Mangle x Jerremy

660 15 13
                                    

One schot dla PurpleBallora

Mangle
Dziś była piękna noc. Czekałam właśnie na nowego strażnika, który miał przyjść. Wtedy zobaczyłam jak ktoś włączył kamery i na mnie patrzy...skąd to wiem......bo gdy się zapali kamere świeci mała kropeczka. A jak ktoś zaświeci włacza się flesz. Kiedy strażnik odwrócił uwage. Zaczęłam wspinać się po ścianach i iść w hego strone. Kiedy byłam już na korytarzu ujrzałam jego śliczną twarz. Ja się chyba w nim zakochałam... wtedy poczułam dziwne uczucie.... nie nienawiść.... to było dziwne...i . Poczułam jak mi bije martwe serce. Wtedy zobaczyłam, że jestem dziewczyną...człowiekiem, a nie animatronikiem. Czyźbym doznałam nowych uczuć. Chociaź nie ukrywam że zostało mi troche części z animatronika np.nadal nie miałam oka lub miałan swoje przewody. Więc nadal mogłam się wspinać po ścianach. Podeszłam cicho do straznika i uderzyłam go w głowe aż stracił przytomność.

Jerremy

Obudziłem się przywiązany do krzesła jakimiś kablami, wsumie nie wiem co to było. Wtedy usłtszałam jak ktoś podcgodzi wtedy usłyszałem jak ktoś mówi dziewczęcym głosem:
- Jak Cię zwą?
- Em..Jerremy, a ty kim jesteś?
Wtedy piękna dziewczyna podeszła i powidziała:
- Jestem Mangle
- Mangle? Kojarzy mi się z....
- Wiem kim byłam...animatronikiem...ale teraz jestem normalna. Wiem nie mam nadal oka i nadal zwissają ze mnie przewody, ale teraz jestem inna.
Wtedy dziewczyna złapała mnie za moją czupryne i mnie pocałowała co najdziwniejsze odwzajemniłam pocałunek.
- Kocham Cię Jerremy- powiedziała- a ty?
I wtedy rozplątała mnie z przewodów
Podszedłem pocałowałem ją. Chyba coś do niej też czułem co z tego, że jest inna. Kocham ją i to tyle.

--------------------------------------------
Myślę, że one schot się wam spodobał.💕
Czekam na następne propozycje👍
💗BAYO💗

FNAF ❤One-Shoty❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz