-Α καληνυχτα μικρη.
Χαμογελασα και πηρα το κινητο στα χερια μου για να πληκρολογησω την απαντηση μου.
-Δ καληνυχτα :) απαντησα και επεσα να κοιμιθω.
Το πρωι με βρηκε να προσπαθω για ακομη μια φορα να σηκωθω απο το κρεβατι χωρις να σπασω το ξυπνητήρι μου. Σημερα ειναι παρασκευη οποτε θα εχω ενα διήμερο να λιωσω στο teen wolf yeah. εκανα την καθημερινη μου ρουτινα και πηγα στην σταση του λεοφορειου. Καθως περιμενα το αργοπορημενο ως συνηθως λεοφορειο ακουσα καποιον να φωναζει το ονομα μου και ειδα την Ξενια την μεγαλυτερη πουτ.. εμ καταλαβατε τι θελω να πω.. ολου του σχολειου. Με πλησιασε και με κοιτουσε με αηδια αυτη και η κολλητη της η Μαρια με βασανιζουν οσο κανενας..
-Ξ επ! Γεια σου φρικιο. μου ειπε και με εσπρωξε λιγο δυνατα αλλα καταφερα να διατηρησω την ισορροπία μου. Χαμηλωσα το βλεμμα και κοιτουσα τα παπουτσια μου χωρις να απαντησω.
-Μ αστην δεν βλεπεις οτι ουτε να μας κοιταξει δεν μπορει. Γελασαν και εφυγαν κουνώντας τον κωλο τους.
Μπηκα στο λεοφορειο που μολις ηρθε και περιμενα να φτασω στο σχολειο. χμμ πρωτη ωρα γυμναστικη, ωραια μου αρεσει πολυ να γυμναζομαι, η φυσικη μου κατασταση ειναι αριστη αφου απο μικρη πηγαινα μπαλετο και αργοτερα πολεμικες τεχνες ειμαι αρκετα ευελικτη.
Πηγα στα αποδητηρια για να αλλαξω και ακουσα ομιλιες. Η φωνη ηταν του Αλεξη και σαν μια μικρη κουτσομπολα που ειμαι κρυφτηκα σε μια τουαλετα για να ακουσω τι λεει.
-Χ ρε συ Αλεξη τι γινεται με το φυτο.. Μολις ακουσα αυτο καταλαβα οτι η συζητηση αφορουσε εμενα και κολλησα το αυτι μου στην πορτα για να ακουσω καλυτερα. Αλλα μολις πηγε να μιλησει το κουδουνι χτυπησε και επρεπε να παμε για γυμναστικη... Τι ελεγα για αυτο το timing? ειναι εκτος τοπου και χρονου....
Φορεσα την φορμα μου και ενα φανελακι και βγηκα εξω. Ξεκινησαμε να κανουμε διατασεις και υστερα ηρθε η ωρα για τρεξιμο.
-Πωπω τι ειναι αυτο.. Ακουω σε καποια φαση απο πισω μου και τοτε καταλαβα οτι ενα απο τα παιδια χαζευε τον κωλο μου. κατακοκκινησα και σταματησα.
-Γ λοιπον παιδια τα αγορια θα παιξετε ποδοσφαιρο και τα κοριτσια βολευ. Αντε δεν εχουμε πολυ χρονο. λεει και αρχιζουμε να μοιραζομαστε σε ομαδες. φυσικα εμεινα τελευταια και μαλωναν τα κοριτσια σε πια ομαδα θα παιξω βεβαια καμια ομαδα δεν με ηθελε. Εγω βαρεθηκα να περιμενω και πηγα να κατσω σε ενα παγκακι μεχρι να τελειωσει η ωρα.
ESTÁS LEYENDO
My bully is my crush?
Novela JuvenilΗ δαφνη ειναι 18 χρονων και πάει 3 λυκειου ειναι μια πολυ ομορφη και πολυ εξυπνη κοπελα παρολο αυτα δεν είναι σαν ολα τα κοριτσια της ηλικιας της που τους νοιαζει μονο η εμφανιση τους και για αυτο εχει πεσει θυμα μπουλινγκ ολου του σχολειου. Ο Αλέ...