Αλεξ ποβ. ( οο γιεπ )
Δεν μπορω να σταματησω να την σκεφτομαι.. Αυτη η κοπελα με εχει αλλαξει εντελως. Εχω να την δω ενα μηνα πειπου και κοντευω να τρελαθω μετα απο ολα αυτα που εγιναν εχει εξαφανιστει και δεν προλαβα να της εξηγησω τιποτα. Νιωθω κενος βρηκα επιτελους μια κοπελα με την οποια δεν σκεφτομαι πως θα την ριξω στο κρεβατι και την εχασα εξαιτιας του. Αυτος ο ανθρωπος θελει να με καταστραψει και το καταφερνει μια χαρα.
Ημουν ξαπλωμενος στο κρεβατι κοιτωντας το ταβανι μεχρι που ενα χτυπημα στην πορτα με επανεφερε και μπηκε μεσα.
-Τι θελεις εσυ εδω φυγε. Του ειπα με νευρα και σηκωθηκα ορθιος. Πρεπει να συγκρατησω τον εαυτο μου αλλιως δεν γλυτωνω την φυλακη.
-Οχι τοσο γρηγορα μικρε, εχεις να κανεις κατι. Ειπε και καθησε στην καρεκλα του γραφειου μου.
-Τι αλλο θελεις πια? δεν φτανουν ολα αυτα που εκανες? Γελασε ειρωνικα και με πλησιασε.
-Ακομα ειναι η αρχη.. Λοιπον θα τα φτιαξεις με την Ξενια. Ειπε και εμεινα να τον κοιταω
-Μην με κοιτας ετσι θα το κανεις αλλιως ξερεις τι σε περιμενει.
-Και για πιο λογο να το κανω αυτο? Ρωτησα αυτο που με εκαιγε.
Μου εξηγησε τι ηθελε να κανω και αρχησα να φουντωνω απο τα νευρα μεχρι που τον εποιασα απο τον λαιμο και τον πεταξα πανω στον τοιχο. Αντιθετως αυτος με κοιτουσε με ενα ειρωνικο χαμογελο.
-Αλεξ δεν θα γινει κατι και να με σκοτωσεις στο ξυλο το ξερεις ε? Αν βγουν ολα στην φορα την εβαψες. Δεν μπορουσα να κανω κατι αλλο απλα τον ελευθερωσα απο το κραατημα μου και εφυγε απο το δωματιο κοπανωντας την πορτα. Δεν αντεξαα εσπασα οτι βρηκα στο δωματιο για να ξεσπασω τα νευρα που ειχα. Πηρα το μπουφαν μου και βγηκα να παρω λιγο καθαρο αερα. Καθησα σε ενα παγκακι στο παρκακι που πηγαινα συνηθως και κοιτουσα τον ουρανο.
Συγγνωμη μωρο μου. Ολα θα φτιαξουν απλα μεινε δυνατη. Σκεφτηκα απο μεσα μου και εφυγα.
****
Οι μερες περασαν και εφτασε η μερα για το αποκριατικο παρτυ, φορεσα ενα απο τα ψευτικα χαμογελα μου και αρχησα να ετοιμαζομαι για να παω στο γυμναστηριο του σχολειου οπου θα γινοταν και το παρτυ. Μπηκα στο αμαξι μου με κατευθυνση το σπιτι του Θυμιου οπου θα πηγαιναμε μαζι, εκεινος μπηκε στην θεση του συνοδηγου και ξεκινησα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My bully is my crush?
Ficção AdolescenteΗ δαφνη ειναι 18 χρονων και πάει 3 λυκειου ειναι μια πολυ ομορφη και πολυ εξυπνη κοπελα παρολο αυτα δεν είναι σαν ολα τα κοριτσια της ηλικιας της που τους νοιαζει μονο η εμφανιση τους και για αυτο εχει πεσει θυμα μπουλινγκ ολου του σχολειου. Ο Αλέ...