King's Cross istasyonu

979 55 11
                                    

Lily , Petunia ile o günden sonra aralarının asla eskisi gibi olmayacağını anlamıştı. Günler çok çabuk geçiyordu , yaz sonu gelmişti artık..

Bir gün güneşli ve serin bi havada balkonda kahvaltı eden Lily ve ailesi onlara doğru pamuk gibi beyaz ve kocaman bir şeyin geldiğini gördü. Biraz daha yaklaşınca bunun bir baykuş olduğunu anladılar. Lily Hogwarts mektubunun geleceğini anlamıştı ve heyecandan çığlık atmamak için dilini ısırdı. Hemen mektubu açıp okudular, Petunia kıskançlıktan çıldıracak gibiydi ve hemen odasına koştu. İkinci bi parşömen daha çıktı aynı Severun anlattığı gibi ''Alınacaklar Listesi'' bunlar şöyleydi; Asa , Baykuş , kurbağa veya herhangi bir hayvan , Temel Büyüler kitabı , Kendi binanızın cüppesi vb.

Lily çok mutluydu, snape haklı çıkmıştı. Hemen Severus Snape ile buluşma yerlerine koştu ve işte ordaydı! Sımsıkı sarıldılar, Snapete sanki bir sorun vardı Lily ne olduğunu anlamaya çalıştı ve sonunda söyledi ''Lily ya farklı binalara düşersek? Ben Slytherinde olacağımı düşünüyorum, ailemden dolayı.'' ve Lily onun eline uzanıp ''Severus ne olursa olsun biz en yakın arkadaş kalacağız lütfen böyle yapma hadii'' dedi. Severus snape'i birazda olsun rahatlattı ve yarın görüşmek üzere vedalaşıp ayrıldılar. Yarın büyük gündü, Snape ailesiyle birlikte okul alışverişi yapmaya gideceklerdi. Eve doğru giderken yaşadıklarını düşündü herşey çok hızlı gidiyordu hayatı bi anda değişmişti sanki.. Eve geldiğinde kendini yatağa, uykunun kollarına bıraktı.

Lily erkenden uyanmıştı, bavulunu hazırlamaya koyuldu. Çok heyecanlıydı, Severus onu evinden aldı ve kendi evlerine doğru yürümeye başladılar. Bay ve Bayan Snape onları kapıda karşıladı. İkiside soluk benizli ve siyah saçlılardı aynı Severus gibi. Bay Snape çok iyi bir adamdı ayrıca muggledı. Lily onu hemen sevmişti. Şimdi uçuç tozuyla Diagon yoluna gideceklerdi..

Diagon yolunda Lily'nin herşeyi alınmıştı, tüm derslerin kitaplarını, tüy kalemler parşömenler, orta boy kazanlar ve son olarak asa kalmıştı. Ollivanders'a girdiler..

Yaşlı ve kısa boylu bi adam arka taraflar koşuşturuyordu ve sonunda Lily ile Snape'i fark edince onlara doğru geldi '' Hoşgeldiniz çocuklar'' dedi ve gülümsedi. Lily'e ince uzun bir kutu içinden bir asa verdi. Lily alıp inceledi ve Snape'e baktı o da haydi sallasana der gibi bir bakış atmıştı. Lily asasını bi kitaba doğru salladı ve kitabı yerinden kaldırıp başka bir masaya bıraktı. Bay Ollivander ''Harika!! 26 cm ve özü incecik söğüt yapımı ve tılsım için uygun br asa tam sizin için Bayan Evans'' 

Sıra Snape'e gelmişti. Bay Ollivander ona sert ve Lily'nin asasına oranla daha uzun bir asa verdi ve Severus asasını yerde duran asa kutularına doğru salladı hepsini bi anda kaldırıp bırakabilmişti. Ollivander ''30 cm uzunluğundadır.Karaağaç yapımıdır özü ise kakao çekirdeğidir. Esnek bir asa degildir, oldukça katıdır. Özellikle savunma büyülerinde çok iyidir'' dedi ve artık ikisininde asaları olmuştu bu insana inanılmaz hissettiriyordu.

Lily ve Snape Quidditch hakkında konuşurken King's cross istasyonuna gelmişlerdi bile. Lily'nin ailesi bavul ile birlikte ordaydılar sanki korkunç ve utanılcak bir olay varmış gibi gözüküyorlardı hatta Snape'in ailesiyle bile tanışmak istemediler. Neyseki en azından yolcu etmeye gelmişlerdi.

Buarada Petunia gizlice Hogwarts'a mektup yazmış oraya gitmek istediğini ve kendisine de kabul mektubu gelmesini istemiş, bunu gizlice okuyan Snape, Lily'e anlatırken kahkahalara boğulmuştu. Tabii Lily, kız kardeşinin özelini okuduğu için Severus'a birazda olsa kızmıştı.

Petunia yolcu ederken '' Sen bir ucubesin ve ucubeler okuluna gidiyorsun. Bu utanç verici Lily. Senin adına üzülüyorum.'' dedi. Ailesi zaten tek bir kelime etmemişler ve olan biteni anlamıyorlardı. Lily, Petunia'nın bu hareketlerine alışmıştı fakat bu bardağı taşıran son damlaydı. Lily hafif alaycı bi tebessümle ''Ben de senin için üzülüyorum Tuney, yazdığın mektup gerçekten çok üzücüydü ama Mugglelar büyücü olamaz ve Hogwarts'a gelemez,bunu kabullen kıskanmayı bırakıp bir abla gibi davran artık.'' dedi hemen ardından Lily pişman olmuştu ne olursa olsun ablasını kırdığını biliyordu.

Petunia'nın gözleri doldu ve arkasını dönüp gitti.

The Marauders -askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin