Het is een half jaar later, Harry was in die tijd bezig met zijn Album en 1D heeft hun album uitgebracht en zijn bezig met hun nieuwe tour, Harry, Niall en Liam hebben nog gewoon goed contact met elkaar maar met Zayn en Louis praat Harry eigenlijk niet meer mee, af en toe waren ze er wel als hij met Niall of soms met Niall en Liam Skypte of belde. De album van Harry is al een paar dagen uit en hij heeft zijn eigen tour aangekondigd die over een paar dagen begint, Harry heeft een periode niks gedaan toen zijn album klaar was, hij had tijd voor zichzelf en ging dan ook vaak naar familie, is hij over Louis? Nee hij denkt vaak aan hem en wordt er verdrietig van, hij wild niet meer aan hem denken maar dat lukt niet, twee nummer van het album gaat ook over hem zonder dat Harry er toen echt over nadenken, Sweet creature en Two ghosts, elke keer als het in interviews wordt gevraagt ontkent hij het wel, dit is misschien ook een reden waarom hij niet met Louis wilt praten, hij probeert hem te vergeten, Louis gaat veder met zijn leven en dat moet Harry ook doen.
Pov. Harry
"Dus je eigen tour" zei de interviewer, "ja" "heb je er zin in?" Vroeg ze en ik knikte "erg veel zin, het zal anders worden maar ik heb er zin in, een keer wat nieuws" zei ik en ze knikte. Veder waren het vragen over de album en andere dingen, ik gaf haar een hand en liep weg naar me kleedkamer als je het zo even kan noemen, als ik even geen interviews heb zit ik dan hier, Mitch kwam binnen en glimlachte naar hem, ik glimlachte niet terug het enige wat ik wil is naar huis en me opsluiten in me kamer, ik ben klaar met vandaag, zoveel mensen hebben gevraagt over Louis, alsof ik daar vrolijk op kan antwoorden, ik denk dan alleen maar aan hem en dat wil ik niet meer, Jeffrey gaat er voor zorgen dat ze niet meer over Louis mogen vragen, ik heb gewoon gevraagt of hij dat kon regelen en dat kon gelukkig.De dag is eindelijk klaar, ik mocht naar huis en heb de laatste 2 dagen vrij tot me tour begint, en die dagen ga ik zover ik weet niks doen dan liggen in me bed en films kijken, de laatste dingen hadden we al gedaan, het begint in San Francisco, daar ben ik nu dan ook in een hotel en eigenlijk te wachten tot deze 2 dagen over zijn.
Over 2 weken is er een festival, daar ga ik optreden en raad maar wie ook komen, dat wordt dan weer de eerste keer na zoveel maanden dat ik ze weer zie, ik heb er zin in maar zit er ook weer tegenop, ik weet het niet, zoveel fans hoopte dat ik weet met hun zou zingen maar dat ga ik niet doen, me twitter stond er vol mee want iemand had dat gezegt van dat ik weer met hun zou gaan optreden, natuurlijk gelooft iedereen dat meteen.Pov. Niall
"Hij gaat gewoon te snel dat mag ik toch vinden" zei Louis "wat moet hij dan doen zitten op de bank en niks doen" zei ik, sinds dat gebeuren van dat Louis en Harry uit elkaar gaan hebben we alleen maar meer ruzie gehad, het is vaak al snel weer vergeten maar ik erger me gewoon aan hem, hij doet dat Harry maar te snel gaat met een Album en tour, ik ben alleen maar trots op hem net zoals Liam en Zayn alleen Louis maakt er weer een probleem van "bijvoorbeeld" zei Louis "nee Louis hij gaat veder met ze leven zoals jij ook deed, wat wil je dat hij alleen maar gaat huilen om jou omdat je met Zayn ging" schreeuwde ik "wie zegt dat" zei Louis "omdat je nu zo doet, alles wat Harry nu doet heb jij weer iets tegen, wees blij voor hem dat alles zo goed gaat met zijn solocarrière" zei ik "ik ben blij voor hem" "ja vast en daarom heb je overal afkeer tegen, hij had te snel een album en gaat te snel op tour, wat boeit dat" schreeuwde ik "Niall laat het" zei Liam zacht "nee ik ben er gewoon klaar mee, je hoeft niet overal wat op te zeggen, en al helemaal niet bij die festival, ik ken je en jij gaat gewoon tegen Harry zeggen wat je denkt" zei ik "en wat als ik dat doe ja" zei Louis en kruiste ze armen met elkaar "Lou, doe dat niet laat hem, Harry gaat veder met ze leven" zei Zayn "en je gaat dat al helemaal niet tegen hem zeggen" zei hij er achteraan "we zien het wel" zei Louis en liep weg "Louis" zuchte ik "laat hem maar, hij doet het vast niet" zei Zayn, met hem heb ik nooit ruzie terwijl hij ook zeg maar medeplichtig was maar we hebben nooit ruzie, oke ik ben wel is boos maar de laatste tijd ben ik sneller boos en al helemaal op Louis, "ik hoop het" zei ikOke kut hoofdstuk, ik heb veel ideeën maar niet gewoon op dit soort stukjes, sorry als er veel tijdsprongen komen maar anders krijg je dit soort hoofdstukken.
Volgend hoofdstuk zijn ze dan bij het festival😉Ik heb trouwens weer een nieuw boek:::::
Voogd~Harry/Louis/Larry
een auto ongeluk met die woorden brak Harry's leven voor zijn gevoel, zijn ouders zijn beide omgekomen in een auto ongeluk, alle zorg voogd word naar Louis gezet van Harry omdat de tante van Harry in Louis gelooft, hoe verloopt het en wat als Gemma terug komt.
JE LEEST
heartbroken~Larry/Zouis/Narry
Fiksi Penggemarals Harry en Louis een relatie hebben wat niet wederzijds betekend, Louis vind Harry niet leuk maar Zayn, hij gebruikt Harry om Zayn jaloers te maken wat lukt, ze hebben een relatie alleen Louis zit nog aan Harry vast, als het uitkomt is Harry kapot...