Pov. Jimin
Het was al laat en ik wordt moe.
"Hyung, ik ben moe.." zeg ik tegen Suga. "Wilt Mochi slapen?" Ik knik ja.
Suga loopt naar boven en ik volg hem, we zijn in zen kamer en ik leg me neer op bed klaar om teslapen. "Chimmy? Ik ben zo weer terug." Zegt Suga opeens. "Naar waar ga je?"
"Ik ga even een luchtje scheppen."
"Moet ik mee gaan?" Vraag ik.
"Nee, ga jij maar slapen." En hij geeft me een kus op men voorhoofd. Dan loopt hij de kamer uit. En lig ik alleen.
"Wat zou hij gaan doen? Wat zal er nog gebeuren na al deze gebeurtenissen?" Er gaan zo duizend vragen door men hoofd, maar er is één die steeds herhaalt. "Zal ik hem achtervolgen..?" Nee dat kan ik niet doen ik vertrouw hem.. toch..? Wat als hij misschien naar het hotel gaat waar Jin en Namjoon zijn? Wat als hij ze ook gaat vermoorden?! Wacht WAT?!
Zei ik nu echt dat hij ze heeft vermoord?! Dat kan niet ik bedenk dingen, das niet waar, andere zou er wel iets heel ergs met hem gebeurt zijn.Ik ga gewoon slapen en ik zie wel.*De volgende ochtend*
Namjoon kwam men kamer binnen gelopen en vraagt. "Jimin, weet jij waar Suga, Taehyung en Jungkook zijn?" Ik kijk een beetje geschrokken toen hij de namen Taehyung en Jungkook zei, maar zei hij nu ook Suga? Waar is hij dan? "Uhm.. Jimin? Weet jij waar ze zijn?" Vraagt Jin nu.
"J-Jungkook is gisteren dood gegaan en T-Taehyung kon het niet aanzien en pleegde z-zelfmoord.." zeg ik terwijl er tranen van men wangen rolden. Namjoon en Jin kijken elkaar aan en lopen dan naar me toe.
"Jimin, kalm blijven." Zegt Jin tegen me. "Hoe kan dat nu J-Hope is eergisteren gestorven dan Jungkook en nu heeft Taehyung ook nog zelfmoord gepleegd! Hoe kan je op zo'n momenten als deze kalm blijven?! En nu is Suga ook blijkbaar weg waar ik niets vanaf weet!" Ik stort in huilen uit. "Dus je weet niet waar Suga is? Waar heb je hem voor het laatst gezien en wat deed hij toen?" Vraagt Namjoon aan me. "Gister avond, toen ik ging slapen zei hij dat hij een luchtje ging scheppen.."
Ik ga weer liggen onder men dekens en probeer de beelden van J-Hope, TaeTae en Kookie uit men hoofd te halen, maar dat lukt niet meer ik heb dat nu eenmaal gezien en ik krijg het er niet meer uit. Jin is weg gelopen en belt de politie weer. Maar Namjoon blijft bij me zitten op bed. "Hey, Suga is nu eenmaal Suga en je moet toegeven dat hij best raar doet de laatste tijd misschien is hij wel dronken geworden ofzo en komt hij nu naar huis." Zegt Namjoon, ik kijk naar hem en zeg. "Hij wordt niet dronken want hij gaat nooit naar een club of café zonder mij zodat ik op hem kan letten!" Ik loop uit men kamer naar buiten ik was met men kleren gaan slapen dus ik liep gewoon naar buiten met een zwarte jeans en een wit met zwart T-shirt.Ik loop, loop en blijf lopen tot ik bij het park aan kom daar stop ik met lopen. Ik wandel nu gewoon wat door het park en ik zie allemaal koppeltjes samen wandelen wat me meer en meer verdrietig maakt. "Ooh Hyung waar ben je...?" Ik wandel verder en ga een kleine cafetaria binnen ik neem een cola en een snicker. Ik ga weer naar buiten en drink men cola op, het is volgens mij al laat want het werd donker maar dat maakt me niets uit. Ik loop gewoon verder door de winkel straat en alle winkels zijn gesloten. "Jep, het is over zes of zeven uur."
Ik ga op een bankje zitten en eet nu men snicker op maar ik hoor iets achter me ik draai me om maar zie niets, dus draai me om maar na een paar minuten is het geluid er weer.
"Is hier iemand? Laat je zien!"
Ik zie iets weg sluipen en men hard begint sneller te kloppen. "Wie of wat ben jij?!" Het ding staat nu recht en kijkt me aan met zwarte maar toch ook weer glimmende ogen in het donker, het lijkt kwaad maar als ik diep in die ogen kijk zie ik angst..
"W-Wie ben jij..?!" En ik doe een stap achteruit maar het komt dichterbij. Ik begin tehuilen en loop weg maar het loopt achter me aan! Ik draai me soms om als we in het Lantaarnpaal licht staan om tekijken wat dat voor iets is.
Maar het is niet iets het is iemand! Hij draagt zwarte kleren en hij heeft een kap op. Ik kan zen gezicht niet zien maar hij blijft achter me aan rennen."Help!"
JE LEEST
Suga/Killer (Yoonmin)
FanfictionKleine Thriller over Suga. Suga word overgenomen door een geest en vanaf dan gebeuren er allemaal rare dingen. {...} = Wat er gebeurt. (...) = Wat ze denken. *...* = Wie de zin zegt Dit is enkel voor de twee eerste delen. Hoofdrolspelers Suga/Min Y...