Glimlach ik en lach.
We lopen samen terug naar onze handdoeken en gaan even zitten. Er komen een paar meiden langs die op de foto willen. Ik zucht even, jesus waarom al die meiden, ik weet het, niet zeuren Joy, alles is zo veranderd sinds ik met Rein heb...
Ach Yolo, voor het eerst zonder mn eigen ouder op vakantie met de liefde van mn leven is geweldig ♡
Na de 'foto sessie' trekt Rein me omhoog. 'Ik heb een verassing voor je, die je ogen dicht' Hij hangt iets om mijn nek 'Open je ogen maar' Ik open mijn ogen en begin te glunderen als ik zie wat hij om mijn gehangen heeft. Een zilveren hartje met R♡J erop. 'Oh my goad Rein, dit is zo lief' Ik knuffel hem en geef hem een kus. 'Ik hou van je babe' Zegt hij. 'Ik ook van jou' glimlach ik.
We lopen hand in hand over het strand en eten een ijsje. Daarna lopen we weer terug naar onze handdoeken. Als we zien dan Chrisje een gebaar maakt dat ze weggaan pakken we onze spullen op en lopen we achter ze aan.
We brengen onze spullen bij de vila en lopen dan terug naar de winkelstraten.
Er is een soort van kermis en allemaal muziek enzo.
Rein pakt mn hand en glimlacht even. Er lopen een paar meiden voorbij die beginnen te gillen als ze Rein zien en eentje begint zelfs te huilen. Ik slik even en kijk dan even de andere kant op. Ik kijk eventjes alle winkels binnen enzo en schrik me dan helemaal kapot als Rein me laat schrikken met een monster masker. 'Hahahahahahha, ooh sorry babe' Lacht hij. 'Nouuu ik schrok me kapot ' Lach ik. Rein lacht en geeft me een kus, een paar meiden in de winkel kijken me bitcherig aan.
Ik pak Rein zn hand en loop snel de winkel uit, 'Hey wat is er?' Vraagt hij. Ik weet niet of ik het wel moet zeggen... de waarheid komt toch wel een keer uit. 'Ik vind het soms moelijk dat... euhm.. fans telkens met je op de foto willen en gaan fangirlen enzo en ik weet het, ik was ook zo, maar ik word een soort van bang van alle meiden die me bitcherig aan kijken me niet mogen en' Ik begin opeens te huilen, alle emotie komt er nu uit... shit. 'Joy... waarom heb je dit niet eerder gezecht? Ik vind het helemaal niet erg, ik snap het helemaal dat je het soms vervelend vind en dat de fans je niet mogen vind ik ook helemaal niet leuk, ik zal je beschermen en er voor je zijn beauty, als je dat maar weet...' Zegt hij en drukt me tegen zijn lichaam aan. 'Ik hou van je...' Snik ik, hij drukt een kusje op mijn hoofd en fluisterd. 'Ik ook van jou, ik ook van jou schat...'
JE LEEST
'OH MY GOAD' Mainstreet story (DUTCH)
أدب المراهقينJoy is een lief meisje die ook wel haar mening durft te geven. Ook is ze een enorme fan van Mainstreet maar in het speciaal valt ze toch wel voor Rein, een spontane en sportieve jongen die zulke droge humor heeft dat je niet meer bij komt van het la...