Perdhendetje...!!!
Vura re qe ketu hyne persona te rinj, qe keshtu po bej dhe njehere perzantimin ↓↓↓
Hey, Jam Erik (jam ai djali ne foron e profilit 😆😆😆😂😂😂). Jam 17 vjec nje nga shume perdoruesit te wattpadit dhe ketu shkruaj ato qe me shkrepet ne mendje. Me pak fjale ky jam une, nuk kam pse te zgjatem...
¤Pike se pari dua te falenderojn personat qe kane lexuar ( ata qe duken dhe jane aktiv dihet), votuar gjithashtu ata qe kane shtuar librin tim te librarit e tyre 😍😳😆❤
Brenda tre diteve me keni ber te lumtur si cdo "autor" ketu ne wattpad behet fale lexuesve dhe komentuesve. Shume shume faleminderit dhe njehere 😍😍😍😳😳😳😆😆😆❤❤❤
Une bej tag atyre qe e kane lexuar votuar etj me radhe, nuk mund te te tagoj une tjetrin pa folur fare ne librin tim me arsyen qe ti lexoje librin tim eshte gje idiote ta besh kete gje dhe disa e bejn. Une rekomandoj vetem atyre qe kam folur shume ose dhe sadopak...
Atehere tani dua te theme me pak fjale kuptimin e "Tracce | Shqip", kush di italisht tracce do te thote gjurme. Dhe keto jane fragmentet e tij, fragmete qe ne nje tjeter kuptim mund ti themi gjurme. OMG nuk dua te vazhdoj me sepse dua qe ta kuptoni vete dhe nese do ta kuptoni, sepse do ta bej te ngaterruar dhe vetem te kapitulli i fundit do jepe ai kuptimi i gjithe historis.
Hahahahaha vura re qe shume nuk votuan kapitullin e pare por votuan te tjerat 😆😆😆😂😂😂
sepse nuk e dini qe ajo shprehja eshte thelbi i kesaj historise.Me behet kaq shume por shume qejfi qe ju pelqen menyra ime e te shkruarit, dhe qe pershkruaj me detaje. Sepse une vete jam person qe me pelqejn detajet si neper libra, filma ne vizatimet qe bej me pak fjale ne jete.
PS: o njerz me falni shume per gabimet 😆😆😆😂😂😂 por pertoj shume ti rregulloj, une e lexoj pjesen nga e para pasi e kam mbaruar i rregulloj disa pastaj me shpetojn dhe pertoj seriozisht. Dhe harrova mos prisni qe kapitujt te jene te gjate sepse keshtu edhte historia vete, i bej une te gjate se si ju thashe me pelqejn detajet...
Cdo por cdo kapitull do jete i shoqeruar me foto, dhe disa kapituj do kene me shume foto gif dhe video se sa fjali.Dhe ah se per pak harrova, nese jeni paraqykus as mos u mondoni ta lexoni kete histori. Do ta kuptoni pse e thashe...
Nejse, te dashurit e mi shihemi ne traccet ne vazhdim...!!!
YOU ARE READING
Tracce | Shqip
General FictionRipublikimi 3. 26. 2018 . Nje nga gjerat me te bukura ne bote eshte, te takosh dike qe me nje te rrahur te kohes se tij, te permiresoj te gjithe boten tende. ¤ Doja te beja nje histori krejt ndryshe nga te tjerat, ketu ne wattpad...!!! ¤ ¤ PS: Nese...