Το χαμογελο μου δεν εφυγε απο το προσωπο μου καθομουν και κοιτουσα τον τοιχο επι 2 ωρες χαμογελοντας . Δεν μπορω να πιστεψω οτι ο Αλεξης με φιλησε.. αλλα και παλι δεν ξερω αν αυτο συμαινε κατι για αυτον παρολο που ειπε οτι του αρεσε, δεν μπορω να ειμαι σιγουρη οτι αυριο θα ειναι φιλικος μαζι μου οπως σημερα και δεν θα μου φερεται ασχημα οπως εκανε τοσο καιρο.
Σημερα ηταν κυριακη και αυριο παλι σχολειο αλλα ενα περιεργο πραγμα ανυπομονώ να περασει η ωρα για να τον δω ξανα.
Το πρωι ξυπνησα και το χαμογελο μου υπηρχε ακομη μεχρι στιγμης νομιζα οτι ηταν ενα απλο ονειρο αλλα οχι ειναι πραγματικοτητα τελικα. Σηκωθηκα απο το κρεβατι και αρχησα να ετοιμαζομαι για να φυγω αποφασισα να φορεσω ενα τζιν σημερα και μια μπλουζα της αδερφης μου. Ειχα ορεξη να ντυθω ωραια σημερα. Πηρα την τσαντα μου τα κλειδια μου και το κινητο και εφυγα για να παω στο σχολειο.
Καθως περασα την πυλη εψαξα με τα ματια μου τον Αλεξη αλλα δεν τον ειδα πουθενα και αποφασισα να παω στο πισω προαυλιο μεχρι να χτυπησει το κουδουνι για μαθημα.
Φορεσα τα ακουστικα και πατησα τα αγαπημενα μου τραγουδια. Μα που ειναι ηθελα τοσο πολυ να τον δω και καθως κοιτουσα εξω απο τα καγκελα παρατηρησα με την ακρη του ματιου μου το crew να πλησιαζει μαζι με τον Αλεξη απο πισω, σε αλλη περιπτωση απλα θα ετρεχα να φυγω αλλα τωρα απλα τους κοιτουσα και προσπαθουσα να κρυψω το χαμογελο μου. Εφτασαν μπροστα μου και ο Μανος εκατσε διπλα μου.
-Επ φρικιο τι γινεται γιατι κρυφτηκες εδω πισω? μου ειπε με αηδια και με σπρωξε. Κοιταξα τον Αλεξη μηπως με βοηθησει αλλα τιποτα απλα με αγνοουσε. Ενοιωσα αμηχανια και απογοητευση γιατι νομιζα οτι κατι ενοιωθε για μενα αλλα απο οτι φενεται ειναι και παλι ο παλιος καλος Αλεξης οπως παλια που θε με βριζει θα με αγνοει και θα μου ασκει μπουλινγκ οποτε βρει την ευκαιρια. Μαλλον απλα επαιξε μαζι μου νοιωθω απαισια και θελω να κλαψω αλλα θα κρατηθω.
-Δεν μου αρεσει να με αγνοουν. μου ειπε αγρια ο Μανος και μου εσφιξε το μπρατσο μεχρι που εβγαλα ενα μορφασμο απο τον πονο.
-Με πονας ασε με. ειπα δυνατα και αμεσως το μετανιωσα γιατι το βλεμμα του αγριεψε πιο πολλυ και με πλησιασε
-Εμενα μικρη θα μου μιλας καλυτερα. ειπε και σηκωσε το χερι του για να με χτυπησει. Εκλεισα τα ματια μου και περιμενα το χειροτερο αλλα δε εγινε τιποτα ανοιξα τα ματια μου και ειδα τον Αλεξη να του κραταει το χερι ετσι ωστε να μην με ακουμπησει.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My bully is my crush?
Genç KurguΗ δαφνη ειναι 18 χρονων και πάει 3 λυκειου ειναι μια πολυ ομορφη και πολυ εξυπνη κοπελα παρολο αυτα δεν είναι σαν ολα τα κοριτσια της ηλικιας της που τους νοιαζει μονο η εμφανιση τους και για αυτο εχει πεσει θυμα μπουλινγκ ολου του σχολειου. Ο Αλέ...