'OH MY GOAD' Mainstreet story (DUTCH)

1.1K 18 0
                                    

Ik wrijf  in mijn ogen en sla de wekker kei hard uit. 'Ughh ochtend humeur' Ik pak mijn mobiel van de grond en druk het scherm aan. Mijn ogen beginnen te glinsteren als ik zie wat voor dag het vandaag is. Het Mainstreet concert natuurlijk! Hoe kon ik dat toch vergeten!! Ik spring uit bed en trek mijn kleren aan die ik 3 dagen van te voren al klaar had  gelegd daarna doe ik mijn make up.
Ik vraag aan mn moeder hoe laat we weg gaan. 'We gaan om 3 uur weg schat' Ik zucht het was net half 12 geweest. Ik pak mijn mobiel en zet muziek aan,Mainstreet natuurlijk.
Na een paar uurtjes muziek luisteren is het dan eindelijk zo ver. Ik ren de trap af naar beneden pak mijn jas van de kap stok en wacht bij de voor deur. 'MAAAAAAAAMMM' Gil ik kei hard door de gang. ' Ja, ja ik kom al' We stappen in de auto op weg naar het moment waar ik al maanden naar uit heb gekeken. Na een uurtje rijden komen we aan. Ik stap uit de auto geef mn moeder een kus en loop de zaal binnen. Zo te zien zijn de deuren al open. Ik laat mijn ticket controleren en loop dan naar de staan plekken voor aan. Ik maak een foto voor op Instagram en Twitter en stop mijn mobiel daarna gelijk weer in mn tas. Na ongeveer een half uurtje is de zaal al bom vol. Op eens word het donker en horen we het voorstukje van Hell's Alot Like Love. De hele zaal begint te gillen en ik natuurlijk ook, de zenuwen gieren door mijn lijf heen van vreugde. En dan, eindelijk zijn ze daar, Owen Playfair Nils Käller Daan Zwierink en onze lieve Rein van Duivenboden natuurlijk. Na het zingen van Hell's alot like love, Mind is blown, Side walk super model en My maingirl volgt het speciale moment. ' Oke euhm we zoeken 4 Invisible girls, wie wil?!' Roept Rein door de zaal heen. Iedereen begint kei hard te gillen. 'Oke iedereen dus hahaha' lacht hij. Owen begint met het zoeken van een meisje daarna zoekt Daan een meisje uit, en vervolgens Nils. Tot slot kiest Rein een meisje uit. Ik had mijn moet al opgegeven omdat de andere jongens hun meisjes uit een totaal andere richting kozen. Tot opeens een fel licht op me schijnt. Rein wijst naar mij en zegt dat ik naar voren mag komen. Ik stop eventjes met ademen, mijn hart gaat als een razende tekeer. Is dit echt of droom ik dit?!
Het meisje naast me stoot me aan en duwt me zachtjes naar voren. ik klim over het hek heen en loop vervolgens het podium op. ' Hey, hoe gaat het? Wel blijven ademen he hahah' Lacht hij. ' Hoe heet je?' Vraagt hij lief. ' Joy' Probeer ik zo normaal mogelijk te zeggen. ' Mooie naam' Zegt hij met een glimlach. Ik ga op de kruk zitten die naast Rein staat. Ik zucht eventjes en hoor dan de eerste klanken van het prachtige liedje. Dan komt het stukje van Rein, Hij pakt mijn hand en kijkt regt in mijn ogen, van af de buitenkant lijk ik heel cool maar van binnen flip ik helemaal. Ik bloos een beetje, Rein ziet het en glimlacht. Na het liedje worden we allemaal backstage genomen. Ik wil terug naar mijn plek lopen maar word dan tegen gehouden...

'OH MY GOAD' Mainstreet story (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu