4.Ohaa

6.6K 317 26
                                    

RESİMDE KUTAYLA CANSU VAR

okurken Black Veil Brides - In The End dinleyebilirsiniz

Günün sonunda çoğu eşya ve kıyafetlerim gelmişdi.Yanında kartımıda getirmişlerdim.Kıyafetlere baktığımda çoğu benim tarzımdaydı.Altıma siyah bir tayt üstümede  bir sporcu atleti ğeçirdim.

Derslere başlama zamanı gelmişti.İlk işim dövüş sanatları öğrenip Kutayın  ağzını yüzünü dağıtmaktı.Irmak kapıda beni bekliyordu saçlarımı yukarıdan sıkıca toplayıp kapıya yöneldim.

"Benim ilk dersim savunma seninki?"

"Ee şey beni ilk önce 218 numaralı odaya götürebilirmisin?"dediğimde kıkırdamaya başladı.

"Ne var yaa"dedim ama hala kıkırdıyordu. Omzuna sertçe vurdum . 

"Oha kızım yavaş ya .Bu arada yeni arkadaş mı edindin ?"derken bile kendini zor tutuyordu

"Arkadaş olmuyacak kadar yakışıklı"dedim içimden . Irmak kahkaha atmaya başlayınca sesli söğlediğimi farkettim .Kızarmaya başlamıştım. Ben sadece Elize böyle şeyleri söylerdim  .

Elizi gerçekten çok özlemiştim.Ama elimden gelen bir şey yoktu . Düşüncelerim Irmağın sesiyle kayboldular

"Geç kalıcam gel seni yakışıklının yanına götüriyim " dedi ve kahkaha atmaya başladı.

"Malmısın kızım sanada birşey söylenmiyo yaa"

"Tamam tamam "dedi ve kapıyı kapattı .Asansöre doğru yürümeye başladık .Irmak 12. katta bastı  ve yukarı  çıktık .Asansör 12.katta durdu.Irmak önümüzdeki koridoru işaret ederek :

"Bu koridordan düz git ilk sağdan dön ve bu arda iyi şanslar." dediği anda kızarmaya başladım.

"Sen görürsün ben bi dövüş öğreniyim ilk sana dalıcam"dememle gülmeye banşladı bende arkamı dönüp Irmağın dediği tarife göre yürümeye başladım .

216 ,217,218 sonunda 

Kapıyı tıklamak için uzandım ve tıklattım . Kapı açılana kadar içimden ne diyeceğimi düşünmeye başladım.

Birden kapı açıldı . Barkının altında pantolanu ve üstünde kaslarıyla karşıma çıktı .

ohhhaa   

Gözlerimi kasalarından çekemiyordum.

"Sen burda ne arıyosun ?"dedi 

"Ben şey ımmm te-şekkür etmeye gel-mişştim de"resmen çocuğu süzüyordum .Bi salyam akmadığı kalmıştı. Oda beni süzüyodu .

"Burası erkekler tarafı" demesiyle 

"Ne "diye bağırdım. O bana bakıyordu . Bende ona sonra ben gözlerimi kaçırdım .

"Sen niye sölemiyorsun ya ben gidiyorum."

"Ne biliyim senin geleceğeni "

"Nasıl çıkcam ben buradan bir sürü erkek vardır şimdi benle dalga geçerler ve -"barkın sözümü kesti

"Ve hocalar görürse şimdiden bittin"dedi . Hala üstüne bir şey giymemişti .Benim baktığımı farkedmiş olacakki :

"Ben gidip üstüme bir şey giyelim hızlıca buradan çıkarız "demesiyle kızardım .Mal gibi çocuğu dikizliyorsun .Aferim bana böyle devam

"tamam "demekle yetindim sadece

Üstüne mavi düz bir t-shirt giymişti . Kapıyı kapatırken 

"İlk dersin ne ?"

"Bilmiyorum bana bir şey söylemediler."

"Tamam idareden ders programı alırız "dedi ve hızlı adımlarla yürümeye başladık.Kimseyele karşılaşmamayı umut ederken

Karşımıza Kutayla Cansu çıktı arkasındada bir kaç tane çocuk çıktı.Kutay beni gördüğü an

"Yeni koluna prensini takmış"dedi Barkın araya girdi 

"Uğraşma kızla "dedi

"Barkın bence hiç karışmak istemezsin olacakları sende bende biliyoruz."dedi ve bana yaklaşmaya başladı . Bana çok yakınlaşmıştı . Nefes alış verişini bile duyabiliyordum .

 Tabi Cansu Kutayın bana yaklaşmasından hoşlanmamıştı.Kutay çenemi yukarı kaldırdı .VE yüzümü süzdü .

"SENİ FENA PATAKLAMIŞIM HALA KENDİNE GELEMEMİSSİN "dedi 

"Bunu cansu da sölemişti siz çalışıp falan mı geliyorsunuz"dememle sert bi şekilde elini çenemden çekti.

"Biz Cansuyla farklı şeyler çalışıyoruz ama bu seni ilgilendirmez"dedi ve Cansuyu öpmeye başladı.

Yüzümü buruşturdum.Bunu Barkın farkedince gülmeye başladı ve kolumdan tutup kısıp bir sesle:

"Hadi gidelim"dedi ve ordan uzaklaştık .

İdareden ders programı çıkarmaya gittik . Barkın ders programını çıkartırken benim aklımda hala onların öpüşmeleri vardı.Bi türlü aklımdan çıkmıyordu.Barkın yanıma gelip elime bir kağıt verdi.

"İdaredeki kadını  zar zor ikna ettim aynı dersleri ayarlamak için"dedi derslerin çoğunda normal dersde vardı.

"Normal ders de mi işleyeceğiz"

"EVET"dedi

Saat dörde gelmişti. Bütün gün çalışmıştım acayip yorulmuştum. Odaya girdiğimde Irmak odanın içerisindeydi . Gördüğüm anda geri odadan çıkmaya yeltendim.Ama kolumdan tuttu.

"Kızım malmısın ben şaka yapmıştım."

"Evet hatırlıyorum benimde gülmekten karnım çatlamışdı ."dedim alayla ve ikimizde gülmeye başladık . 

"eee neoldu anlat"

"Kızım  o benim sadece arkadaşım .Yakışıklı demem sevdiğim anlamına gelmez "

"Tabi tabi bu arada ben dersi anlat demiştim sen hemen niye öyle anladın "

"Irmak "

"Tamam tamam.Bu arada birebir den haberin var mı?"

"Evet seçtiğin kişiyle dövüşüyosun "

"Kimi seçiceksin ?"

"Kutay"

Yeraltı OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin