'OH MY GOAD' Mainstreet story

289 14 1
                                    

Dit word de leukste vakantie ooit... Ik schrik zachtjes wakker als iemand me zacht wakker schud. 'Hey Babe, we landen bijna, lekker geslapen?' Glimlacht Rein, ik knik en kijk uit het raam. God damnn it... Curacao is zo mooi... Ik kijk mijn ogen uit over alle mooie stukken helder blauwe water, de gezellige terassjes, het strand... 

Ooh ja we zijn geland, (Merk ik pas als Rein me aanstoot,again :) Ik pak mijn tas en loop achter hem aan het vliegtuig uit. En uurtje daarna zijn we aangekomen op onze vakantie stemming, een grote, witte vial staat op ons te wachten, ik bewonder het van buiten met grote ogen. 'Kom je nog?' Lacht Rein. 'Euhm, ja ik kom' Zeg ik even verward. Ik loop achter hem aan naar binnen, het is hier nog mooier dan buiten... dit is echt sick.. We lopen samen een rondje door het huis. Eenmaal aangekomen in de tuin kijken we alle twee onze ogen uit, een jaccuzi, bubbelbad en een levensgroot zwembad met verlichting.. Jep, beste vakantie ooit.

We besluiten eerst wat te gaan eten en daarna naar het strand te gaan, het is namelijk pas 1 uur in de middag. Na de lunch kleden we ons om en lopen we naar het strand. Onderweg maakt de moeder van Rein leuek foto's van ons, Rein post er gelijk één op Instagram, vervolgens ik ook of course :).

Onderweg komen we ook wat Mainiacs tegen die op de foto willen en een handtekening. Ik weet het, zo was ik ook, maar toch is het best vervelend.. ik wil gewoon alleen met mn vriendje zijn en gezellig selfies maken en al dat soort dingen maar Mainiacs zien hem natuurlijk als voorbeeld... soms vergeet ik dat wel eens, dat ik ook zo was en dat ik er ook alles aan deed om aandacht te krijgen van de jongens en nu is mijn favoriet mijn vriendje en de andere jongens goede vrienden van me... het is nog steeds weird, dus denk ik er ook niet veel overna.. Na de foto's en handtekeningen lopen we het strand op en leggen we onze handdoeken naast elkaar neer. Rein en ik ga een paar meter verder dan de rest, we hebben recht op privacy nu :)

Ik wil op mijn handdoek gaan zitten maar Rein tilt me op bij mijn middel en rent met me naar het water, hij laat me los en laat me dan vallen in het water. 'Oh my gosh, Rein!!!'. Ik sta op en duw hem ook in het water. Ik glimlach als hij weer opstaat, hij loopt naar me toe en slaat zijn armen om mijn middel. 'Deze vakantie word de leukste vakantie ooit'. Zegt hij met een glimlach en duwt een kusje op mijn lippen. Ik glimlach, 'Dat denk ik ook' Glimlach ik en lach.

'OH MY GOAD' Mainstreet story (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu