Jin Hyung is weg?!

295 27 1
                                    

Pov. Jimin

Het is weer de volgende dag nadat Namjoon is vermoord..
Jin, Yoongi en ik zitten een filmpje tekijken om Jin een beetje af te leiden. En het werkt een beetje. Maar toen kwam er een klein beetje shitty smut in beeld. En.. ik zag Suga naar me kijken, ik kijk naar Jin die nog steeds gefocust is op de film. Suga leunt een beetje naar me toe en ik ga op zen been zitten. Hij kijkt me lief aan en geeft me een klein kusje op men mond. Ik gooi men armen om zen nek heen en trek hem dichter bij. Ik kijk hem diep in zen ogen aan en hij bijt zacht op men onderlip. Men mond gaat ook langzaam open en hij likt men lippen. Wauw.. ik heb dit gemist..
Hij duwt zen tong nu ook langzaam in men mond. En we kussen.
❤I love this so much❤
We stoppen even en kijken elkaar liefdevol aan.
"Ik zie wel dat jullie kussen hoor.."
Ik kijk Jin een beetje bezorgd aan en kijk dan naar Suga.
"Jullie zijn zo cute samen.."
Ik begin een beetje rood teworden.
En lach dan naar Jin, Suga geeft me een kusje op men wang en ik geef hem een kusje terug. Jin lacht zwakjes en kijkt dan weer naar de film.

*Time Skip tot de avond*

"Uhm.. het wordt al laat, zullen we naar boven gaan?"
Vraag ik aan Jin en Suga.
"Is goed" antwoorden ze.
Ik neem Suga's hand beet en stap zo naar boven. Naar zen kamer.
Tegenwoordig slapen we altijd samen.
Jin schuifelt traag naar zen kamer..
Ik heb medelijden met hem..
"Hyung..?"                                   
                                                          "Hm..?"
"Vind je het goed als ik
Even ga kijken bij Jin Hyung?"    

"Straks.. wil je nog snel iets eten anders?"

"Waarom zou ik willen eten?" What the hell vraag hij opeens? We hebben net gegeten???

"Omdat je Hyung honger heeft.."

"Goed dan.." ik ga van bed af en wil naar beneden lopen maar Suga houd me tegen.

"Nee ik haal wel iets ik ben zo terug."
En hij loopt de kamer uit. Maar lag het nu aan mij of is zen stem nu ookal zwaarder? I don't know. Ik ga in bed liggen en probeer teslapen maar dat lukt niet. Ik ga onder de dekens liggen en val toch langzaam in slaap.

*Time Skip volgende ochtend*
Ik word wakker en kijk meteen naast me om tekijken of Suga naast me ligt. En gelukkig hij ligt naast me teslapen.
Ik leun naar voor en geef hem een kus op zen voorhoofd waardoor hij wakker word.
"Goodmorning Chimmy.." en hij wrijft in zen ogen. "Hi Hyung."
Ik kijk hem lief aan en bedenk me dan dat ik niet langs Jin ben geweest!
"Hyung we zijn vergeten Jin te troosten!" Ik loop naar Jin's kamer en voel Suga's ogen in men rug prikken.
Ik kom Jin's kamer binnen maar Jin zelf is der niet? Ik ren naar beneden en kijk in de keuken maar daar is hij ook niet???

"Yoongi! Jin is weg!!"
Suga stapt langzaam de trap af en kijkt naar me van 'ja? En?'

"Misschien is hij een luchtje gaan scheppen ofzo?"
En hij loopt naar de keuken en maakt een sandwich.

"Ik ga hem bellen!"
Ik pak men gsm en bel naar Jin maar hij neemt zoals verwacht niet op.
Ik bel nog een keer, en nog een keer.
Tot ik een email krijg!

"Suga! Jin stuurt me een email denk ik?!"

"Kijk dan?"  Antwoord hij heel droog. Ik snap niet dat hij zo kalm kan blijven we zijn de enige twee nog hier en ik weet zeker dat ik de volgende zal zijn ofzo.. als ik hier aan denk begin ik gewoon tranen in men ogen te krijgen.. maar hoe dan ook ik check men email maar het was niet van Jin?
Het is een onbekend email adres..
Ik open de email en ik zie een foto van Jin, maar hij zit net onder het bloed.. zen ogen  bloed doorlopen en er loopt ook bloed uit zen mond..

 zen ogen  bloed doorlopen en er loopt ook bloed uit zen mond

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Suga/Killer (Yoonmin)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu