'OH MY GOAD' Mainstreet story (DUTCH)

378 13 0
                                    

We lopen een paar winkels in en zwerven een beetje door de stad. Na een tijdje lopen we terug naar Rein zijn huis. Ik schrik als ik zie hoe laat het is, en hoor de taxi al aan komen rijden. 'Rein ik moet gaan..' Hij zucht en geeft me een kus. 'Ik hou van je'. Zegt hij lief. 'Ik ook van jou'. Ik loop snel naar de duer en stap in de taxi. Ik zwaai nog even naar de jongens. Ik kom thuis en zie mijn moeder al zwaaiend voor het raam staan. Ik open de voor deur en stap binnen. 'Halloo ik ben,w wacht waar is Rein?'. Vraagt mijn moeder verbaast. 'Hij komt vandaag niet hoor'. Zeg ik zuchtend. 'Is er wat gebeurd liever?'. Vraagt mijn moeder bezorgt. 'Nee hoor, het was juist leuk vandaag'. glimlach ik. Ik loop naar boven en zijn mijn laptop aan. Ik ga even op Skype en zie een verzoek. Rein of course. Ik open hem 'Heeyyy'. Ik zie Daan, Nils en Owen in beeld. 'Hey guys'. Ik zie Rein aan komen lopen op de achtergrond. 'Jongens!! Ik zij dat jullie moesten wachten tot dat ik kwam, hey babe'. Zegt Rein lachend. 'Leuke poster'. Zeg Daan met een lach, hij ziet waarschijnlijk alle Mainstreet posters. Ik glimlach breed. 'Zullen we een stukje voor d'r zingen?'. Vraagt Rein aan de jongens, ze knikken ja en ze beginnen Mind is blown te zingen. 'Wauw thanks guys'. Zeg ik lachend. 'Volgensmij ben je net thuis, of niet?'. Vraagt Rein met een knipoog. 'Ja klopt'. zeg ik knikkent. 'Hebben jullie nog wat gedaan toen ik weg was?'. Vraag ik. Ze beginnen op eens keihard te lachen. 'Je we hebben een liedje over een Eenhoorn bedacht, wil je het horen?'. Lacht Nils. Ik knik. Ze beginnen een liedje te zingen wat echt nergens op slaat, ik schiet in de lach en de jongens ook. We kletsen en lachen over van alles. 'Hey Joy, heb je zin om morgen met ons naar een pretpark te gaan?'. Vraagt Owen. 'Ja lijkt me leuk!'. De jongens glimlachen. 'Oke mooi, dan komen we je morgen rond half 10 ophalen!!'. Zegt Rein met een brede glimlach. 'Oh ja we gaan trouwens naar de Efteling dat je dat alvast weet hahah'. Lacht Nils. 'Ik moet gaan guys, tot morgen'. Zeg ik lipbijtend. 'Doei beauty'. Roept Rein nog snel voor dat ik Skype afsluit. De volgende morgen zit ik aan een boterham met hagelslag. Ik eet het nog snel op voor dat de bel gaat. Ik maak de deur open. Rein stapt naar voren en geeft me een kus. 'Hmm hagelslag'. Zegt hij lachend, de jongens lachen. 'Mam ik ga'. Roep ik nog even voordat ik de deur dicht gooi. Ik stap in bij de ouders van Rein, en hij komt naast me zitten. 'Hebben jullie er zin in heren, en dame natuurlijk'. Lacht de moeder van Rein. 'Ja zeker weten'. Roept Nils van achteren. Rein pakt mijn hand en glimlacht. Ik glimlach terug en kijk dan weer uit het raam. 'Joy, heb je er zin met al die mannen op stap vandaag?'.Vraagt de moeder van Rein lachend. 'Oh ja hoor'. Glimlach ik lief. We komen aan en stappen uit. Voor dat de moeder van Rein weg rijd wil ze eerst nog foto's van ons, we gaan 2 keer met z'n allen en dan Rein en ik alleen. Rein geeft een kus op m'n wang. 'Awhhhh, veel plezier vandaag!!'. Roept de moeder van Rein en rijd dan weg. We laten onze tickets scannen en lopen dan de Efteling in. Owen maakt een selfie waarbij je ons ook ziet, ik doe een duck face samen met Nils, Rein en Daan.

'OH MY GOAD' Mainstreet story (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu