~wat?~15

371 19 13
                                    

Thank you so much voor de 1k ❤

*2 weken later*

Pov. Louis
We zijn net klaar met optreden en hebben ons omgekleed, we zitten in de bus en Zayn en ik liggen op een bank, Liam is in de game kamer en Niall zit tv te kijken en vast met Harry aan het praten zijn, er is een meisje bij hem en ik wil weten wie zij is, vriendin misschien? Kan wel, toen ik het vroeg aan Niall of hij het wist zei hij dat hij het niet wist maar ik zag hem glimlachen dus ik denk dat hij wel weet wie zij is.

"Wat als we morgenavond je mee neem uit eten?" Vroeg Zayn en ik glimlachte en draaide me om zodat ik hem aan kon kijken "dat lijkt me geweldig" zei ik en plante snel een kus op ze lippen en hij glimlachte "even weg hier en tijd voor ons twee" zuchte Zayn "zal tijd worden" zei ik en hij knikte, ik streelde zijn arm en keek er naar terwijl ik nadacht over alles wat er was gebeurt, ik mis Harry nog steeds op stage, ook gewoon zelf bij ons maar hij was toch degene die het drukst was en nu lijkt het opeens een stuk rustiger op stage, we hebben kaartjes om een keer te kijken bij zijn optreden maar ik weet niet of ik het wel wil, Niall natuurlijk wel, die twee zijn alleen nog maar closer geworden met elkaar "denk je dat Niall, Harry leuk vind?" Vroeg ik, dit is ook de eerste keer dat ik er echt aan denk "ik weet niet, hoezo" "gewoon hoe vrolijk hij opeens is als hij in contact is met Harry, bij interviews en jij praat over Harry, zijn ogen twinkelen, ben ik de enige die dat door heeft?" Vroeg ik "ik had er niet eens echt op gelet eigenlijk" zei Zayn "ik denk dat Harry een vriendin heeft, dat meisje ze is overal met hem een ze zouden elkaar ook steeds vast enzo" zei ik "als dat zo is ben ik blij voor hem" zei Zayn, nee ik ben absoluut niet blij....wacht.....wat?.... "ja, ik denk het" "hoezo denk het, een nieuw stap van zijn leven en ze ziet er aardig uit" zei Zayn "ik vind haar meer als een bitch uitzien" "ik snap het, jij wild niet dat hij een nieuw iemand heeft" zei Zayn en ik zweigde "Lou, met zijn solocarrière was je ook al zo, wees blij voor hem en dat je uit zijn gedachten bent, je hebt er niks aan als hij alleen maar verliefd op je blijft, je blijft zijn hart dan breken, dat verdiend hij niet" "maar Harry is Gay, niet hetro" "dat noem je Bi" zei Zayn en ik zuchte "straks is ze helemaal niet goed voor Harry" "hij weet wat hij doet Lou, hij is geen 16 meer" ik zuchte en legte me hoofd op zijn borst "ik hou van je" zei ik "en ik van jou" en gaf een kus op me achterhoofd.

Pov. Harry
"Heb jij eigenlijk mam of Gemma ooit nog gesproken?" Vroeg Melanie "nee eigenlijk niet, jij?" En ze schudde haar hoofd "ik weet niet eens of ik ze eigenlijk nog ooit wil zien" zei ze en ik knikte, ze lieten ons achter met hem, Gemma was altijd al haar favoriete geweest om een manier. "Zin in vanavond?" "Tuurlijk" zei ik, vanvond treed ik op in Sidney, "mensen denken dat ik je vriendin ben" zei Melanie en ik lachte "echt?" vroeg ik en ze knikte "als je wild dan kan ik in een interview zeggen dat je me zusje bent" zei ik en ze haalde haar schouders op, "misschien later, ik kan nu normaal over straat nog, als je dat zegt waarschijnlijk niet meer" zei ze "dat is waar" zei ik "ik word soms wel is herkend maar niet vaak gelukkig, het is niks van afkeer voor als je dat denkt, maar ik wil gewoon kunnen blijven doen wat ik wil en anders gaat dat niet meer echt" "ik snap je" zei ik en glimlachte, ze omhelsde me en ik sloot me ogen "je bent de beste" "valt wel mee" zei ik "nee, je bent een goede broer, nu en vroeger al helemaal, ik heb zoveel aan jou te danken" ze keek me aan en ik veegde haar traan weg die net over haar wang liep, "nee niet huilen" zei ik en ze lachte "ik hou van je" "ik ook van jou, zoveel"

We zijn aangekomen in het gebouw en ik kleede me snel om omdat we een beetje laat kwamen, al snel stond ik voor het doek en begon "Ever since New York" te spelen en hoorde ik fans schreeuwen, en het doek viel naar beneden en werdt het geschreeuw alleen maar erger.

Pov. Louis
Ik zit op me bed door media te scrollen, Zayn is samen met Liam boodschappen doen omdat we gewoon niks meer hadden.
Me telefoon ging af met een onbekende nummer, ik fronsde en nam toch op, ookal kon het misschien een fan zijn.
"Hallo" zei ik "spreek ik met Louis Tomlinson?"  "Uhm ja?" "Oke mooizo, ik wilde u wat vragen" "sorry maar wie bent u, ik heb geen tijd om nu een soort van interview iets te doen" zei ik "nee, dit gaat om Harry Styles, u bent zijn voogd toch?" Harry? Sta ik nogsteeds onder zijn voogd dan? Toen we begonnen was Harry nog geen 18 dus ik wilde zijn voogd op me nemen, zo wordt je als eerste gebeld als er wat aan de hand is..... er wat aan de hand is....... "wat is er gebeurt met Harry?" Vroeg ik meteen "er was een aanslag bij zijn performance in Sidney"

Am sorry ❤ plz don't hate me 😂 volgende keer weer langere hoofdstukken maar nu heb ik weer ideeën
Tot volgende week dan maar he 😜

heartbroken~Larry/Zouis/NarryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu