κεφάλαιο 12

88 3 2
                                    


Ξεκινησαμε με την Μαρια για το σπιτι μου η οποια μολις ειδε την μιχανη με την οποια θα πηγαιναμε εμεινε με το στομα ανοιχτο. Ανεβηκαμε και οι δυο και της εδωσα το κρανος μου καθως δεν ειχα αλλο μαζι μου.

-Οχι φορα το εσυ καλυτερα οδηγεις. Μου ειπε και πηγε να μου το δωσει πισω.

-Μην ανησυχεις για μενα θα ειμαι μια χαρα.

Οταν πια ειμασταν ετοιμες να φυγουμε βγηκαν εξω και τα υπολοιπα παιδια απο το σχολειο και αρχησαν παλι να μουρμουριζουν και να με κοιτουν με θαυμασμο ενω αλλοι με φθονο. Χμ τι να κανουμε δεν εχουν ολοι ninja matte black... ζηλεψτε γατακιααα

Ο Αλεξης με κοιτουσε και ετριβε τα ματια του και οι υπολοιποι παρεα κοιτουσε λες και ειμουν η τελευταια νουτελα στο σουπερ μαρκετ. Δεν εδωσα σημασια σε κανεναν και εφυγα απο το οπτικο τους πεδιο με προορισμο το σπιτι μου.

Παρκαρα την μιχανη και μπηκαμε μεσα στο σπιτι. Η Ξενια φαινοταν λιγο διστακτικη μαλλον ειχε τυψεις απο τον τροπο που μου φαιροταν καποτε μαζι με την πρωην απο οτι εχω καταλαβει κολλητη της.

-Μαρια εισαι καλα?

-Οχι και τοσο καλα, εννοω οκ οι γονεις μου χωρισαν προσπαθω να το αποδεχτω αυτο αλλα αυτο που με προβληματιζει ειναι πως εσυ μετα απο ολα αυτα που σου εχω κανει θελεις να με βοηθησεις.. ειπε και εσκυψε το κεφαλι της.

-Μην ανυσηχεις για αυτο απο οτι βλεπω εχεις μετανιωσει και θελεις να επανορθωσεις αυτο μου φτανει.

Καθησαμε στον καναπε και αρχησε το κουτσομπολιο για το τι εγινε στο σχολειο αφου εφυγα και μετα.

-Και μετα πηγε η Κατερινα στον γυμναστη και...

-Αχ Μαρια πλιζ σταματα εχω μαθει τι γινεται στο κρεβατι του καθενος απο καθηγητες μεχρι και για την καθαριστρια. Εκεινη ξεκαρδηστικε στα γελια και μετα απο λιγο αρχησα και εγω.

-Λοιπον τι θα ελεγες να βγαιναμε σημερα?

-Χμμ καλη ιδεα παω να ετοιμαστω. 

-Που πας? το βραδυ θα βγουμε. Ειπε κλεινοντας μου το ματι. Γιατι οχι? καινουργιο στυλ καινουργια ζωη βασικα παλια ζωη.. εννοω πριν την αλλαγη.. οκ νομιζω καταλαβατε..

Η Μαρια επεμενε να με βαψει και να μου κανει τα μαλλια και δεν της χαλασα ο χατιρι εξαλου ξερει να βαφεται καλυτερα απο εμενα οσο αναφορα το ντυσιμο το επελεξα εγω. Ηθελα κατι ουτε πολυ προστυχο ουτε πολυ φυτουκλιστικο.

My bully is my crush?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora