McGonagall isimli müdür yardımcısı tüm 1.sınıfları kapıda karşıladı ve onlara uzun bi açıklama yaptı. ''Hogwarts’a hoşgeldiniz. Gryffindor,Slytherin,Hufflepuff ve Ravenclaw adında dört bina var.
Her binanın kendine ait asil tarihi ve her binanın yetişmiş cadı ve büyücüleri var. Hogwarts’tayken zaferleriniz binanıza puan kazandıracak ve kurallara aykırı davranışlar puan düşürecektir. Senenin sonunda en fazla puanı olan bina Bina Kupası’nı alacak, büyük zafer. Herkesin binasını sevmesini dilerim.’’ Bakalım herkes binasını sevecek miydi ?
Lily, Hogwarts'tan içeri girdiği andan beri büyülenmişti, burası çok büyüktü ve ihtişamlıydı. Lily, buranın kaç senedir varolduğunu merak etmişti çünkü çok eskiye benziyordu. Herşey iyi güzeldi ama hareket eden resimlerde neydi ? Lily şok olmuştu, Snape'i dürtüp ''heey şunlara bak!'' dedi. Snape gülümsedi, Lily'nin herşeye şaşırmasını ve böyle tepkiler vermesini seviyordu. Snape derin düşüncelere dalmıştı, Slytherin'e girmek istiyordu fakat Lily'nin giremeyeceğini biliyordu çünkü genelde muggle doğumlular Slytherine pek giremezdi. Snape bunları düşünürken James, Sirius ve adını bilmediği iki çocuk onların arkasına doğru geldi.
McGonagall ''1. sınıflar beni izleyin! Seremoni birazdan başlayacak'' dedi. Büyük salona girdiler, büyük sınıflar oturuyordu. Lily çekingen bi şekilde etrafına bakarken herkes sıra olmuştu. McGonagall çok eski bi şapkayı tek tek öğrencilerin kafasına yerleştiriyordu. Sıra James Potter'a geldiğinde kendinden emin bir şekilde yürüdü ve şapka kafasına geldiği an, şapka bağırdı '' GRYFFINDOR!!!! '' James gururla masaya doğru ilerledi sonra sıra Sirius Black'e geldi. Şapka biraz tereddüt etmiş ve sonunda '' GRYFFINDOR. '' demişti. Diğer Black'ler şaşırmış gözüküyordu çünkü genelde bir Black her zaman Slytherin'e gitmiştir. Adı Remus Lupin olan kumral ve uzun bi çocuktaydı şimdi şapka. ''GRYFFINDOR!'' diye bağırdı. Ve sonunda Lily Evans dedi McGonagall, Lily heyecanla yürüdü, ayağı takıldı az kalsın düşecekti,bembeyaz yanakları hemen kızarmıştı ve sandalyeye oturdu. Şapkayı taktı ve ''GRYFFINDOR!! '' dedi. Lily Evans dikkatle yürüyerek Gryffindorların alkışlarıyla onlara doğru yürüdü. Snape ben napacağım şimdi olamaz gryffindora gitmiş olamaz hayır.. diye düşündü. Sıra Peter Pettigrew adlı zayıf kıvırcık saçlı çocuktaydı, çocuk ürkekçe oturdu sandalyeye. Şapka '' Gryffindooor!'' dedi yine. McGonagall ''Severus Snape ! '' dedi ama Snape'in aklı Lilydeydi.
Snape korkuyordu şimdi ne olacaktı ? Hangi binaya gidecekti? Lily nerdeyse o da orda olmak istiyordu, tek istediği buydu.
Çünkü Lily Evans'a aşık olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Marauders -askıda-
FanfictionMösyöler Aylak, Kılkuyruk, Patiayak ve Çatalak sizlere gururla sunar.. Hikayemiz,Harry Potter'ın annesi Lily Evans'in Hogwarts'a gitmesiyle başlayacak. Konu Lily'nin James'e karşı nefreti, James'in onu kendine istemesi ve Severus'la kavgaları ayrıca...