Pov. Nobody
Suga kust Jimin ruw en duwt hem zo tegen de muur. Jimin blijkt het wel leuk te vinden tot nu toe toch..
"I-I can't breathe.." kreund Jimin.
("I-Ik kan niet ademen..")Suga stopt net op tijd voordat Jimin flauwvalt, hij kijkt hem liefdevol aan maar er is toch een beetje duisternis in zen ogen..
(No worries er komt geen shitty smut invoor als jullie dat wel willen laat het weten)
Suga legt zen handen op Jimin's heupen en trekt hem dichterbij zen lichaam. Jimin kijkt hem dan aan met een cute lachje maar Suga toont geen emotie.
"W-Wat ga je doen..?" Vraagt Jimin met een bibberende stem.
"Niet bang zijn.. je wilt dit al heel lang dat weet ik.."
Pov. Jimin
Maar wat wil ik al heel lang?
Ik denk dat ik weet wat hij bedoelt maar.. is dat niet wat snel..?
Okay we zijn een jaar samen maar dan nog..Hij trekt me steeds dichterbij tot ik zen lichaam recht tegen het mijne voel.. het is alleen zo anders..
Hij voelt ijskoud aan maar ook weer alsof hij vanbinnen volledig aan het verbranden is.. raar..Hij kijkt me strak aan terwijl ik zen hand onder me T-shirt voel glijden..
Hij kijkt dan naar de zak die ik had laten vallen omdat hij men lippen aanviel.."Wat zit daarin..?" Vraagt Suga en hij laat me even los. Hij neemt de tas van de grond en ik begin teblozen omdat ik wel weet wat erin zit..
"Een girl dress? Waarom had je dit gekocht hm..?" Vraagt hij.
"I-Ik vind het wel cute en ik wou der ook cute uitzien voor men Hyung.."
Antwoord ik maar. Volgens mij ben ik echt heel erg aan het blozen want Suga grijnst maar naar me.."Wil je het dan aandoen voor me..?"
Ik kijk hem lief aan maar ook een beetje van 'wat vraag je nu weer?'"O-Okay denk ik.."
Suga gaat tegen een muur staan en ik ga achter een struik met de tas in men handen om me om tekleden.Ik moet enkel nog men T-shirt aandoen maar dan trekt Yoongi me opeens naar hem toe en ik probeer men bovenlichaam nog wat te bedekken met men armen maar Suga houd men armen vast en legt ze naast me.
"Bedek jezelf niet je bent prachtig.."
Ik bloos nog steeds maar dat vind Yoongi duidelijk niet erg hij geeft me een knuffel en trekt me stevig tegen hem aan.Hij geeft me weer een kus op men lippen en fluistert iets raars in men oor wat ik niet helemaal verstond maar het klonk op..
'너 죽을거야'
(Vertaling : wat Jimin niet weet is dat het 'Je gaat dood' betekent)
Suga tilt me op, geeft me weer een kus en zet met tegen de muur.
Hij likt zen lippen en komt dicht tegen me staan, hij houd met zen hand men nek vast en trekt me zo dichterbij.Omg.. hij begint men nek kleine kusjes tegeven, ik bijt op men lip en damn.. ik krijg het warm.. shit..
Pov. Nobody
Wat Jimin ook niet weet is dat Suga en mes vast heeft..
Yoongi blijft kleine kusjes geven maar wrijft met het mes tegen Jimin zen huid."Auw.. W-Wat is dat..?"
"Niets Chimmy.."
Het is ongeveer al half twaalf en niemand is nog buiten behalve Jimin en Suga.
Yoongi tilt Jimin weer met 1 arm en laat hem zo tegen de muur, en dan ziet Jimin het mes dat Suga vast heeft.."H-Hyung, wat wil je daarmee doen..?"
Jimin begint een beetje bang teworden. En hij probeert vrij tekomen van Suga's greep.Op dat moment steekt Yoongi het mes in Jimin's lichaam..
"Aah!"
Jimin gilt maar niemand kan hem horen..
Suga grijnst maar naar Jimin terwijl hij huilt."DO YOU FEEL THE LOVE?!??!?"
Suga lacht histerisch en hij draait het mes nog een keer in Jimin..
Er komt bloed uit Jimin's mond en Suga kust Jimin nog eens."But i love you.."
Zegt Jimin waneer hij in elkaar zakt op de grond..
Yoongi kijkt Jimin aan die op de grond ligt en dan gebeurt er iets raars..
Suga valt op de grond en begint te vechten met zichzelf..?Pov. Yoongi
"Aah! Ga weg! Wat heb je met Jimin gedaan?!"
//Dit is nog niet het einde..//
JE LEEST
Suga/Killer (Yoonmin)
FanfictionKleine Thriller over Suga. Suga word overgenomen door een geest en vanaf dan gebeuren er allemaal rare dingen. {...} = Wat er gebeurt. (...) = Wat ze denken. *...* = Wie de zin zegt Dit is enkel voor de twee eerste delen. Hoofdrolspelers Suga/Min Y...