Resimde Barkın var
OKURKEN the neighbourhood - sweater weather DİNLEYEBİLİRSİNİZ
Gözlerim açtığımda olmam gereken yerde değildim.Odanın her tarıfına serum kokusu yayılmıştı.Sanırım revirdeydim .Ama kendimi hala çok yorgun hissediyordum.
"Hasta kendini geliyor" dedi kısık bir kadın sesi.Bana yaklaştı ve ban baktı.
"İyimisin canım "dedi.Ben kendimi hiç iyi hissetmeme rağmen evet anlamında başımı salladım.
"Bu arada arkadaşın seni dışarıda bekliyor çağırmamı istermisin " demesiyle hangi arkadaşım olduğunu anlam veremedim ikizlerle ve Irmakla tanışmıştım sadece. Muhtemlen Irmak dı.
Gerçeği söylemek gerekirse Irmağa çok sinirliydim.Kendi eğlencesi için benim dövülmeme göz yumuştu .Kadının bana baktığını farkedince
"Özür dilerim dalmışım. Evet çağırın " dememle kadın kapıyı aralıyıp çağırdı
Ben hala tavanı izlerken içeri girdi.Mavi gözleri, siyah saçları ,beyaz teniyle çok uyumluydu.Benim doğru gelip yanımdaki sandelyeye oturdu.
"Daha iyi misin ?"
"O çocuk seni de mi dövdü"bunu anlamamak için mal olmak gerekiyordu.Çünkü dudağının alt tarafı patlamış çenesine doğru kan akıyordu.
"Beni boşver şimdi sen nasılsın "
"O göt kafalı siz eğlenin diye mi dövdü? Yoksa kendi eğlencesi için mi?"
"Hayır bu aslında ..... bak Kutay bunu bütün yeniler yapıyor normalde en fazla burnunu kanatır ama seni öyle dövünce hepimiz çok şaşırdık ve çoğu insan Kutay dan korktuğu için bir şey söylemiyo
"Sen"
"Birinin müdahele etmesi gerikiyordu .Benide biraz takotladı ama buna değdi."Bir kaç saniye yüzünü inceledim kesinlikle harika bir yüze sahipti ve nazikti halinden hiç şikayetçi görünmüyordu.Ki ben burdan kaçma planları yaparken o sesizliğini koruyordu
"Sana güvenebilir miyim ?" dedim sessizliği bozarak
"Gerçekten soruyor musun " dedi alaycı bir tavırla .Tabi ki ona güvenebilirdim o olmasaydı ünlü estetik cerahları bile yüzüme çare bulamzdı.
"Bak benim burdan gitmem gerek benim kaçmama yardım eder misin ? Yada benimle beraber kaçabilirsin." demem le şaşırmasını bekliyordum ama yüzünde milim kıpırdama yoktu .Bir kaç saniye sonra gülmeye başladı.
"Ne oldu çok mu komik?"
"Burdan çıkmanın yolu yok yenisin diye belki anlamamış olabilirsin ama ben ciddiyim" hemen ciddi yüz ifademi takındım ama o hala alaylı bakışlarıyla beni süzüyordu .
"Denemeden bilemeyiz"
"Gerçekten denemediğimi düşündün her tarafta korumalar ve kameralar var yani burdan çıkış yolu yok"demesi benim bu işten vazgeçmem için yeterli değildi.
Bir kaç dakika sonra konuyu değiştirerek
"Ne zamandır burdasın ?"
"Üç sene oldu başlarda bende senin gibi garipsedim ama artık burası evim gibi. Eğer kaçarsam ki böyle bir şey asla olmaz beni bekleyen hiç bir şey yok " dedi
"Kaç yaşındasın?"
"18 sen "
"18'ime yeni girdim . Şey o çocuk kaç yaşında ?"
"Kim Kutay mı?" evet anlamında başımı salladım
"20 sanırım o buranın eskilerinden .Çocukluğundan beri burdaymış diye biliyorum " ağzını açtı bir şey söylecek gibi oldu ama ağzını geri kapattı. Bir anlık uzun bir sessizlik oluştu .Sonra sessizliği bozup :
"Bir şey lazım olursa 218 numaralı odadayım"diyip ayağa kalktı
"Bu arada ben Barkın aslında bunu ilk sölemem gerekiyodu " dedi ve güldü
"Bende derin "
"Biliyorum aslında şuanda herkes ismiden haberdar"
Yarım saat bekledikten sonra içeri hemşire girdi serumu çıkarıp muayene etti .Toprak ve Utku gelip gelip ben dışarı çıkardı.
Yine aynı koridorda yürüyorduk
"Siz buranın getir götür işlerini mi yapıyorsunuz ?"
"Hayır biz yenilerle bir süre ilgileniyoruz kendi çaresine bakana kadar"
"Size para mı veriyorlar?"
"Burada paraya pek ihtiyacımız olmuyo her istediğimizi rahatça karşılıyorlar"dedi biraz daha yürüdükten sonra beni kapımın önünde bıraktılar ve uzaklaştılar.Kapıyı tıklattım an kapıyı Irmak açtı.Ona sinirli yüz ifademi takındım.Endişeli görünüyordu.Yatağa oturup ona bakmamaya çalışıyordum ama onun gözü sürekli benim üzerimde olması bu işi zorlaştırıyordu.
"Bak Derin ne düşündüğünü biliyorum .Seni neden kurtarmadığımı merak ediyorsun ama işler burda öyle yürümüyor"
"Peki burda işler nasıl yürüyo?"dedim iğneyileceği bir tavırla
"Kutaya diklenirsen sana kötü davranır ve çoğu kişiyede böyle yapmasını sağlar.Anlıyacağın ringden birini çıkarıp öylece götüremezsin .Barkın canına susamış olmalı "
Barkından sonrasını dinlememiştim.Kafam oldukça karmaşıktı ve Barkının oda numarasını hatırlamaya çalışıyordum
218! sonunda
"Irmak sorun değil gerçekten"dedim Irmak sırıtabildiği kadar sırıttı.
"Sana hala kart vermemişler ben idareyi arıyorum birazdan buraya gelirler ve unutmadan odanın yarısı senin odayı istediğin gibi dekore edebilisin birazdan soru sormaya biri gelir"
"Ne sorusu?"
"İşte favorilerin falan soruyolar ona göre kiyafet kitap eşya falan alıyorlar yani şuan kullandıkların idarelik "diyip telefona yöneldi Irmağın sesini zar zor duyuyordum.
Çok yorgundum ve uykuya ihtiyacım vardı tam uykuya dalarken kapı çaldı.Bende yatğın üzerinde oturur pozisyona geçtim .İçeri gelen turuncu saçlı beyaz tenli ve elbisesi ancak kıçını kapatıcak kadar kısa olan kız bana doğru geldi .Elinde kağıtlar vardı sanırım soruları o sorucaktı .Bana doğru bakınca yüzünü buruşturdu . O kadar mı kötü görünüyordum ?
Çok geçmeden karşımdaki sandelyeye oturdu .
"Ben Cansu " dedi ağzımı açtığım anda Irmak araya girdi
"Ben Derine her şeyi söyledim ne yapıcağını biliyor" dedi ama Irmağın yüz ifadesi kızdan rahatsız olmuş görünüyordu .
"Hıı herzaman bunu açıklamak zor oluyo neyse başlıyorum " dedi ve elindeki kağıtları karıştırdı "Favori rengin ?"
"Siyah"
"Favori ayakabı markası ?"
"Vans ,doctor martens " dememle yüzünü buruşturdu.
"Ne tür kitaplar okursun?"
"Daha çok bilim kurgu" dememle yine yüzünü buruşturdu.Her cevapldığım soruda aynı şeyi yapıyordu
"Favori sanatçıların?"
"Paramore ve The neighborhood ..... Sen bunları niye soruyorsun napıcaksın buraya mı getireceksin? ,"
"Bence Kutay seni fena pataklamış hala kendine gelememişsin .Sadece sorduğum sorulara cevap ver " dedi ve saçma sapan bir sürü soru sordu.Sonra hiç dönüp bakmadan gitti.
Irmağın yanına gitim ve oturdum. Irmağa sorucağım bir ton soru vardı ama aralarından en merak ettiğim soruyu sordum.
"O kimdi "
"Kutayın sevgilisi anlıyacağın ona bulaşmak istemessin seni burdan aforoz eder"
Burdan aforoz edilmek........ tamda benim istediğim şey
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeraltı Okulu
Teen Fiction" NEDEN SADECE BENİ SEÇTİN" diye soludum nefretle "Yeni kişiler geldi onlar varken niye benle uğraşıyorsun ?" "Cevap ver " diye bağırdığım anda kaşlarını çattı. Bana bir adım yaklaşıp bir eliyle çenemi tuttu.Çenemi geri ittirip duvarla onun arasınd...