(Pov. Jimin)
Ik zie Suga op de grond liggen in het steegje waar ik nu ben. Zen kleren zijn half gescheurt en hij is een beetje aan het huilen.
"S-Suga.. Wat is er gebeurt..?"
"Ik weet het niet.." Zegt hij zacht.
Ik loop langzaam naar hem toe en wil hem een knuffel geven maar..
"Nee ! Blijf uit men buurt !" Zei hij.
"Zeg dan wat er is alsjeblieft.."
Suga ademde diep in en zei toen.
"Ik, ik weet bijna niks meer van wat er allemaal is gebeurt, soms is alles zwart voor men ogen maar hoor ik allemaal rare dingen. Ik hoor dan meisjes, kleine meisjes die huilen, gegil en dingen die omvallen.." zei hij.Ik ging toch naast hem zitten om beter te kunnen luisteren naar alles wat hij zegt.
"Maar waarom zijn je kleren dan gescheurt..?"
"Jimin.." zegt hij zacht. "Ik ik weet niet wat er aan de hand is met me maar, blijf alsjeblieft uit men beurt.."
"Wat denk je zelf ik blijf niet uit je beurt ik wil juist bij je blijven!" Zeg ik.
"Jimin alsjeblieft ik weet niet wat er nog gaat gebeuren.."
Zei hij op een stem die me rillingen gaf. "Wat bedoel je met wat er nog gaat gebeuren..?"Hij zuchte weer diep en zei dan.
"Als ik mee naar huis ga, ben je dan blij?"
"Ja natuurlijk! Ik wil niets liever!"
Hij stond op zonder iets te zeggen greep men hand en trok me mee naar huis. Hij zegt heel de weg niks dus dat doe ik ook niet. Als we thuis aankomen liep iedereen naar ons toe en begon vragen te stellen.
"Suga waar was je?!" Zijden Jungkook en J-hope. "Wat is er gebeurt?! Je kleren zijn helemaal stuk?!" Zei Jin geschrokken. Taehyung en Rapmonster vroegen allebei. "Jimin waar heb je hem gevonden ?!"
Maar Suga loopt gewoon door terwijl hij me nog steeds vast had.
"Hé Jimin kom eens even terug!" Zei Taehyung. "Sorry Taehyung ik.."
Maar Suga trok me al mee naar zen kamer terwijl de rest verbaasd achterbleef. We zijn in zen kamer en hij gaat zitten op zen bed en staart naar de muur. Ik loop langzaam naar hem en wil tikken op zen schouder. Ik ben wel wat voorzichtiger want hij zei dat hij niet wist wat er nog zou komen ookal denk ik wel dat dat allemaal fake was maar ja. Ik loop naar hem toe en tik op zen schouder. Hij keek naar me en ik lachte naar hem maar.. zen ogen gleden weg en hij begon wankel teworden hij schoof van bed op de grond en hij bewoog niet meer.
"S-Suga what the.." zeg ik als reactie.
Ik til hem terug op bed en kom naast hem liggen. Ik knuffelde wat met hem terwijl hij stil lag. En op dat moment klopt iemand op de deur.
"Uhm, mag ik binnen komen?" Aan de stem te horen was het Jin. Hij kwam binnen en zag Suga op bed bewusteloos liggen. "Wat is er gebeurt?!" Vroeg hij. "Flauwgevallen." Gaf ik als antwoord. "Maar wat gebeurde daarvoor? En hoe?" Blijft hij maar vragen. "Uhm, hij ging zitten op bed en ik tikte op zen schouder en opeens viel hij flauw." Zeg ik dan.
Nadat Jin niks meer vroeg ging ik weer bij Suga liggen. Maar hij zat wel dingen te fluisteren als "Teveel stres?" "Te weinig aandacht?"of "Te hard gewerkt?" Hij zit eigenlijk te bedenken waarom hij zo random is flauwgevallen. Suga werd beetje bij beetje weer wakker en terwijl ik tegen hem aan lig voelde ik zen arm langs me heen glijden. Ik keek naar hem en hij naar mij maar.. Er is iets raars aan hem zen ogen zijn meer zwart dan normaal en hij grijnst in plaats van zen cutie lachje.Wat is er toch aan de hand?
JE LEEST
Suga/Killer (Yoonmin)
ФанфикKleine Thriller over Suga. Suga word overgenomen door een geest en vanaf dan gebeuren er allemaal rare dingen. {...} = Wat er gebeurt. (...) = Wat ze denken. *...* = Wie de zin zegt Dit is enkel voor de twee eerste delen. Hoofdrolspelers Suga/Min Y...