Thone qe syte jane pasqyrimi i shpirtit dhe eshte shume e vertete shprehin ate qe goja nuk shpreh dot, por ti je pasqyrimi im dhe syte e tu jane dy djamante qe nga rreziet e djellit ti leshon ngjyra te cilat me mbulon jeten time me ato.
I shikoj ne cdo fragmet te jetes ime syte e ty, dhe...dhe nuk di cfare te theme. Cdo here qe te shikoj ne sy ne cdo pozicion qe jemi duke ecur, ne det, ne kembe, shtrir une shikoj refleksim tim ne syte e ty. Sepse aq te paster e ke ngjyren sa dhe shpirtin qe permban qenja jote. Aq te paster por dhe depertus, aq depetues sa vetem ti e ke ate aftesi qe te hyshe ne shpirtim tim te trokasesh ne te dhe vetem me prekjen tende te mua shperthejn kataklizma e ngjyrave, tornado emocionesh, tsunam ndjenjash. Ti je ai qe ben te mundur qe lekura ime ta ndjej thelle prekjen tende, syte e ty mbi mua perfeksionojn konturet e dashuris mbi dhe nen qenjes sime. Mund ti dalloj ne erreiren me te enrret, ne driten me te zbeht, ne thellesin me te frikshme dhe midis mijra njerzve shikimin tend, menyren se si me shikon mua, percjellshmerin qe ti me tejcon mua.
Je i afte te me ndezesh me shikim tend, qe qelizat e mija te marrin flake te nxjerrin xixa, fluturat jo vetem ne stomak por ne te gjithe trupin.
Je i afte te me qetesosh, te me thuaj qe: gjithcka eshte ne rregull jam une ketu me ty, qetesohu.
Nuk kemi nevoje per fjale, shikimet qe ne percjellin duke care ajrin dhe mberrin te njeri-tjetri kane kuptime, do te thone fjale qe nuk kane nevoje te shprehesh duke folur nuk kane nevoje te flasesh. Nje shikim i shuan keto qe te gjitha.Me pas me torturon duke u grruer thelle ne veteveten time mos te kem kontakte me sy, duke mos te pare ty. Jam mesuar duke te pare cdo sekonde te jetes sime, ne mengjes kur ngrihemi dhe sa hape syte dua te shikoj ty, gjate dites duke veshtruar cdo gje qe ti ben dhe qe bejm bashke, dhe ne darke qe flem krahe njeri-tjetrit. Vetullat e tua te trasha dhe me forme qe ja shtojn akoma dhe me shume magnetizimin syve te ty, shikimit tend. Per mua syte e ty jane kristalet gjate dites, yjet gjate nates dhe djamantet neper enderrat e mia. Une shkrihem i gjithi kur ti vendos dyart e tua te faqet e mia ose ne cdo pjese tjeter te trupit dhe me shikon aq intesivisht pastaj vendos byzet e tua mbi te mijat dhe aty shperthen nje pjese e nxetesis se truoave tane dhe mixohen shijet tona. Kujtohem qe nje dite me the.....
¤¤¤
-Boll...
-Cfare!?
-Boll me pe ashtu.
-Si po te shikoj!?
-...
-Nuk te pelqen menyra se te shikoj!?
"Duke e treguar dhe ne fytyre ndjenjen e frikes se ai nuk e pelqente se si po e shikonte ne ate momente."
-Jo, hahaha jo nuk ke psee e ben ate fytyre nuk eshte puna aty.
-Uhhh shyqyr, por ku!?
-Hahaha asnjehere nuk me ka bezdisur, , sa per ty bota le te shkaterrohet dhe ti gjeja e fundit a nis te shpetonim por do isha i vetmi per ty, sikur humbet te ata kur me shikon. Thjesht ti me shikon kaq mire kaq thelle, sa dicka brenda meje me ngacmon dhe nuk do rezistoj dot qe te te hidhem siper.
-Por ti per mua i vetmi je, po humbas sepse thjesht se ngjyra, syte e tu me...me nuk e di me dehin me terheqin dhe une dua ti veshtroj dhe ti puthe sic kam ber dhe kam per te ber. Ke nje blu shume por shume te vecante, nje blu e rend ne mest me disa viza te zeza pastaj anesh theksohet dhe me shume ngjyra. Nuk kam pse te shikoj dete dhe oqeane, kur ato ndodhen te ty. Nuk e di se si ti pershkruaj.
Dhe meqe ra fjala, cili qendron problemi te ai qe the ti, sepse ne ate duam!?"Dhe iu krijuan ne cepat e buzeve nje e qeshur e vogel."
-Gjithashtu dhe ti per mua je i vetmi, dhe fiks e the ku qendorn problemi ketu...
"Dhe iu hidhe siper duke u ulur ne prer, i hodhi duart mbas qafes dhe po putheshin."
¤¤¤
Nuk do lodhem asnjehere duke te pare, thjesht ti per mua je i vetmi dhe i vetmi do jesh.
I gjeje kudo, dhe jam kaq me fate. I gjeje gjate nates kur ti me veshtroje mua duke fjetur, dhe mua kur me dilte gjumi e kuptoja dhe qeshnim me pas perqafoheshim dhe na zinte gjumi si na ze neper krahet e njeri-tjetrit.
Posht ujit kur zhytemi te dy dhe i hapim syte per te pare njeri-tjetrin dhe nen uje.
Kur ikin dritat dhe jemi erresir, me pak fjale kudo ku jemi kudo ne shpirin tim, kudo ne jeten time.Une ndihem keq, ti vuan une vdes kur nta syte e ty dalin lote.
Une shkaterrohem, dua te te shtrengoj pas vetes aq forte sa te percjell ty qe une jam ketu nuk ke pse te merzitesh ose...ose nuk e di as mos te shqetesoshesh as mis te bej ne mendje. Dhe jam shume por shume i lumtur qe jam i afte qe te te qetesoj dhe te bej te te bej lumtur sic me ben dhe ti mua.¤¤¤
Qe te dy ishin te ulur afer njerit-tjetrit duke u perqafuar, por secili ne telefonin e tij. Ai per nje moment po e veshtronte, dhe i tha:
-Hey...
-He!?
-Jo jo me shiko pak...
"Ai u kthye, dhe e pa."
(Syte origjinal jane keta, por duke qene se u mondova shume fare por nuk gjeta dot te ketij personi qe eshte kaq super, vendosa ato te tjerat.)
-Po, cfare ke?
Dhe ai u zgjate per ta puthur...
YOU ARE READING
Tracce | Shqip
General FictionRipublikimi 3. 26. 2018 . Nje nga gjerat me te bukura ne bote eshte, te takosh dike qe me nje te rrahur te kohes se tij, te permiresoj te gjithe boten tende. ¤ Doja te beja nje histori krejt ndryshe nga te tjerat, ketu ne wattpad...!!! ¤ ¤ PS: Nese...