'OH MY GOAD' Mainstreet story (DUTCH)

357 12 0
                                    

En komen dan aan bij zijn huis. Hij opent de deur en sluit hem achter mij. Hij loopt voor me de kamer in. 'Mam, pap ik heb Joy mee genomen'. Zijn ouders staan op om me vriendelijk te begroeten. Ze stellen zich voor en daarna zijn broers. Ik stel me ook voor en loop dan met Rein naar zijn kamer. 'Dit is dus mijn kamer hahah'. Ik kijk rond en zie wat Mainstreet posters hangen en zijn hockey spullen. 'Cool'. Ik glimlach. 'Zal ik je leren hockeyen?' Vraagt hij met een grijns. Ik knik ja. Hij pakt zijn hockey sticks en geeft me een kus. We lopen smane naar beneden en pakken zijn fiets uit de schuur. Ik spring achterop bij hem en fietsen naar het hockey veld waar hij altijd traint. Hij leert me van alles en nog wat. Ik scoor bij hem en rent naar me toe en knuffeld me, maar dan struikelt hij en valt hij boven op mij. We lachen en kussen. We horen op eens iemand fluiten, we kijken op en zien dan Daan, Nils en Owen staan. 'Hey tortelduifjes, gaan jullie mee iets drinken?'. Lacht Nils. We staan op en lopen naar ze toe. 'Wacht, hoe laat is het?' Vraagt Daan. 'DUIZEND'. Roept Rein, Nils en ik schieten in de lach. Owen en Daan staan echt zo te kijken van, WTF. Dan begint Rein zelf ook te giechelen. 'Nou kom op Unicorn's'. Daan en Owen lopen voor op. Nils en ik lopen nog steeds lachend achter de rest aan. 'Oh mijn goad'. Nils is rood aangelopen van het lachen. Rein loopt een beetje te slenteren met zijn hocky sticks. We komen aan bij Starbucks en bestellen allemaal het zelfde. Ik ben een beetje met Nils aan het praten en lachen enzo, maar vooral aan het lachen. Dan op eens verteld Nils een grap en is het eventjes stil, maar dan begint iedereen keihard te lachen. De mensen die rustig hun koffie aan het drinken zijn kijken ons geërgerd aan waardoor iedereen nog harder moet lachen. We drinken onze koffie op en lopen dan de Starbucks uit. We lopen met z'n allen door de stad, Rein geeft zijn hockeysticks aan Daan en pakt mijn hand vast. Ik glimlach naar hem. We stoppen even voor een paar meiden die met de jongens op de foto willen. Als we weg willen lopen, roept op eens een meisje. 'Hey Joy! Zo heet je toch?'. Ik knik ja. 'Mogen we misschien met jou en Rein op de foto?'. Vraagt ze lief. Rein glimlacht en loopt met me naar ze toe. We maken een foto met ze en lopen dan weer verder. 'Hahaha, ze mogen je' Zegt Daan. 'Ja gelukkig wel'. Glimlach ik , we lopen een paar winkels in en zwerven een beetje door de stad.

'OH MY GOAD' Mainstreet story (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu