'OH MY GOAD' Mainstreet story (DUTCH)

431 14 0
                                    

En hij gaat naast me zitten. De hele rit kletsen we over van alles en nog wat. We komen aan in Amsterdam waar we vandaag blijkbaar lekker door de stad gaan zwerven. Hij stapt uit en doet de deur achter me dicht, daarna lopen we samen naar een Starbucks restaurant en bestellen alle 2 een Frappuccino strawberry. We gaan samen aan een tafeltje achterin zitten. Rein glimlacht  'Wat maakt Mainstreet zo speciaal voor jou?' Zegt hij met een cutie smile. 'Toen ik ze voor het eerst zag in de clip van Mind is blown werd ik opslag verliefd op hun muziek, ik hou van ze niet alleen om hun muziek enzo maar ook om hun persoonlijkheid, ze zijn alle 4 verschillend maar toch als broers voor elkaar. Ze helpen me met alles en ik hou van ze, dat zal voor altijd zo blijven'. Zeg ik zwak glimlachend. Rein bloost een beetje. 'Wat vind jij het leukste aan ze?' Vraag ik. ' Ze zijn als broers voor me, ik kan gewoon niet meer zonder ze, en de fans natuurlijk die helpen ons overal mee en soms kom je wel eens een leuk meisje tegen weetje.. en ja dan moet je haar uit je hoofd zetten omdat je niet achter een fan aan kan gaan maar ik heb wel eens mee gemaakt dat ik haar niet uit m'n hoofd kon zetten en dat meisje zit nu voor me..' Hij glimlacht en bloost tegelijk. Hij buigt een stukje naar voren en drukt een kusje op m'n wang... Ik bloos meteen. ' Laten we verder gaan'. Hij staat op en trekt mij omhoog. We lopen samen de Starbucks uit en proberen zo onopvallend door de stad te lopen zodat we niet herkend worden. Na een paar uutjes 'zwerven' gaan we naar een gezellig parkje waar een bankje staat. We gaan er op zitten en kijken naar het prachtige beekje waar de eenden vrolijk met elkaar rond zwemmen. Rein staat op en steekt zijn hand uit. 'Stukje wandelen?'. Ik glimlach en pak zijn hand. We lopen als 2 langzame schildpadden door het parkje heen hand in hand, het begint langzaam te schemeren. Ik kijk op van een flits achter me, ik kijk achter om, niks te zien. Niks vermoedend loop ik samen met Rein terug naar de taxi. 

'OH MY GOAD' Mainstreet story (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu