Doja te thoja qe te lahesh ne nje pjese ku deti nuk eshte normal por ngjan sikur je ne parajse ndoshta apo...!? Cdo njeriu e ngacmon kjo adrenalina sado e vogel ose e madhe eshte. Kam degjuar nga njerz te ndryshem, qe ajo pjese ku mund te lahesh nuk eshte normale ka dicka, dicka qe ti e ndjen brenda vetes nga vete aura e atij vendi qe te percjell ty. Thone qe perjeton ndjenja qe ndjekin efektin domino duke u fuqizuar cdo here e me shume fuqin e tyre, dhe pershkruan cdo vene, dhe neper nervat percillet mesazhi deri ne tru e cila eshte Adrenalina. Thjesht me terheq mendimi, ata qe e kam degjuar ka nje terheqje magnetike kane thene, dhe une po e ndjej qe tani imagjinoj qe po e ndjej pa mberritur atje. Po njehere gjendur ne ate vend!?
E vendosa, neser do iki...¤¤¤
Jam rruges, dhe nje nga kenaqesit pervec vendit qe do mberrish jane dhe rruget qe ti do pershkruash. Muziken e kam ngritur ne maximum sic me pelqen mua, dy dritaret e parme i kam ulur deri ne fund. Eshte nje kenaqesi kur ndjen eren qe te ledhaton fytyren dhe floket, modelin e flokeve i kam pake te gjate pjesen e siperme me pak fjale nje nga modelet me te bukur qe eshte shperndar, dhe kjo ben te mundur qe ato te kercejn me ritmin e eres. Nje nga hobit e eres pervec se te prishi vendet kur i ngrihen nervat, eshte dhe te luaji me floket e njerzve me fytyren e tyre me gjithcka. Nuk e di nese jam i sigurt qe duhet te iki me shume se 100 km/ore, meqenese nuk ka shume makina rruges. Eshte nje rruge ku nga ana e djatht e pushton nje pyll por nje pyll qe te mbysh mushkrit me oksigjen derisa te merren mend, ndersa nga e majata jane fusha, peme, rruge dhe akoma dhe me tutje mund te shikosh vijen bregdetare.
"Ai sa kthehu shikimin ne rruge, pa ate mu ne mest te rruges. Dhe ndali me aq vrull sa vetem rripi e mbaji ate ne vend."
Shit........
"Ndaloi makinen menjehere."
Cfare, cfare dreqin ishte...!!!??? Si ka mundesi!? Mos me ben syte!? Jo nuk ka mundesi!!!
"Me pas ai degjoj nje psheretim."
-Mos ik atje, mos ik te ai vendi.-
"Ai kthehu koken nga te katerta anet."
Kush eshte!? Nuk ka mundesi te jesh ti!? Ti sikur ike te prinderit te rrish nje jave!? Si ka mundesi!?
"Por asnje pergjigje."
Ai vendosi te vazhdonte rrugen, por kete here me me ngadalsi. Nuk kaloj shume kur atij i doli perpara prap ai por kete here jo ne mes te rruges por anesh, ai ndaloj qe te vinte atje te ai pa e hequr shikimin. Por para se te zbriste degjoj serish:
-Mos ik atje, mos ik te ai vendi.-
Me pas ai u vaporua ne ajer. I dolen disa pika djerse ne balle, nga vapa qe bente por dhe nga ajo ndjesia qe po fillone ta ngacmonte brenda qenies se tij. Vendosi te nisej, ndezi makinen dhe kete here i dha akoma dhe me shume gaz se heren e pare. Pershkruajti nje fare rruge, dhe ai i dilte perseri anesh duke thene perseri ate frazen qe mos te vente atje, mos te vente te ai vendi. Sa e kaloj kete here pa ndaluar fare u vaporua serish, per disa metra i doli serish dhe sa me shume te kalonte aq me shume e rriste shpejtesin. Dhe aq me shume ta rriste shpejtesin ai i dilte duke thene ate frazen dhe me pas vaporohej.
Une po cmendem, OMG kjo nuk eshte normale, nuk eshte aspak normale...!!! Cfare dreqin po ndodhe!?
Por ai nuk e uli shpejtesin, dhe derisa mberriti te vendi ai i shfaqej dhe i rishfaqej.
¤¤¤
Holy shit, kjo kjo me te vertete eshte nje vend kaq super. Zerat qe kam degjuar qenkan te verteta per kete pjese te kesaj. Nuk e pershkruaj dot, uji sidomos uji eshte kristal nje ngjyre as e jeshile dhe as e blu mbizotron mbi kete. Por me e cuditshmja eshte qe sado i krustalit eshte uji nuk duket fundi, duhet te shqetesihem per kete gje!? Une sidmos i urrej algat qe qendrojn posht dhe nuk te lejojn te shikosh fundin, me futin friken. Por ketu nuk ka alga, dhe thellesia nuk duket, atehere do jete goxha i thelle. Nuk dua te humbas me kohe.
YOU ARE READING
Tracce | Shqip
General FictionRipublikimi 3. 26. 2018 . Nje nga gjerat me te bukura ne bote eshte, te takosh dike qe me nje te rrahur te kohes se tij, te permiresoj te gjithe boten tende. ¤ Doja te beja nje histori krejt ndryshe nga te tjerat, ketu ne wattpad...!!! ¤ ¤ PS: Nese...