E dija qe do ndodhte keshtu, e dija qe do perfundoja keshtu.
Gjithmon ekziston ajo ndjesia qe sado e vogel eshte, ne vete e ndjejm qe dicka thelle vetes tone, dicka nuk do shkoj ashtu sic ne duam. Besoj se eshte koha perfekte, dhe moment i duhur per te lene Gjurmen time te fundit. I pershtatet kesaj kohes se zymte qe eshte ber gati per te rene shi, ajo e grija eshte kaq e gjalle.
"Fshiu lotin qe i ra."
Nuk kam per te qare, te pakten jo qe ne fillim.
"Mori nje flete dhe nje stilograf, me vone u shtri duke mbeshtetur kurrizin ne mure dhe kembet i ngriti per te mbeshtetur dhe shkruajtur."
Do jem gati, besoj se po. Po nese!? Jo nuk ka me nese, tashme eshte shume vone per nje nese, per nje shprese.Pershendetje...!!!
Shume njerz ne keto raste do thone: "As vete nuk e di se si po e shkruaj kete leter, gjera te ngjashme me pak fjale." Por une e di se cfare po shkruaj dhe e di shume mire, kjo deshira ka lindur para 2 vitesh, por gjithmone nuk i vija shume rendesi pothuajse fare. E anashkaloja gjithmone por tani mjaft, eshte e pamundur te vazhdoj me. Ne fillim dua te pershendes disa nga personat e mi me te venact ne kete te griten time kaq te gjalle por aq dhe te padurueshme. Personin e pare qe do pershendes ne kete leter eshte shoqja ime e ngusht. Hey...ckemi nje muaj pa folur, ose me sakt qe nuk te shkruaja une. E di qe nuk je lodhur duke me shkruajtur e rishkruajtur pa pergjigje nga une, e di se sa e shqetesuar je."Nje njoftim i vine ne telefon."
Dhe tani sapo erdhi nje mesazh nga ty
-Pse nuk e hape pse nuk pergjigjesh dreqi ta haje asnjehere nuk ke ndenjur kaq shume, jam ne merak per ty. Te lutem.-
-Nuk mundem me, me fal, mirupafshim.-"Me pase e mbyll, dhe e le afer vetes."
E di, e di qe ti ishte ajo qe me thoje si ka mundesi qe je kaq pozitiv kaq i cmendur kaq unik ne karakterin qe ke. Me ke mbeshtetur qe ne fillim per kete qe jam, me ke mbeshtetur ndihmuar kaq shume si emocionalisht ashtu dhe shpirtesisht. Je nje vajze crazy por unike. Hera e pare qe u ben shok te ngusht me vjen kaq per te qeshur kur e mendoj, gjate kesaj kohe sa e sa here jemi zene por pikerisht gjate kesaj kohe jemi ber keta qe jemi tani. Me fal qe nuk te jam pergjigjur ne kete javen e fundit, por thjesht nuk mundem me. Ironike jeta apo jo...!!!??? Te ndihmiva ty te dalesh nga nje periudhe e erret dhe depresive, por veten jo. Po zhytem thelle dhe me thelle. E di se cfare mund te shikoj? Cfare mund te ndjej? E di se cfare eshte e bukur? Shikoj erresire dhe nuanca te erreta, ndjej vetmin dhe stresin qe po krijojn rrenje mbi dhe nen qenjen time. Dhe e bukura eshte se heshtja dhe vetmia jane te vetmet qe te degjojn ne heshtje, te degjon gjithmone pa te nderprer asnjehere. Dhe kot shumica e njerzve i shajn dhe nuk i duan, vetem disa mund ti dallojn keta mijera nuancat e ketyre thellesive. Je shoqja ime e vetme e ngusht dhe me e mira qe kam patur. Eshte e cuditshme, njeriu jepe keshilla te tjereve si te kam dhene une ty per ti e di se per cfare, por kur vine puna te vetja ato keshillat devijojn dhe krijojn nyje me kuptime te ndryshme. E di qe eshte menyra me idiote te lesh njerzit e ty me te dashur qe te ngjyrosnin jeten me nje leter. Por nuk mundem me. Me fal, me fal thjesht qenija ime kaq e pati. Me fal. Dhe te uroj cdo gje te mire te kesaj bote, sepse emeeiton. Mirupafshim pergjithmone.
Familja ime.
Heh...!!! Kam degjuar, lexuar, dhe pare njerz qe thone familja eshte gjeja me e cmuara jane te vetmit qe te duan me te vertete dhe pa kushte etj me radhe. Por si behet kur ne ate momente familja jote pothuajse te ka mohuar si femija e tyre. Gjithmone kur ke qene i vogel te berrtisnin shumicen e rasteve ty, dhe nuk te pyesnin asnjehere mendimimin tend per ndonje sado e vogel te ishte ajo veprim ose vendim ne lidhje me shtepin. Mezi sa te linin te dilnin. Dhe shume e shume te tjera. Qe keshtu njerez, kjo na qenka ajo familja qe ju flisni dhe shkruani kaq perfekte...!!!??? Shume e bukur, jeni thjesht njerze te pafytyre qe i genjeni te tjeret per te vertetat. Ju dua, pavarsisht jeni familja ime, pavarsisht pothuajse beni sikur nuk me njihni me si femijen tuaj, jeni familja ime dreqi ta haje. Kush familje e ben kete femijes se tyre. Qe ta mohojn.
"I rane disa lote, por kete here nuk i fshiju por i la te ledhatonin faqet e tij."
Nejse, dua te theme qe ju dua.......!!!
YOU ARE READING
Tracce | Shqip
General FictionRipublikimi 3. 26. 2018 . Nje nga gjerat me te bukura ne bote eshte, te takosh dike qe me nje te rrahur te kohes se tij, te permiresoj te gjithe boten tende. ¤ Doja te beja nje histori krejt ndryshe nga te tjerat, ketu ne wattpad...!!! ¤ ¤ PS: Nese...