SI DĚVKA LEXI 3.část

1K 51 10
                                    

,,Né, pane profesore." Řekla jsem a odešla s pohledem k zemi.
(...)

,,Co to zase z toho Pottera vypadlo? Já? Já nemůžu být dcera Snapa.. Není to možné, on je smrtijed.. Určitě je smrtijed!" Žvatlala jsem si na koleji.

Ach.. Celý den myslím jen na toto, už mě nebere ani to, že mě Malfoy políbil.. Prostě mi toto dočista pomátlo mozek.
(...)

,,Heej Lexi vztávej! Musíš něco vidět!" Zakričela na mě ráno Klér.

To mě ani v sobotu nenechá vyspat?

,,Coje?" zeptala jsem se.

,,Lexi, zlato.. Musíš něco vidět, Pansy právě předvádí scénu Malfoyovi ve společence!" Řekla Klér a snažila se zadržet smích.

,,Cože? Proč si to neřekla rovnou?" Vyhrkla jsem a jen v tílku a mini kraťasech vyběhla ven z postele.
(...)

,,Jak jako že to popíráš Draco? Neříkej, že ke mě nic necítíš!" Zakřičela Pansy.

Nemohla jsem se přestat smát.. ,,Achch chudák Draco.. Je mi ho líto." Pomyslela jsem si a dál se smála.

,,Nic Pansy, vůbec nic k tobě necítím." Řekl Draco v klidu a opřel se o roh stolu.

,,Ale musíš ke mě něco cítit! Jsme spolu už dlouhou dobu ve Zmijozelu." Řekla Pansy a podívala se směrem ke mě.

Draco jen nesmyslně zakýval hlavou.

,,To že přijde tahle nová štetka, znamená že mě hned budeš nenávidět?" Zakřičela Pansy, a já už vytahovala hůlku.

,,Jestě jednou ji řekneš takhle, a nevyvázneš bez následků." Řekl Draco v klidu.

,,Je to tak! Lexi je děvka, viděla jsem vás, jak jste si dali pusu!" Zakřičela Pansy a všude po místnosti se nesl šepot.

Toto už vážně přehnala.

,,Jak se opovažuješ, ty krávo mě takto nazívat?!" Zakřičela jsem a vystoupila z řady s hůlkou v ruce.

,,Lexi klid." šeptl Draco.

,,Crucio." šeptla jsem prozměnu já.

Pansy se svalila k zemi a já šla k ní. ,,Příště si rozmysli, co z tebe vyleze." řekla jsem a povolila hůlku.

,,Tohle ti neprojde." Řekla Pansy a zmizela.
(...)

Pohled Draca

Ležel jsem ve své posteli, a přemýšlel. Přemýšlel o tom, co to dnes Lexi udělala.. Nevím proč ale přitahuje mě.. Přitahuje mě její zlost.. Je to snad poprvé, co někoho upřímě chci.
(...)

Pohled Harryho.

Moje jediná sestra, je dcerou Snapa? Jak je to vůbec možné? Chtěl jsem ji více poznat, ale prostě jsem to nedokázal s tou myšlenkou, že bude smrtijedka, ale teď, když ještě k tomu vím, že je dcera Snapa? Jak moje matka mohla? Jak mohla něco mít s takovým čarodějem? Nechápu to..

Pohled Lexi.

,,Klér? Pohni, za deset minut je večeře." Řekla jsem a šla pro Klér do koupelny.

,,Počkej musíme se přemalovat." Řekla Klér a zasmála se.

Panebože jak já tu holku miluju. 

Ještě před odchodem jsem si opravila svoje rudé rty a mohly jsme vyzarit.
(...)

Večeře byla jako vždy super.. Všechno bylo super.. Tedy kromě toho, že se Brumbál chystal na jeden ze svých mnoha proslovů.

,,Milí žáci. Chtěl bych vám něco oznámit... Ministerstvo kouzel obnovilo hru, která se dříve konala každý rok, ti nejstarší z vás, si ji možná pamatují.. Jde o to, že z každé školy bude vybráno 8 žáků, a ti budou v připravené aréně bojovat na život a na smrt.

Aby to nebylo tak drastické, je nové pravidlo, pokud přežijou žáci ze stejné školy, může vyhrát třeba všech osm žáků z naší školy

Myslím, že můžeme začít losovat.
Dívka z nebelvíru bude... Hermiona Grangerová..(všichni kromě chudáka Hermiony si oddychli)
Kluk z nebelvíru bude... Harry Potter.. Jaká to náhoda?
Dívka z Havraspáru bude... Cho Changová(nevím jak se to píše)
Chlapec z Havraspáru bude Cedric Digory.
Dívka z Mrzimoru bude.. Nataly Braienová
Chlapec z Mrzimoru je.. Karl Maul
A nakonec.. Dívka ze Zmijozelu je... Lexi Potterová
Chlapec  ze Zmijolezelu bude... Draco Malfoy..

Toto jsou naši hrdinové. Rád bych aby jste se vrátili všichni, proto vás poprosím, spolupracujte."
Dořekl Brumbál a odešel.

SECRET GIRL.. w. Draco Malfoy [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat