(Pov. Jimin)
Toen Jin weer weg ging was het avond geworden. Ik en Suga lagen nog steeds hoe we daar voor lagen dus gingen we maar zo slapen, het is de eerste keer in onze relatie dat ik bij hem blijf slapen dus ik weet niet wat er gaat gebeuren. Hopelijk nog niet teveel.
"Hm.. Slaapwel Jimin." Zegt hij op een zware toon. "Slaapwel Hyung." Zeg ik.
Maar hij valt meteen in slaap dus ik ga ook slapen."Aaarrghhhh !" Schreeuwt iemand.
Ik word meteen wakker en ga rechtop zitten, ik kijk naar Suga maar hij lag niet meer naast me. Ik kijk naast bed want misschien is hij weer flauwgevallen ofzo. Maar hij ligt ook niet naast bed. Ik hoor gekraak vanaf onze deuropening en ik zag iemand staan volgens mij heeft hij zelfs een mes vast. Ik kruip onder de dekens en hoop dat hij me niet heeft gezien. Ik hoor voetstappen in de kamer.
"Hij is binnen, hij is binnen.." fluister ik. Ik begin zachtjes tehuilen. Ik hoor iets vallen en daarna nog iets maar dat leek nog groter. Ik kruip wat vanonder men deken en zie niks meer. Ik ga recht zitten en kijk wat er gevallen is. "Een mes..?!" Fluister ik redelijk hard. Maar er ligt iemand naast ik zie niet wie dus ik stap uit bed en stap langzaam naar hem toe ik ben zo bang op dit moment, ik ben nog steeds aan het huilen. Ik hoor zacht gesnik het lijkt wel of hij ook huilt.
Ik tik voorzichtig tegen het lichaam dat op de grond licht en spring dan weg. Ik hoor nog steeds gesnik maar nu ook een beetje gekreun.
"H-Heb je p-pijn..?" Vraag ik met een bibberende stem. "M-Mja.." zegt de persoon zacht terug. Ik draai hem om, om zen gezicht tezien. Omg het is Suga. "Suga ! Wat doe je met een mes ?!" Hij kijkt naar me terwijl zen ogen helemaal zwart zijn, zen mond is half open en er komt bloed uit denk ik. Ik voel eraan en, en het is echt bloed. "W-Waarom hangt er bloed aan je mond..?!" Vraag ik geschrokken.
Hij begon te giechelen. Ik leunde naar hem toe en kuste hem zodat hij stopte hij is erg stil nu, toen ik weer rechtop kwam hangt men gezicht vol met bloed. Ik stond weer op en leg het mes weg en merkte dat er ook bloed op zat. "S-Suga.. Wat heb je met dat mes gedaan..? Je hebt j-jezelf toch geen pijn g-gedaan..?" Vraag ik weer. Ik ben zo bang ik weet echt niet wat ik moet doen. "J-Jimin..?" Zegt hij.
"J-Ja..?" Vraag ik bang. "W-Wat is er gebeurt..?" Ik kijk naar hem en hij kijkt naar mij alsof er niks is gebeurt.
"M-Meen je dat serieus?" Zeg ik tegen hem een beetje raar en bang kijkend.
"Hey.. Jiminyy, waarom kijk je zo bang?" Vroeg hij terwijl hij gaat rechtstaan en naar mij kijkt.
"W-Wat..?" Hij loopt langzaam naar me toe en houd men handen vast.
"Waarom is Jiminy bang? Hyung is hier." Zei hij op zen cutie zware stem tegen me. "M-Maar ik snap niet dat.."
Ik kan de zin niet uitspreken want Suga drukt zen zachte volle lippen op die van mij. Ik begon meteen met blozen. Hij kijkt naar me en ziet hoe ik bloos hij begon meteen met zen cutie lachje, en dan begin ik nog harder teblozen. Het bloed was op de 1 of andere reden weg. En hij trok me weer naar bed, hij ging liggen en ik ging bij hem liggen. Ik lig in zen armen terwijl hij naar me kijkt ik kijk naar hem en hij vraagt.
"Waarom was kleine Jiminy nu bang?"
"Niks hoor.." zeg ik als antwoord maar hij geloofde me niet. "Jiminy vertel nu eens aan je Hyung." Ik kijk recht in zen ogen en bedenk wat ik moet zeggen. "Ik-ik je kwam de kamer binnen met een mes vol bloed en ik hoorde iemand gillen en en..." Hij drukt zen lippen weer tegen de mijne en zegt. "Jiminy.. Ik heb soms pijn snap je dat..? En het was geen bloed maar watermeloen." Ik keek naar hem alsof hij gek was ofzo.
"W-Watermeloen..? Waarom zou je watermeloen eten om.." ik kijk naar de klok en het was 04:36. "..Om half vijf in de ochtend?!" Hij kijkt naar me van ik heb honger so..?
"Ik had gewoon honger kan dat niet?"
Zegt hij. "M-Maar die gil dan?!"
"Jimin... Luister nu eens, er is niks gebeurt okay..?" Hij kijkt een beetje bezorgd naar me dus ik zeg.
"O-Okay dan.." hij lacht naar me en geeft me een kus op men voorhoofd.
"Good Boy. Ga nu nog maar even slapen. Dan zien we wel." Ik geloof wat hij zei en denk dus dat het niks was. Dus ik ga verder slapen in men Hyung's armen. Maar ik denk nog steeds wat er een halfuurtje geleden is gebeurt...
JE LEEST
Suga/Killer (Yoonmin)
Fiksi PenggemarKleine Thriller over Suga. Suga word overgenomen door een geest en vanaf dan gebeuren er allemaal rare dingen. {...} = Wat er gebeurt. (...) = Wat ze denken. *...* = Wie de zin zegt Dit is enkel voor de twee eerste delen. Hoofdrolspelers Suga/Min Y...