Pov. Harry
Ik kwam aan bij Capital Summertime ball en begroete eerst wat mensen tot ik de soundcheck moest doen, de nummers die ik ging doen waren 'Sign of the times' 'Kiwi' en "Two ghotst" ik mocht meer doen maar ik moet ook nog wat interviews doen die hier waren gekomen en al snel moet ik met het viegtuig weg omdat ik morgen weer bij een radioprogramma kom en een televisie opnamen, en 's avonds weer een optreden.De soundcheck was klaar en ik liep de kamer uit, ik glimlachte toen ik de jongens zag, hun moesten nu waarschijnlijk de soundcheck doen, "hey" zei ik "hey" zeiden ze "hoe gaat het" vroeg Zayn "goed, met jullie?" Vroeg ik "ook" zei Louis "Harry komen nu, we hebben al zo weinig tijd" schreeuwde Jeffrey en ik zuchte "spreek jullie zo denk wel" zei ik en liep weg "sorry maar we moeten echt beginnen met een interview, daarna willen wat mensen je nog spreken, daarna treed je op, nog wat interviews en daarna moeten we weg, "heb ik überhaupt tijd om met die jongens te gaan praten?" Vroeg ik "zien we wel, kom" zei hij en ik zuchte, ik ben nu al moe en alles moet nog beginnen.
Ik werdt eerst gebracht naar waar ik allemaal make up shit op kreeg, ze deed extra onder me ogen om de wallen onder me ogen weg te halen, de laatste tijd heb ik namelijk niet veel geslapen, of ik kon niet slapen door gedachtens en de andere keer moest ik tot laat weer iets doen, ik ben gewoon simpelweg kapot moe.
Pov. Niall
We waren klaar met de soundcheck en ik liep naar de koelkast waar je drinken uit kon paken, Liam liep achter me aan, waar Zayn en Louis heen gingen geen idee, "vond je Harry er ook moe uitzien?" Vroeg Liam en ik knikte "zou hij het zo druk hebben?" "Ik weet niet, maar als we hem kunnen spreken vragen we het" zei Liam en ik knikte, we zaten in de lounge gedeelte met nog wat andere artiesten, ik zag Harry langs lopen en we stonden beide op, blijkbaar zag Liam het ook, we liepen naar de gang de we zagen die gast Mich, zo hete hij volgens mij? Achter Harry aanlopen "laat me gewoon even met rust" zei Harry "ik weet dat je rust wild en dat wil ik ook voor jou maar Jeff heeft je nodig" zei hij "hoezo nou weer, waarom brengt hij me dan hier naar toe als ik toch bijna geen tijd heb en alles snel moet gebeuren" Harry was boos dat zag je meteen aan hem "had je geen ja moeten zeggen" zei Mich "als ik wist dat ik niet eens tijd heb om met vrienden te praten had ik nee gezegt" "wij wisten dit ook niet he" "waarom moet Jeff ook alles morgen op 1 dag plaatsen ik ben er verdomme 3 dagen" "zodat je wat rust heb daarna" "doe dan wat op de tweede dag en derde dag rust, ik ben dood moe echt als dit door gaat weet ik al dat dit me ooit teveel wordt" "je moet toch wat over hebben om artist te zijn" "ja me teveel stress geven dat is het enige wat ik nu voel, stress veder helemaal niks" zei Harry en liep weg (oke voor de zekerheid, ik heb geen hekel of wat dan ook aan Harry's management, ik weet dat ze alles gewoon goed plannen en shit maar het is voor het verhaal even zo) met een klap ging de kamerdeur dicht, Mich liep onze kant op maar gaf geen aandacht aan ons, "kom" zei Liam en we liepen naar de kamer waar "Harry Styles" opstond, ik klopte op de deur "nee, laat me met rust" schreeuwde hij "wij zijn het" zei ik "kom" schreeuwde hij en ik lachte zacht en we liepen naar binnen "gaat goed zien we" zei Liam en Harry zuchte "geweldig" zei hij en hij omhelsde ons "ik heb jullie gemist" "ik jou ook" zei ik en we lieten elkaar los "volgens mij ben jij dood moe" zei Liam toen we gingen zitten "ja ik ben dood op" zuchte hij "waarom plaatsen ze alles dan op 1 dag, ze horen dat toch te verdelen" zei ik "zeg het ze" "waarom luisteren ze niet naar je, je moet zelf ook recht hebben om iets te doen" Zei Liam "ik heb wel is recht om wat over te zeggen, alleen nu even niet" "heb je wel geslapen?" Vroeg ik "deze week bijna niet, kon gewoon niet slapen omdat ik aan dingen dacht" zei Harry "welke dingen?" Vroeg Liam "gewoon aan Melanie en andere dingen" zei Harry "hoelaat moet je optreden?" Vroeg ik "over een half uur ofzo" zei hij "ga anders even slapen, je bent nu toch hier" zei ik "nee" zei hij "waarom niet even slapen doet je beter" zei Liam "nee want dan wil ik alleen maar meer slapen" zei hij"Harry" iemand schreeuwde het en Harry kreunde, een jongen kwam binnen en glimlachte "kom je" vroeg hij en Harry knikte, we liepen achter hem aan omdat we toch wilde kijken, Harry kreeg een microfoon en rende de podium op, het was gewoon Harry dat zag ik meteen, er was niks veranderd aan hem nu hij solo is, hij is nog dezelfde drukte Harry op de podium.
JE LEEST
heartbroken~Larry/Zouis/Narry
Hayran Kurguals Harry en Louis een relatie hebben wat niet wederzijds betekend, Louis vind Harry niet leuk maar Zayn, hij gebruikt Harry om Zayn jaloers te maken wat lukt, ze hebben een relatie alleen Louis zit nog aan Harry vast, als het uitkomt is Harry kapot...