Çünkü Lily Evans'a aşık olmuştu.
Sıkı bir topuz yaptığı siyah saçları, açık yeşil cübbesi olan Minevra McGonagall, '' Severus Snape ! '' dedi,ikince kez. Snape affallamıştı, Lily'nin Ravenclaw'a gitmesini umuyordu, Gryffindor'u aklına bile getirmemişti. Yavaş adımlarla sandalyeye gitti. Minevra şapkayı koyduğu an '' SLYTHERIN !! '' dedi, Snape'in istediği binaydı, çok mutlu olması gerekirdi.
Lily masaya oturduğunda, zümrüt yeşili gözleri Severus'u arıyordu, bulduğunda ikisini gözleri buluştu. Lily, Severus'u mutsuz görmek istemiyordu,en yakın arkadaşıydı fakat başkalarıyla tanışma zamanı gelmişti. James Potter yanına oturdu ve ''Hey Evans! buraya geleceğini biliyordum. Sana söylemiştim.'' dedi her zaman ki alaycılığı ile. Lily, soğuk bi şekilde '' Merhaba Potter, izninle yemek yiyeceğim.'' dedi ve önündeki tavuk parçalarını nazikçe yemeğe koyuldu. Bu sırada Snape onu izliyordu. Ziyafet bittikten sonra , Albus Dumbledore bir konuşma yaptı ve tüm öğrencilere başarılar diledi.
Kıvırcık saçlı,burnu dik ve boş bakışları olan bölüm başkanı '' Gryffindor beni izleyin! Arkada kalmayın. '' dedi. Lily, Snape'in yanına gitmek için yarını beklemesi gerektiğini anladı ve kıvırcık saçlı kızı takip etti buarada, '' Dikkat edin, merdivenler yer değiştirmeyi sever. '' dedi. Lily çok eski görünen merdivenlere güvensizce adımını attı ve merdiven birden hareket etmeye başladı. Lily merdivene adeta yapışmıştı, sımsıkı tutundu ürkekçe etrafa baktı ama kimsenin umrunda değilmiş gibiydi. Ta ki başka merdivendeki açık kahverengi saçlı ravenclaw'dan bi kızı görene kadar. Lily onun da muggle doğumlu olduğunu düşündü, etrafa ürkekçe bakan büyük gözleri vardı. Ve bölüm başkanı sonunda bi kadın portresinin önünde durarak '' tapeworm '' dedi ve içeri girdiler. Kıvırcık saçlı kız, ''Erkeklerin odası solda, kızların ise sağdaki. İlk yılınızda iyi şanslar ! '' dedi ve çıktı. Lily merdivenlerden çıkarken eşyalarının nerde olduğunu düşündü. Odaya girdi ve bavulunu bi yatağın kenarında gördü, yatağın üstünde de cüppesi duruyordu. Kırmızı çarşaflar vardı hemen hemen çoğu duvarda Gryffindor posterleri veya Quidditch takımlarının posterleri vardı, buarada herkes yorgun görünüyordu saat epeyce geç olmuştu. Lily pijamalarını giyip yatağa oturdu ve Temel Büyüler Kitabına baktı biraz incelemek istedi. Affedilmez büyüleri görünce merak edip okudu, '' Imperio, kişiyi kontrol etmeyi sağlar. Cruciatus,bu lanet işkence lanetidir korkunç acılar çektirir insan sonra ermesi için ölmeyi diler. Avada Kedavra, doğrudan öldüren lanettir.'' Lily bunları okuyunca ürktü hayatı boyunca hiç kullanmayacağını umdu ve sonra gözüne bi büyü çarptı '' Alohomora,kilit açma büyüsüdür.'' Herkesin uyuyup uyumadığına baktıktan sonra asasını buldu sonra gidip kapıyı kitledi ve asasını kitapta görüldüğü gibi oynatıp '' Alohomora'' dedi ve kapı açıldı!
Bu inanılmaz bi his, tüm gece uyumayıp bu büyüleri yapailirim diye düşündü Lily Evans çünkü büyü yapmak ona haz veriyordu tam o sırada koyu kahve saçları olan bi çift ela göz ona doğru bakıyordu. Lily bakan kızı farkedince yanakları kızardı, kız ''vay be! az önce gerçek bi büyü yaptın, bu çok etkileyici.. Ben Marlene Mckinnon ve sen ? '' dedi. Mum yüzüne vururken Lily, onun teninin ne kadarda beyaz olduğunu düşündü. '' Ben Lily Evans, Memnun oldum bu arada rahatsız ettiysem özür dilerim '' dedi kibarca yaptığı büyüyü kastederek. Marlene, '' Saçmalama, çok naziksin ee nerden geliyorsun? Muggle doğumlu musun? '' dedi. Lily utangaç bi şekilde '' Evet, muggle doğumluyum. Cokeworth, İngiltere '' dedi kısık bi sesle çünkü herkes uyuyordu. '' Ben safkanım tabii bununla gurur duyan biri değilim anlarsın ya muggle'lar hep ilgimi çekmiştir'' dedi ve kahkaha attı saçları kısacık olan bir kız '' şşşş susun artık '' diye homurdandı. Marlene ve Lily kıkırdadı, iyi geceler dilediler Lily sonunda bi arkadaş bulmanın sevinciyle uyuyakalmıştı, rüyasında James Potter'ı gördü. Ağaçlar içinde bi yerdeydiler ve sarılıyorlardı, uyandığında ne kadar saçma ve berbat bi rüya diye düşünmüştü.
Tavsiyelerinizi bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Marauders -askıda-
FanfictionMösyöler Aylak, Kılkuyruk, Patiayak ve Çatalak sizlere gururla sunar.. Hikayemiz,Harry Potter'ın annesi Lily Evans'in Hogwarts'a gitmesiyle başlayacak. Konu Lily'nin James'e karşı nefreti, James'in onu kendine istemesi ve Severus'la kavgaları ayrıca...