Waarom huil je..?

237 21 0
                                    

Pov. Jimin

We zijn bij ons thuis aan gekomen en stappen naar binnen.
"Ik haal wel wat verband voor je hoofd.." Zeg ik tegen Suga terwijl hij langzaam ja knikt.
Ik loop naar de badkamer en zie Jin. Hij draait zich om en loopt op me af en geeft dan een knuffel.
"Jimin! Ik was zo bezorgd! Waar waren jij en Yoongi?!" Ratelt hij maar door. "Alles is okay Jin, Suga zit in de zetel omdat zen hoofd een beetje bloed." Jin kijkt me geschrokken aan.
"Zen hoofd bloed?! Hoe is dat gebeurt?!"    "Wel hij..." Ik kan men zin niet afmaken omdat Jin me opzij duwt en het verband van me afpakt. Dan rent hij naar de woonkamer. Ik ren achter hem aan en zie Suga flauwgevallen op de grond liggen. Alweer? Waarom valt hij steeds flauw? "Omg! Yoongi gaat het?!" Schreeuwt Jin naar Suga, ja alsof hij gaat antwoorde. Ik stap ook maar Suga toe en ga naast hem zitten. 
"Ja, doe dan!" Zegt Jin opeens.
"Wat moet ik doen?" Vraag ik op een 'what the hell???' manier. "Reanimeren! Dhuu! Komop voordat hij dood is!" Ik kijk Jin geschrokken aan. Ik denk dat hij een beetje bang word na alle dingen die der zijn gebeurd.. Hoe dan ook ik geef Suga mond op mond zodat hij weer wakker word. Suga word langzaam wakker en legt zen hoofd op men benen. Ik hou hem zachtjes vast. Ik neem het verband en doe het langzaam rond zen hoofd. Niet helemaal natuurlijk, enkel zen voorhoofd waar het het ergste is. Jin begint een beetje te hipper ventileren. En rent dan naar zen kamer. Op dat zelfde moment word Suga wakker.

"Jiminy..? Is alles oké..?"
"Met mij? Met jou zal je bedoelen. Hoe voel je je?" Ik kijk bezorgd..
"Met mij is alles goed hoor?" Antwoord hij dood normaal.
"M-Maar je hoofd???"
"Wat is daar.." hij raakt zen hoofd aan.
"Maar der is niets ik voel niets? Chimmy, weet je zeker dat alles goed is..?" Nu kijkt hij me bezorgt aan! Ik haal voorzichtig het verband van zen hoofd en... er is letterlijk geen wonde..
Geen bloed, geen rode plek en zelfs geen 1 sneetje! Wat is hier toch aan de hand??? Ik weet zeker dat hij zat te bloeden toen ik hem..sloeg.. 
Het is net hetzelfde als die ene avond! Dan was dat mes en het bloed ook verdwenen! Maar hoe kan dit?!
Suga kijkt me nog steeds verward aan.

"Chimmy..?"
                                                         "Wat??"
"Is alles oké?"

"Ja natuurlijk! Waarom denk je dat??"

Hij geeft me een knuffel en fluistert.

"I will protect you.. i want to know what's wrong.. so tell me.."

(Vertaling lol)
"Ik wil je beschermen.. ik wil weten wat er is.. zo vertel het me.."

Hij kijkt me verdrietig aan.. ik ben bang.. maar ik weet niet voor wat.. voor hem..? Nee tuurlijk niet..

"Ik ben bang.." geef ik dan maar als antwoord..
"Waarvoor?"
"Voor die killer.. ik wil niet dat iets jou overkomt.."

"Mij gaat ook niets overkomen"

Aan dit antwoord zijn twee dingen.. moet ik nu bang zijn? Of juist blij..?

"Wat bedoel je..?" Ik word steeds banger.. ik weet niet of ik deze vraag moest stellen of niet..

"Ik zal mezelf maar vooral jou beschermen okay?" En hij lacht maar.. zen ogen.. ze worden weer rood/zwart
zen ogen beginnen me weer strak aan tekijken zoals daar straks in het bos..

"AAAAAAAAAAAAAAA!!!"

Er komt gegil van boven. Zo te horen is het Jin! Ik kijk naar Suga die creepy naar me grijnst en ren dan snel naar boven. Ik kom de kamer van Jin en Namjoon binnen. Ik zie Jin op bed zitten tehuilen kijkend naar de tv die op het nieuws staat.

'Nieuws bericht'
Hallo beste mensen.
Ik heb helaas heel slecht nieuws voor jullie..
Een man van Korea, 23 jaar.
Is vandaag in een steegje dood aan getroffen. Jullie zelf kunnen/mogen het niet zien maar hij is neer gestoken want het wapen, een mes, stak nog in het lichaam. Aan de kleding scheuren te zien is hij meerdere keren gestoken.
We hebben het wapen onderzocht maar vreemd genoeg zijn er geen vingerafdrukken of enkele sporen van dna te bekennen.
De moordenaar is dus onbekend.
En het gaat hier namelijk om..
Kim Namjoon.
Einde nieuws bericht.
Bedankt voor het luisteren.
'Einde nieuws bericht'

Jin kijkt huilend naar het scherm, en ik begin mee tehuilen. Ik stapt langzaam naar hem toe en geef hem een knuffel.
Suga staat in de deur opening.. En komt naar ons toe. En legt een hand op Jin's schouder. Jin kijkt Suga aan en geeft hem nu ook een knuffel ookal blijft Suga daar gewoon staan zonder emotie..
"W-Wie.. heeft d-dit.. gedaan..?" Vraagt Jin huilend. Ik kijk naar Suga maar hij blijft naar beneden staren..

"Namjoon Hyung ookal..?"



Suga/Killer (Yoonmin)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu