Pohled Draca
Už zítra.. Zítra jdeme do arény.. Mám strašný strach. Nedá se to popsat.. Ale ještě horší je to s Lexi.. Nechci aby tam šla.. Mám ji moc rád, a budu ji chránit.. Můžu tak ohrozit všechny.. Ale ja pro ni budu klidně ryskovat život. Nechápu kde jsem ten cit k ní vzal, ale nechci aby se o tom dozvěděla.
Pohled Lexi
,,Tati! Slibuji ti, že se vrátím.. Jsem dcera toho nejelepšího čaroděje." Řekla jsem otci a trochu mu zlepšila náladu.
,,Já vím že se vrátíš Lex" Řekl otec a usmál se.
(...)Je druhý den ráno, a já se připravuji na hromadné přemístění do arény. Ale ještě předtím, jdu za otcem.
,,Jdu se rozloučit tati." Řekla jsem a obejmula ho.
,,Ahoj Lexi, hlavně se mi vrať." Řekl otec a obětí mi opětoval.
Otočila jsem se, a odešla z otcova kabinetu.
,,No kde jste slečno Potterová" prohlásil Brumbál protože jsem přišla poslední.
,,Omlouvám se." Řekla jsem a po tváři mi stekla jedna slza.
Draco si toho všimnul, a hned šel ke mě.
,,Taak myslím, že už je čas, hlavně se vraťte." Řekl ředitel.
Chytli jsme se se všemi za ruce, a najednou se objevili na nějaké louce vedle lesa.
,,Hej! Půjdeme do lesa a obstaráme kouzla, doufám že nikdo z vás na sobě nemá parfém Lexi." zeptala se Hermiona.
,,Ne, nemám." řekla jsem a šla s ostatními do lesa.
,,Vy ostatní postavte stan." Řekla Hermiona zatímco dávala ochranná kouzla okolo nás.
,,Kde chce vzít k sakru stan? " Zeptal se Draco.
Harry jen ukázal na malou kabelku, a následně z ní vytáhl stan, který jsme všichni začali stavět.
,,Hele, jestli chceme neumřít hlady, tak musíme spolupracovat, takže Malfoyi a Harry, neexistuje, že se budete nenávidět." Řekla Hermiona a Draco s bratrem jako by ji poslouchali.
(...)*O dva dny později*
Pohled Lexi
Jsme tu třetí den, a zatím jsme na tom dobře. Jsme ukrytí, a ostatní se mezitím zabijí někde venku. Hermiony kouzla vážně fungují. Nikdo si nás nevšiml.
,,Měli by jsme se vydat někam jinam, a měli by jsme začít vraždit." Navrhl Cedric.
,,Ano, souhlasím." Kývla jsem.
,,Fajn, za hodinu vyrazíme, máte všichni hůlky?" Zeptala se Hermiona.
Ostatní jen kývli, a začali balit. Já s Cho jsme zatím rušili kouzlo, aby se do naší skrýše neukryl nikdo jiný.
S Cho jsem se velmi spřátelila, mám ji tady z těch nejraději, tedy až na Draca, toho mám taky ráda.. Ale tak s Cho můžu řešit ty dívčí problémy jestli chápete.
(...),,Pššt! Tam někdo je." Šeptl bratr a ukázal směrem ke křoví.
,,Musíme ho zabít." Řekla jsem sklesle.
,,Udělej to Lexi Potterová, nebo ti máme říkat Snapová?" Řekl Harry ironicky.
,,Hej, já chci být navždy Potterová, i když mám svého otce ráda. Matku taky miluju, tak zmlkni!" Řekla jsem trochu více nahlas.
,,Nooo tak se předveď, co tě naučil tatínek noo?" Řekl Harry už normálně nahlas a ten čaroděj to slyšel.
,,Bombarda maxima!" zakřičel a poslal kletbu směrem k Harrymu který si toho nevšiml.
Rychle jsem skočila před něj a kletbu odrazila.
,,Díky" Řekl rychle a dál bojoval.
,,Avada Kedavra." Řekla Cho, ale udělala veeelkou chybu, stála od něj kousek, a když tu kletbu odrazil, vrátila se zpět do Cho, a ta se zkácela.
,,Ne!!" Zakřičela jsem a začaly mi vztekem téct slzy.
,,Avada Kedavra!" Zakřičela jsem a poslala zaklínadlo přímo na čaroděje. Byl velice silný, ale měl slabou vůli.
Můj zelený blesk, a jeho oranžový se pustili do sebe, a zároveň se přebyjeli.. Byl o hodně silnější než já.. Ale nevzdávala jsem to.
Vzpoměla jsem si na matku..
Ležela jsem v postýlce, vedle mého bratra, a maminka přiběhla celá vystrašená.
,,Zlatíčka!! Maminka vás miluje, miluje vás, vy to zvládnete!" mluvila bolestně matka, a pak se před námi zkácela k zemi.
Najednou jsem začala výtězit, měla jsem vztek, vztek na všechno a na všechny. Soupeř upustil hůlku, a tak byla má šance. ,,Avada Kedavra." Šeptla jsem, a sledovala jak soupeř mizí za křovím.
Spadla jsem na zem, a prosila, ať mi vrátí Cho.. Umřela.. Už tady není, a já se s tím nesmířím.
,,Lexi! Lexi!" Zakřičel Draco a bežel ke mě.
Padl mi do náručí, a utěšoval mě. Horší pocit jsem nikdy nezažila.
*Mezitím v Bradavicích*
Pohled Snapa
Na velké obrazovce, se promítá celý souboj. Byl jsem šťastný, že naši studenti jsou schovaní, a jsou v bezpečí.. Když v tom najednou se začali bavit o přesunu.. Bál jsem se, chtěl jsem jim v tom zabránit, ale bylo pozdě.
Lexi s ostatními mířili k tomu nejsilnějšímu čarodějovi ze soutěže, to je jejich konec. Sedl jsem si ma židli, a modlil se ať přežije alespoň Lexi.
Začal souboj, Lexi zachránila Pottera před smrtí, a on ji jen poděkoval.. Nic víc, je stejný jako jeho otec.
Čaroděj pouhým odražením kletby zabil Cho Chang. Viděl jsem, že je zle, a že Lexi bude bojovat naplno.
Jejich blesky z hůlek se prali, soupeř vyhrával, když už jsem myslel, že je Lexi mrtvá, tak se to najednou začalo měnit, soupeř zahodil hůlku, a Lexi ho zabila. Byl jsem na ni tak hrdý..
Celý sál byl šťastný, ale havraspár oplakával Cho, bylo mi jich líto, ale byl jsem rád že Lexi žije
ČTEŠ
SECRET GIRL.. w. Draco Malfoy [POZASTAVENO]
FanfictionZačalo to pouhým pohybem židle. Skončilo to u několika zničených váz, vysklených oken, a někdy dokonce i odlétlo pár lidí. ,,Vyslechněte mě, Lexi by měla začít využívat své schopnosti. Jinak tady všechny zničí." Rodiče Lexi nechápali, že je to pro...