                                          

''Lily seni büyü yaparken gördüm. Sen bir büyücüsün! ''

Biliyoruum kısa oldu baya fakat okundukça uzun bölümler gelecek.^^

The Marauders -askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin