~ouders~22

296 14 8
                                    

MERRY CHRISTMAS EVERYONE, HAVE A NICE DAYS LOVE YOU ALL💕🎄

Ik heb het gister al met familie doorgebracht en heb dingen gekregen maar waar ik het heel blij mee ben is de album van Shawn en Dunkirk🎉❤️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb het gister al met familie doorgebracht en heb dingen gekregen maar waar ik het heel blij mee ben is de album van Shawn en Dunkirk🎉❤️

Oke ga maar weer veder lezen😂

Pov.Niall
"ik ben Anne, Harry's moeder'' me ogen werden groot en keek naar de 3 personen voor ons, Liam nam hun handen aan en daarna ik en we stelde ons voor, ''me baby'' mompelde Anne en streelde Harry's wang, wat denkt zij wat ze aan het doen is? ''vind u het normaal om zomaar binnen te lopen en naar degene toe te gaan waar je al weet ik veel hoeveel jaar heb achtergelaten bij zijn agressieve vader'' zei ik en Liam pakte me pols "Ni'' ''nee, je hebt Melanie en Harry daar achtergelaten bij die gek maar nam haar mee, en nu zomaar naar binnen komt'' ''mam?'' ik keek naar de deur en daar stond ze hoor, Melanie, ''j-je leeft'' mompelde Anne en Melanie liep naar binnen ''wat doen jullie hier'' zei ze ''me zoon opzoeken'' ''die je jaren in de steek heb gelaten'' schreeuwde ze ''dat dus'' ''Niall'' ''nee Liam'' ''ik wil dat jullie weg gaan, nu'' zei Melanie ''Mel'' ''noem me niet zo en ga weg nu'' Anne liep naar Melanie toe maar ze drukte zichzelf tegen Liam aan die zijn armen om haar heen deed ''ik denk echt dat het beste is als u weg gaat'' zei Liam, uiteindelijk knikte ze en verliet de kamer, Gemma en Robin gingen achter haar aan en ik keek naar Melanie die huilde tegen Liam's borst, hij maakte rustgevende geluiden, dat die twee nog geen stel zijn was het eerste waar ik aan kon denken toen ik zit zag, ik draaide me om en ging zitten op het bed en pakte zijn hand en gaf er een kus op ''ik hou van je'' zei ik zacht, ik weet niet ik had het gevoel alsof ik het moest zeggen, niet gedwongen maar het kwijt moest, opeens voelde ik wat en keek meteen naar zijn hand wat ik zweer dat ik zag bewegen ''jongens'' zei ik en liet Harry's hand los ''zijn hand bewoog ik meen het'' zei ik en ze kwamen naast me staan, Melanie drukte op de knop en een dokter kwam binnen ''wat is er aan de hand'' ''ik zag zijn hand bewegen'' zei ik en glimlachte, misschien wordt hij wakker, de dokter deed wat dingen en keek ons daarna aan ''ik denk dat je je het verbeeld heb, er is geen actieve bezigheden'' ''ik meen het echt, ik voelde het'' ''soms denk je eraan en voel je het''

''Zayn?'' ''ja'' ''oh god eindelijk neem je op'' zei ik, we zijn al een tijdje thuis en Zayn was er niet en nam ook niet op, Louis lag op de bank, hij ligt nog steeds te slapen, zijn wangen waren nat toen we thuis kwamen dus hij had gehuild wat we al dachten, ''Ni als je komt vragen of ik thuis kom nee'' ''nee ik vraag er ook niet om maar ik wil weten op tenminste of het een beetje gaat en waar je bent, ik kom je niet opzoeken ik beloof het en zal het de andere ook zeggen echt waar'' ''ik ben bij mam en pap'' zei hij ''ik ben blij dat je niet alleen bent'' zei ik ''ja'' ''gaat het'' ''geen idee'' zuchte hij ''wil je me geloven als ik zeg dat je misschien het verkeerd heb gehoord'' ''nee dan wil ik je niet geloven'' ''hij bedoelde het als broer zijne, je weet dat Harry als een broertje voelt voor Louis'' ''Ni ik heb geen zin om er over te praten misschien later oke'' ''beloof me dat je niet te lang weg blijft, alsjeblieft'' ''beloof ik, was je nog bij Haz geweest'' ''ja'' zei ik zacht ''iets verandert?'' ''nee maar er kwamen wel mensen'' zei ik zacht ''mensen?'' ''zijn ouders en zus, tenminste stiefvader'' ''wat kwamen ze daar doen'' ''Harry zien, Melanie is boos geworden en heeft ze weg gestuurd ze was helemaal overstuur'' zei ik ''ze deed alsof ze Haz al jaren gewoon ziet en meteen baby noemen, ik voelde me er zo niet goed bij, ik zag haar en dacht meteen dat ze Harry en Melanie dit allemaal heeft laten meemaken, ze had hun niet meegenomen maar Gemma terwijl ze wist wat hun vader deed'' ''ik snap het Ni'' ''ik was bang dat hij wakker werd, ik zag hem bewegen maar er was geen actieve bezigheden in zijn lichaam'' ''het kan een vooruitgang zijn Ni, denk daar maar aan oke, hij wordt wakker'' ''ik hoop het'' ''hey Ni sorry ik ga slapen ik ben dood op, ik spreek je morgen vast wel'' '''hou contact met me alsjeblieft en als er wat dwars zit bel me of wat dan ook, ik heb me geluid toch aan staan'' ''dat is lief van je'' ''slaap lekker Z'' ''slaap lekker Nialler'' hij hing om en ik legde me telefoon weg en stond op om naar de keuken te gaan want ik had trek, jup ik had misschien net al wat gegeten maar I don't care ik heb trek, ik liep naar de keuken en pakte uit de kast chips en liep vervolgens naar de woonkamer maar toen ik de deur open deed liet ik al snel mijn zak chips vallen ''ik wist het'' zei ik en ze keken me aan terwijl ik als een mongool stond te grijnzen, daar zaten ze, Liam en Melanie op de bank te kussen ''ik wist het'' herhaalde ik en beide waren ze rood, ik pakte me zak chips op en ging zitten op de bank voor hun ''vertel me, de waarheid'' ik opende me zak en begon te eten en beide lachte ze ''wat'' zei ik ''we hebben net gegeten'' ''dus ik heb trek en zin in chips'' ''oke'' ''maar vertel me, jullie twee, hebben jullie nu wat'' zei ik opgewonden (neem dit niet verkeerd xd) ''ja'' zei Melanie zacht ik me glimlach werd groter ''ik ben zo blij voor jullie'' zei ik en kreeg een bedankt terug van hun beide.

Liam was even weg, we hoorde gesnik van Louis zijn kamer vandaan komen en al snel was Liam daar toen, ik ging naast Melanie zitten en omhelsde haar ''ik had het je gezegd dat hij je leuk vind, en de andere zeiden het ook maar beide wilde jullie niet luisteren'' zei ik en ze lachte ''ik weet zeker dat Harry blij zou zijn'' zei ik en liet haar los ''hoe graag ik het tegen hem wil zeggen nu en dat hij hopelijk blij is en me vast houd, ik wil nu niks liever'' ''snap ik'' ''hij wordt wakker daar moeten we ons op houden ookal denken we soms van niet'' zei ze en ik knikte ''we hebben elkaar'' ''ja, ik hoop alleen dat mam enzo niet meer naar het ziekenhuis komen, ik wil ze niet zien, niet zo met Harry'' ''morgen kunnen we dat doorgeven aan het ziekenhuis als je dat wild'' zei ik en ze knikte ''als dat kan graag'' ik knikte, me telefoon ging af en ik pakte hem en slikte toen ik het ID zag op me scherm ''wie is het'' ''het ziekenhuis''

sorry dat ik jullie nu een week laat wachten all the love😂😂😜

Andere boeken:
-One Shots (One Direction)
-You&I~Shiall

heartbroken~Larry/Zouis/NarryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu