Když už jsme konečně po nějaké té chvíly dojeli do Bradavic.. Hned jak jsem vylezla z vlaku si mě přebrala nějaká učitelka.. ,,Ahoj, já jsem Minevra Mcgonagalová, jsem zástupce ředitele. Pojď se mnou, musím ti vše ukazát a vysvětlit..
Zatím co ostatní jeli na loďkách a nebo v kočáru, já s profesorkou jsme se.. Co jsme to právě že udělali??
,,Lexi.. Vím že je toto všechno pro tebe nové, ale právě jsme se přemístili.." řekla profesorka.
,,Povím ti asi to, co by jsi měla o bradavicích vedět.
Jsou tady 4 koleje.. Nebelvír.. (Moje kolej) Havraspár, Mrzimor a Zmijozel.. Do koleje tě zařadí moudrý klobouk.. Bude to jako tvoje druhá rodina.. A Lexi.. Nezapomeň, že tady na té škole máš někoho příbuzného.." Řekla a poplácala mě po rameni.
(...)Momentálně stojím ve Velké síni, a čekám až Minevra přečte mé jméno a já půjdu do své druhé rodiny.. Koleje.
,,Lexi P.. Hallová." všichni zbystřili, protože na to, že přijde někdo nový v mém věku nejsou zvyklí..
Posadila jsem se na stoličku, a na hlavu si dala moudrý klobouk...
,,Ááh!! Lexi!" Řekl a já se lekla tak že jsem nadskočila.
,,Lexi, Lexi Hallová.. A neměl bych ti spíše říkat Potterová?" Řekl klobouk a všechny stoly propukly v hlasitý šepot... U nebelvírského stolu mělo pár lidí výraz jako by jim někdo sebral notebook.. Achch jak já ten pocit znám..
,,Takže Lexi Potterová.. Dívka která přežila.. Máš znamení?"
Chvíly jsem nevěděla o čem mluvý, ale pak mi to došlo.. Nadzvedla jsem si vlasy za levým uchem, a měla jsem tam nepatrnou jizvu ve formě 'hvězdy'
Všichni se totálně zděsili..,,Taak Lexi.. Myslím že tady studenty trápím už hodně.. Tak já si myslím, že tě můžeme zařadit do koleje.
Jsi statečná, cílevědomá, a dokážeš být někdy i milá.. Že bych tě poslal za tvým bratrem do Nebelvíru?" V tu chvíly jsem se zděsila... Já. Lexi. Hallová. Mám. Bratra. Chlapce. Který. Přežil. ?! Nic jsem radši neříkala a jen dál poslouchala...
Ale milá Lexi.. Dal bych tě do nebelvíru, ale problém je ten, že tvoje temná stránka převyšuje.. Tvoje jméno.. Chování.. Sebevědomí.. Tvé vlasy, které si barvíš z černé na bílou jen aby jsi vypadala chladně.. To všechno směřuje spíše do Zmijozelu.. Nebudu tě tedy trápit.. Ať je to tedy.. ZMIJOZEL!!" Když ten pošahaný klobouk domluvil, u zmijozelského stolu propukl hlasitý potlesk.. Podívala jsem se tím směrem a... Néé, néé že nejsem na koleji s tím magorem Malfoyem, že ne?
ČTEŠ
SECRET GIRL.. w. Draco Malfoy [POZASTAVENO]
FanfictionZačalo to pouhým pohybem židle. Skončilo to u několika zničených váz, vysklených oken, a někdy dokonce i odlétlo pár lidí. ,,Vyslechněte mě, Lexi by měla začít využívat své schopnosti. Jinak tady všechny zničí." Rodiče Lexi nechápali, že je to pro...