1. kayıp

17.2K 447 27
                                    

Resimde ana karakter Derin var..... 

 

.Aklımdaki düşünceden sıyrılıp gitmek istiyordum. Ama en iyi arkadaşım Eliz ' in ölümü beni iyice sarsmıştı.En iyi arkadaşımın ölmüş olduğunu bilmek..... Bunu düşünmek bile istemiyordum . 

Eve doğru giderken sigara kokusu bütün bedenime yayılmıştı. Ama annemin ne diyeceği umrumda bile değildi 

Evden içeri girdim.Ayakabılarımı bir köşeye fırlattım. Annem bunu gördü ama bir şey demedi . Ve annem sesizliği bozup:

"Kızım nasılsın?" diyip bana sarıldı. Sigara kokusunu almış olacakki  yüzünü buruşturdu.Ağzını açtığı sıra ben konuşmasını kesip 

"Anne ne söyliceksen aklında tut . Ben bonyoya giriyorum" dediğimde annem şaşırmış bir şekilde bana doğru bakıyordu annemi aldırmadan yukarı çıktım. Dolabımdan bir kaç kıyafet kapıp  banyoya girdim .

Banyodan çıktığımda annemle konuşmak istemiyordum.Cama doğru baktığımda havadan hafif yağmur damlaları düşüyordu.Anneme gözükmeden camdan dışarı doğru atladım.Atladığımda yere yapıştım ve bacağım acımıştı.Pantolonumun paçasını hafif yukarı kaldırıp bacağımdaki yaraya baktım o kadar da kötü değildi sadece çizikti.Pantolunumun paçasını indirip ayağa kalktım ve yürümeye başladım.

Yere düşen yağmurların sesiyle bereaber düşüncelerim aklımda canlandı . Son günlerde Birinin beni takip ettiğini düşünmeye başlıyordum .Sonra biranın etkisidir diye tepki vermiyordum.

Elizin ölümü benim garip bir kişiliğe bürünmemi sağlamıştı.Bira , sigara vb. şeyler içmeye başlamıştım. İnsanlara bağırıp çağrıyordum.Okulun nasıl bir yer olduğunu unutmuştum

 Birden belimde bir el hissedince telaşa kabıldım .Çığlık atmak istedim ama başaramadım . Gözlerim yavaş yavaş kapanıp hertaraf siyaha büründü .

Yeraltı OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin