Jessie Crystal - Główna postać. Syn zamążnej rodziny Crystal. Ma 17 lat i 1.78 wzrostu. Jest nie towarzyski, jednak zazwyczaj jest w miarę uprzejmy i miły. Lubi czytać książki, pisać wiersze i chodzić na spacery lub słuchać muzyki. Zazwyczaj siedzi na uboczu, lubi samotność, chociaż czuje pustke w sercu która pochodzi od jego reinkarnacji. Nie wie, kogo reinkarnacją jest, a jego rodzina nie mówi mu kim są. Ogólnie jakoś mu to nie przeszkadza. Ma jedną przyjaciółkę Martektórej ufa, a mimo to nie przebywa z nią zbyt często a ona to rozumie.
Marta Black - Przyjaciółka Jessiego. Ma 1.75 wzrostu. Chodzi z nim do klasy i ogólnie nie odstępuje go na krok, mimo, że czasem jest niedaleko, by jej nie widział. Unika tematu reinkarnacji, tak samo jak rodzina Jessiego. Jest bardzo wesoła, spokojna i pozytywna. Dobrze zna potrzeby i zwyczaje Jessiego, mieszka w domu obok.
Romeo Corium - Syn zamążnej rodziny Corium, rywalizującej z Crystal. Ma 17 lat i 1.80 wzrostu. Jest raczej miły i spokojny, mimo to lubi towarzystwo. Jest reinkarnacją Romea Montecchi. Jest jego odzwierciedleniem zarówno w charakterze jak i stylu bycia. Często chodzi z głową w chmurach i ucieka w swoje myśli, wciąż szukając swojej Juli, gdyż bez niej nie może żyć.
Dante Crystal - Ojciec Jessiego (tak, to jest Kagetora xD), głowa rodziny. Trzyma w tajemnicy przed synem kim jest zarówno on, jak i cała rodzina.
(Tak, Carla Jeager xD)
Lukrecja Crystal - mama Jessiego, żona Dantego.
( I znowu knb xD)
Paul Corium - Ojciec Romea, reinkarnacja Montecchiego. Głowa rodziny, mąż Mirandy Corium. W konflikcie z Dante Crystalem.
(wcale nie Aida Riko...)
Miranda Corium - Matka Romea, żona Paula Corium. Reinkarnacji pani Montecchi.
Benwolio McCarry - Przyjaciel Romea, reinkarnacja Benwolia. Jest miły i towarzyski, ale tak samo jak Romeo bardzo inteligentny i często spokojny. Chce pomóc przyjacielowi w poszukiwaniach Juli.
Merkucjo Nikiforov - Przyjaciel Romea i Benwolia, reinkarnacja Merkucja. Jest spokojny, ale lubi towarzystwo i jest naprawdę miły. Razem z Benwolio chce pomóc przyjacielowi w poszukiwaniach ukochanej.
CZYTASZ
Historia lubi się powtarzać [YAOI]
RomansHistoria lubi się powtarzać, i to nie jeden raz... _____________ Dziękuję ellien5 za cudowną okładkę! Gdyby nie ty dalej miałabym tą co odstrasza xD Opowiadanie boy x boy. Nie lubisz nie czytaj!