7.

525 46 6
                                    

Third person pov

Harry i Louis se snažili dělat vše dobře a všem pomáhat aby Harrymu zbělala jeho křídla. A opravdu byla den ode dne světlejší a světlejší. V polovině druhého týdne měl Harry pravé křídlo bílé celé a levé měl sice černé, ale už se i tam občas objevila bílá peříčka. Niall s Liamem se hodně sblížili a také Harrymu byli oporou a pomáhali jim. Pro Louise i pro Harryho nebyly začátky vůbec lehké. No taky aby byly. Jak má Harry pomáhat, když ho nikdo nevidí ani neslyší? Nakonec si přece jen poradili. Louis si myslel že se Harrymu křídla barví do bíla protože pomáhá ostatním. Pravdou ale bylo že Harry nejvíce pomáhal Louimu. Ať už to byly drobnosti jako podat hrneček, umýt nádobí, nebo se postarat o Larryho. Věci které Louimu pomáhaly psychicky, ty pomáhaly hodně.

Harry každý den uvažoval o tom, jestli má nebo nemá Louise požádat o ruku. Chtěl by to. Ale chtěl by až jako živý. Opravdu živý. Zatím co Louis viděl vše pozitivně Harry se trápil. Už mu zbývají jen pouhé čtyři dny a on má pořád jedno křídlo tmavé. Tajně se zavíral v koupelně chodil si 'zaběhat' ale vždy se jen schoulil na zemi a plakal. Nic ho nebolelo víc než myšlenka že bude muset opustit svého Louise.

Harry chodil každé ráno venčit malou Lili a luxovat u Liama a spoustu podobných drobností. Ale ani to nepomáhalo.

Dny se krátily a on věděl že zítra už má jen poslední tři dny. Počítal hodiny, minuty i sekundy. Louis nic nezaznamenal a tak se o Hazzu nestrachoval. Chodili spolu spát, a i když oba moc chtěli nikdy nebylo nic víc než jen jemné líbání. Proč? No...není to náhodou hříšné, nebo divné, nebo nevhodné? To ani jeden z chlapců nevěděli ale pro Harryho život nechtěli riskovat.

Rána byla krásná. Plná úsměvů, radosti a dobrých snídaní. Harry se vždy snažil nemyslet na to, že už to je jen šest dnů, pět dnů, čtyři dny, tři dny. Ano. Jen tři dny a Harry má jedno křídlo pořád tmavé.

Louis všem tvrdil jak moc se to lepší ale v hlouby svých myšlenek si také uvědomoval že se to moc nelepší. Harry začínal být nervózní a nepříjemný a to Louise trápilo ze všeho nejvíc

,,Hazz? V pohodě. To zvládnem." říkal pokaždé, když Harry chodil sem a tam po místnosti jak tělo bez duše.

Dnes to jsou tři dny do Harryho života či smrti. Teď už jsou nervózní oba a tak se Louis snaží zlepšit atmosféru.

,,Hazz. Pojď se se mnou projít k rybníku. Prosím." Harry si povzdechl ale šel.
Loui byl šťastný. Hned co vyšli z domu chytl Harryho za ruku a vůbec neřešil jak to vypadá, když ostatní Hazzu nevidí.

U přechodu se pečlivě rozhlédli a šli. U rybníka bylo nádherně. Voda byla čistá jako snad ještě nikdy. Dva kluci sedíc u rybníka ochotní udělat vše jen pro život toho druhého seděli na břehu dlouho. Povídali si, jakoby se nic nedělo. Louis začal Harryho vášnivě líbat a ten si to nechával líbit a polibky mu s chutí opětoval. Louis si obkročmo sedl na Harryho tak aby seděl přesně na místě kde to Harry potřeboval. Louis začal pohybovat boky a Harry jen slastně zaklonil hlavu.

,,Oh! Loui. Stop. Už zbývají jen tři dny. Ani nevíš jak rád bych se tu s tebou pomiloval" mrkl na Louise, který zrudl.

,,Ale nesmím si dovolit černé peří navíc." Louis slezl z Harryho klína a jemně ho pohladil po tváři.

,,Já vím. Promiň" a políbil ho. Harry se pousmál a tiše poděkoval. Když už se stmívalo vydali se hoši domů. Šli v tichosti ruku v ruce a usmívali se. Lidé se na Louise otáčeli a šeptali si ale jemu to vůbec nevadilo. Doma si dali večeři, pohráli si s Larrym, udělali si večerní hygienu a šli si lehnout.

Další den probíhal téměř stejně jen s tím rozdílem že si Harry ani Louis ani neuvědomovali že už jim zbývají pouhé dva dny. Celý den spolu a s Larrym blbli, pak se mazlili, pak zase blbli. Večer si objednali pizzu a koukali na filmy. Tyhle dny Louis vždy miloval. Harry byl uvolněný a jakoby mu bylo všechno jedno. Nelámal si hlavu s nějakými křídly. A to je dost možná ta chyba. To se však změnilo večer když Louis usnul a Harry jen ležel a přemýšlel. Co má dělat? To křídlo ne a ne zbělat. Asi se s tím musí prostě smířit. Zítra večer odlétá do nemocnice a další den ho buď odpojí z přístrojů, nebo se probudí. Tahle nejistota je strašná...

Tak tu máme další díl...snad se líbí.
Děkuji za podporu a ještě chci oznámit že (asi zítra) vydám poslední díl. Vlastně jsou dva. Jeden sad end a druhý happy end. Přečtěte si jaký budete chtít! 💕😍

Dead boyfriend ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat