Phoneguy x Reader

1.8K 52 21
                                    

One Shot dla -Mion-

A więc, kierowałaś się do domu po imprezie. Było około 1 w nocy. Chciałaś zadzwonić po taksówke, ale okazało się,że nie masz żadnych środków na koncie.
- Eh...-westchnęłaś
Wtedy też usłyszałaś pewien głos:
-A co to za słodka dziewczynka. Czemu siedzisz tutaj sama?
Nie wiedziałaś co odpowiedzieć, ale w pewnym momencie poczułaś jak coś mnie uderzyło Cię w głowę i upadłaś tracąc przytomność .

Obudziłaś się w dziwnym miejscu, zostałaś przywiązana do krzesła. Zaczęłaś krzyczeć i wołać o pomoc, ale bez skutku. I wtedy się pojawił...... Mężczyzna który zamiast głowy ma czerwony telefon, był ubrany w niebieską koszule. Jednak nie mogłam odczytać jego wyrazu twarzy. (Ciekawe dlaczego XDD)
-Witam- powiedział
- Kim jesteś ?- zapytałaś zdezorientowana, a zarazem przestraszona
- Nie powiem ci bo później na mnie chlapniesz( chodziło mu chyba że go wydasz).
Powoli do Ciebie podchodził, a ty zaczęłaś krzyczeć:
-Odejdź! Nie próbuj nawet do mnie podejść!- bezskutecznie
Mężczyzna położyć dłoń na Twoim policzku, po czym rozciął linę. Nie wiedziałaś jak masz zareagować. W pewnym momencie szybko odezwałaś się od krzesła i zaczęłaś biec. Chwyciłaś za klamkę i poczułaś dotyk mężczyzny na ramieniu. Gwałtownie Cię odwrócił, a ty uderzyłaś głową o ścianę  tak mocno, że z oczu zaczęły lecieć Ci łzy.
-Myślałaś, że mi uciekniesz?- powiedział kpiąc sobie z Ciebie
Po czym chwycił Cię za nadgarstek i ciągnął za sobą. Poddałaś się. Nie widziałaś dla siebie nadzieji. Dziwny mężczyzna posadził Cię na kanapie, po czym zaparzył wodę w czajniku.
-Jeżeli będziesz grzeczna to nic Ci się nie stanie...Rozumiesz?
Przytaknęłaś głową.
-ROZUMIESZ?!-krzyknął
-T-tak- odpowiedziałaś, a z Twoich oczu zaczęły lecieć łzy...
----------------------------------------
No to mój pierwszy one-shot ❤
Myśle że się podobało. Jak macie jakieś uwagi np. że za mało dialogów to napiszcie w komentarzach to na tyle.

💜BAY💜
————————————————————————
Pisałam te One-Shoty jak miałam jakieś niewiem 13 lat? I tak to czytam, czytam i miałam takie XDD
To stwierdziłam, że je poprawie. Więc no...macie poprawiony One-Shot.
Miłego czytanka

FNAF ❤One-Shoty❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz