Ai e hapi deren me gjithe fuqin qe gjendesh ne ato momente ne venat e tij, dersa u perplas me murin dhe beri zhurme. Ai nuk e vuri re kete gje ose me sakt nuk donte, thjesht ishte i perqendruar ne ate veprimin e fundit qe po bente. Fryma e tij ishte jo e rregullt disa fije floku i kishin rene rrathet posht syve i ishin theksuar dhe sapo e pa qe goten me nje lenge te cuditshem brenda e kishte thjesht nje cm nga buze, ne ato moment belbeza e syrit u zvogelua duke pushtuar irisin menjehere dhe ngjyra ndryshoj rendshem.
Adrenalina tashme po velonte brenda tij duke i marre qelizat me vete si nje dallge e rrembyeshme, dhe ai me nje levizje nxitimthi vajti drejt tij dhe ja hoqi goten me nje te levizur dore, nje veprim, nje fang sekonde, nje shpetim, nje jete duke perfunduar ne tavolin e thyer dhe lengu i shperndar. Ishte i nervikosur shume bile, por njekohesisht me shume i shqetesuar. Vetem ne ate moment pasi degjoj goten te thyhet hapi syte, hapi syte dhe e gjeti ate mu perpra tij. Me syte e hapur me shume se c'duhet dhe me vetullat e ngrysura dhe ngjyra e syve me nje nuance te erret.
-Cfare dreqi mendoje se po beje?!
Ai nuk po pergjigjej vetem po e shikonte. Me pas i vendosi duart mbi shpatull duke e tundur.
-Te pyeta qe cfare dreqin mendoje se po beje?! Duke e ngritur kete here me shume zerin.
Po e veshtronte ngulmazi duke i ulur sa vinte dhe me shume tundjet qe po i bente ne shpatull sapo pa qe ai nuk po reagonte, dhe ai me ne fund u pergjigje.
-Ti cfare ke? Cfare dreqin ke?
-Si cfare kam? Po nuk u interesova per ty po nuk kam te bej me ty me ke mund te kem tjeter?
-Un..une...
-Cfare ke? Me thuaj cfare ke? Dhe do bej cdo gje te mundur qe te te ndimoj, sic kemi ber deri tani.
Ai e veshtroj per disa frang sekondash dhe...
-Do te dish cfare kam? "Filloj te ngrinte zerin" Nuk kam nje familje, nuk mund ta quaj nje familje kur ata nuk me pranojn per kete qe jam. Me mungon ajo lloj dashurie, dhe nese nuk do isha i forte do perfundoja si ata prototipat qe nga mungesa e dashuris nga familja behen agresiv sepse ne fund te fundit ata nuk kane faj. Ate lloj dashurie qe ma ka dhene vetem familja jote. Une nuk mundem me qe kur u shkeputa nga ata ne fillim mendoja se do sakrifikoja e di por jo ne kete gjendje shpirterore qe jam. Shume e shume te tjera, qe tani as nuk kam nerva ti theme. Pastaj erdhe ti, erdhe ti dhe boten time qe ishte pothuajse muzg e ktheve te teren permbys. Je kaq i mire, kaq i mire sa kam frike se une nuk te meritoj ty.
-Mos guxo, mos guxo "duke i theksuar cdo germe e nxjer nga goja e tij, gje qe i beri te dy te pesonin disa te dridhura" te thashe ta mendosh kete gje per asnje sekond sepse nuk eshte e vertete. Si mund te mendosh kete njehere, si mundesh. Dhe nese do ishte ashtu une sic do njeri nuk do rrija me dike qe nuk do e bente te lumtur dhe te ndihej i vacant dhe unik. Ngulite kete ne mendje, ngulite. "Duke e prekur me gishtat te balli.
YOU ARE READING
Tracce | Shqip
General FictionRipublikimi 3. 26. 2018 . Nje nga gjerat me te bukura ne bote eshte, te takosh dike qe me nje te rrahur te kohes se tij, te permiresoj te gjithe boten tende. ¤ Doja te beja nje histori krejt ndryshe nga te tjerat, ketu ne wattpad...!!! ¤ ¤ PS: Nese...