-67- ,,Ty si upír!"

2.3K 146 13
                                    

Vzbudila jsem se asi v 5 odpoledne. Sedla jsem si a promnula si oči. Spala jsem půlku dne. Super. Zajímalo by mě co bud dělat v noci když jsem teď spala. Vylezla jsem z postele a zase si hned sedla. Zatočila se mi hlava a udělalo se mi černo před očima. Po chvíli co jsem jen tak seděla se ozvalo klepání.

,,Dále" řekla jsem hlasitě. Otevřeli se dveře a vstoupil Steve s tácem.

,,Ahoj, spala si skoro půl dne. Jarvis mi řekl že už jsi vzhůru tak jsem ti přinesl něco k jídlu" usmál se a sedl si vedle mě na postel. (Nahoře /\)

,,Děkuji" usmála jsem se taky. Položil mi tác na nohy a vzal si jednu misku s bílím jogurtem pod kterým bylo müsli a s banánem. Dala jsem si na to ještě ovoce které bylo na tácu a oříšky. Vše jsem snědla a vzala si asi 3 makronky. Svalila jsem se na postel a koukla na Steva. 

,,Copak?" uculil se.

,,Bylo to vynikající" olízla jsem si rty. ,,Pustíme si nějaký film?" zeptala jsem se a dala tác na noční stolek.

,,Můžeme" přikývl. Lehl si vedle mě, já se k němu přitulila a dala mu hlavu na rameno. Na macbooku jsem pustila Need for Speed. Je to závodní film a pro milovníky rychlích aut jako jsem já je to jako stvořené. ,,Myslel jsem že jako každá holka máš ráda romantické filmy, ale ty né, ty máš ráda auta" zasmál se. ,,Pořád mě překvapuješ" dodal.

,,Nejsem jako ostatní" dala jsem mu pusu na tvář.

,,Ty jsi limitovaná edice" zašeptal mi do ucha.

,,Nekecej" usmála jsem se.

,,Nekecám" uchechtl se.

,,Ale jo" koukla jsem na něj.

,,Ne" taky na mě koukl.

,,Hele" uraženě jsem nafoukla tváře.

,,Si roztomilá" tváře mi vyfoukl.

,,Nejsem" s červenými tvářemi jsem se mu zavrtala do krku.

,,Si" dal mi pusu do vlasů a rukou mě začal hladit po pase.

,,Lechtá to" zasmála jsem se. Schválně tam ještě jednou přejel prsty. Zase jsem se zasmála a kousla ho do krku.

,,Ty si upír!" vyjekl na oko šokovaně.

,,Jo a teď ti vysaju krev" olízla jsem si rty a naklonila se k jeho krku. Přisála jsem se k němu a začala ho jemně kousat. Po chvíli jsem se odtáhla a spokojeně se usmála. Na krku se mu rýsoval cucflek.

,,Že si mi neudělala cucflek" zakňučel. Nevinně jsem se usmála. Potom se škodolibě usmál.

,,Opovaž se" zvedla jsem varovně prst. Ignoroval to a taky se přisál k mému krku. Když se s úsměvem odtáhl, hned jsem sáhla po mobilu. Udělal mi jich víc. 

,,Tak tohle tátovy nevysvětlím" zakroutila jsem hlavou.

,,Ty si nějak poradíš" uculilo se to pako vedle mě.

AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat