Nen shi | 5

146 14 29
                                    

-I sigurt qe do dalim sot, shiko kohen nuk duken dhe aq e mire!?

"E pyeti ai, duke veshur te dy atletet."

-Po jam i sigurt, dhe sikur te bieri maximumi mund te streohemi ne ndonje lokal. Plus qe dhe ne shtepi nuk kemi cfare te bejm.

-Ne fakt...

¤¤¤

Ata sot e kishin lene per te dale jashte per te kaluar nje mbazdite qe ngadal-ngadal po ja linte vendin mbremjes. Ata keshtu ishin plot energji, gjate dites shkolla dhe puna. Ndersa naten mirnin ate energjin e cliruar gjate dites nga njeri-tjetri. Ddhe ne fundjave dilnin, mund te benin dhe udhetim dy ditore dhe ktheheshin te djelen prap. Shikin mundesuar kete jetese me forcat e tyre, por me mbeshtetjen e njeri-tjetrit. Po realizonin enderrat e tyre, dhe deshira e tyre e pare ishte qe te jetonin bashke...

"Ata solen nga shtepia, dhe hipen nje nga makinat."

-Awww, cfare ben!?
-Cfare bera?

"Ai e pa, dhe ndenjen 5 sekonda ne qetesi pa folur fare..."

-Te urrej te urrej kur ben keshtuuuuu...Kur me ngacmon dhe ben sikur nuk di gje, tani sapo me kafshove ne qafe. 😏😒😂

"Dhe pa ne pasqyere, shenjen qe kishte lene."

-Ahaaa kjo 😏, thashe dhe une 😒😂
Pa prit pak, dhe ma ben mua keshtu 😒 qe mua me pelqejn duhet ajo 😈 sic te pelqejn dhe ty 😈.
Pse na ankohesh ti tani? Sikur dhe ty nuk te pelqejn!?

"Ai nuk po e mbante me te qeshuren."

-He he, a ti aaa...

"Dhe ndaloj makinen."

-Kujt i ben ti keshtu e, kujt!?

Dhe i zgjati duart nga ai per ta gudulisur qe po ja dilte mban dhe ai po qeshte. Ne fakt te dy kishin shume guduli, prandaj kur luanin ja benin njeri-tjetrit. Por kete here ai nuk po mundte sepse e kishte mendjen te te qeshurat. Dhe filloj ta lepinte nga qafa, te veshi duke kaluar ne faqe dhe ne fund te buzet e tij. Qe shoqeroheshin nga kafshime dhe thithje, qe grad-grad i zmadhonte dhr i theksonte. Me pas ai filloj te ngrihej nga sedilja e shofert, ai e vuri re dhe:

-Cfare po ben keshtu...!!!???

"Ai nuk u pergjigje"

U ngrit ne bisht te sedilja, me pas kaloji nje kembe qe e vendosi te cepi nga dera e sediles ku ishte ulur ai dhe tjetren te cepi tjeter. Dhe me ne fund, iu ule ne prer. Dhe tha:

-Kete doja te beja. 😏😻
-Hmmm, domethene nuk te mjaftuar se cfare me bere para 5 sekondash? 😑😒😂😆
-Une me ty asnjehere nuk mjaftohem 😉
-Gjithashtu dhe une me ty 😉

Me pas nuk folen me, thjesht po shikonin njeri tjetrin ne sy pa folur as edhe nje fjale. Linin qe shikimi i tyre aq i paster qe shikonin dhe reflektimin e njeri-tjetrit, te fliste. Linin prekjen e dy trupave te flisnin. Disa here, ka raste qe nuk ka nevoje te flitet, vetem me shikim ose me prekjet qe i jepe ndjenja dhe efekte krejtesisht te tjera. As vete ata nuk e kuptuan se sa minuta ndenjen ashtu. Dhe ai me ne fund vendosi te flasi, u ndje aq kaq sa mimika e tij mori nje pelhure trishtimi, ai qe po e mbante ne prere ate djale qe i ishte futur jo vetem ne jete por dhe ne zemer, e vuri re dhe ai po fillonte te ndihej keq. Sa do ta pyeste, ai e perfaqoj duke i mbeshtjell te dy krahet forte dhe duke afruar trupat ajoma dhe me shume.

-Jo jo, jo te lutem mos bej keshtu ti e di shume mire qe dhe une do ndihem keq. Sic asnjeri nuk e duron dot te shikoj tjetrin keshtu.. Cfare ke!? Cfare pate!? Mos bera ndonje gje!? Po rrinim kaq mire. Te lutem me thuaj!?

Duke e shtrenguar dhe ai pas vetes, duke dhe u prekur dhe ai. Ishte e pamundur per ate qe mos te prekej dhe ai. Kur me ne fund ai u clirua dhe u pane serisht.

Tracce | ShqipWhere stories live. Discover now