'OH MY GOAD' Mainstreet story 'DUTCH'

363 15 0
                                    

Ik doe een duckface met Owen,Rein en Daan. Rein pakt mijn hand weer en knijpt er zachtjes in. We lopen met z'n alle naar het spookslot, blijkbaar is er een storing, dus staan we daar 20 minunten wachten. Ik ga op de grond zitten en kijk op mijn mobiel. 11 uur, Nils komt naast me zitten. 'Heb je er zin in' Vraagt hij. 'Ja hoor' Zeg ik. 'Enjoy this day' Zegt hij lachend en staat op. Ik lach en sta ook op. 'Hey beauty' Hoor ik achter me ik draai me om en knuffel Rein. Hij glimlacht en pakt mijn hand. Danbgaan de deuren open ennlopen we naar binnen, ik sta een beetje vermoeiend te kijken naar wat er allemaal gebeurt al Nils me op eens laat schrikken. 'Nils, jezus ik schrok me kapot man' Lach ik. Hij lacht zo hard dat de mensen die bij ons staan een beetje geërgerd worden. We lopen naar buiten en gaan direct naar de bobslee. Na alle atracties gaan we wat eten. Er komen een paar meiden aan die op de foto willen. Na het eten lopen we naar de uitgang. 'M'n moeder komt pas over een uur'. Zucht Rein, ik geef hem een kusje op zijn wang, en hij bloost. Ik glimlach, hij pakt zijn mobiel erbij en gaat selfies maken. Eerst met mij en dan met de jongens erbij. We maken de raarste foto's. Als de moeder van Rein belt dat het nog een halfuurtje later word, besluiten we mensen te gaan imiteren. Daarna lopen we alvast naar het bushokje waar we opgehaald worden. Als zijn moeder ariveert stappen we in. 'En jongens hoe was het?' Iedereen roept enthousiast dat het super leuk was. 'Joy, heb je het een beetje overleeft met al die mannen?' Vraagt ze lachend. 'Hahah ja hoor het was heel erg leuk'. Zeg ik lachend. Ze glimlacht breed. Ze zet me thuis af, Rein geeft me een kus. 'Bedankt voor alles vandaag jongens, doeiii' Roep ik nog snel voor dat ik naar de deur ren. De deur word open gedaan door m'n moeder, ik stap naar binnen. 'Halloo schat hoe was het vandaag?' Vraagt ze glimlachend 'Super leuk!!' Roep ik terwijl ik mijn jas op hang. Ik pak wat drinken en ga voor de tv zitten. Ik pak mijn mobiel en lees mijn berichten. Mainiacs,mainiacs en nog eens mainiacs... Heel veel haat berichten. Ik app Rein, 'Ik krijg alleen haat berichten binnen...is het wel goed dat ik een relatie met jou heb?' Stuur ik. Ik krijg meteen een berichtje terug. 'Babe, gewoon negeren je bent perfect voor mij, ik hou van je wat de fans ook zeggen. Je betekent heel veel voor me xxxx ♥♥♥'. Ik glimlach eventjes. 'Ik hou ook van jou, ik zal ze zeker negeren nu xx♥♥♥'. Stuur ik terug. Ik kijk even op Instagram en zie dat de jongens al onze selfies er op hebben gezet. Ik zet er ook 2 op, 1 met de duckfaces en 1 van Rein en mij kussend. Ik krijg hele lieve reacties en gemene reacties binnen, maar die negeer ik. 'Niet te geloven, onze dochter is beroemd!'. Zegt mijn moeder tegen m'n vader. 'Beroemd?'. Vraagt hij verbaast en kijkt mij aan, 'Ja!! Haar vriendje is Rein van die beroemde boyband Mainstreet!'. Zegt ze enthousiast. 'Mam, het is gewoon een normale jongen die op hockey zit'. Ik zie hem gewoon als Rein, de jongen die van hockeyen houd en met zijn vrienden lol trapt. 'Wat jij wil schat'. Zegt mijn vader glimlachend. Ik zucht even en bijt op mijn lip. Wat zijn ouders soms toch vaag...

'OH MY GOAD' Mainstreet story (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu