Ano.. Boužel je to tak.. Za co mě trestáš bože?? Néé.. Že ta ohavná černovláska co snad nikdy neviděla makeup nebo nezná slovo úprava nemíří právě ke mě.. Že ne?
A ano, šla ke mě a začala vyzvídat..
,,Ahoj, já jsem Pansy.. Ty jsi Lexi? Ty jsi sestra Pottera?"
,,Ahoj, jo to jsem já, ale to že on je můj bratr, o tom jsem vážně nevěděla.."
Čekala jsem na odpověď, ale místo toho Pansy zírala na odcházejícího Malfoye jako já když mi někdo koupí novou hezkou rtěnku.. Co se jí na něm až tak líbí? Jako neni nejhorší.. Ale znám i lepší kluky..
,,No není dokonalej Lexi?" řekla zasněná Pansy.
,,Ehhh nepřijde mi." řekla jsem v klidu.
,,Děláš si srandu? Toto je zmijozelský princ! Všechny dívky ho milujou, až na Klér, která je stejná jako ty." Řekla otráveně Pansy.
,,Kdo je Klér?" Zeptala jsem se.
,,Zrovna támhle je.. Je se námi na pokoji.. To nemůžeme přežít Lex.." Řekla, a já byla šťastná, že ve zmijozelu je alespoň někdo normální.
(...)
Klér:,,Čau Pansy.." Pozdravila ta dívka hezky, a Pans na ni jen zírala.
,,Ahoj Klérinko" řekla znechuceně.
,,Hele, jestli to tu ten rok spolu máme vydržet, tak se chovej normálně.." Řekla Klér a usmála se.
,,Jo já se mam chovat normálně? Nevím kdo tady měl nějaký techtle mechtle s Dráčkem." Řekla Pansy, a slovo Dráček pověděla úplně zasněně.
,,Se neumíš srovnat s tim, že mě do postele chce a tebe ne co? " Řekla úplně nadšeně Klér. Pansy to očividě nepřenesla přes své srdce a naštvaně odešla.
,,Ahoj, ty jsi nová?" Zeptala se Klér s úsměvem..
,,Ano, já jsem Lexi, ahoj." Řekla jsem mile.
,,Já jsem Klér, je super že je tady někdo jako já.." Řekla klér se smíchem v hlase..
,,Jó to jo.. Nevím jestli bych s Pansy a tou její crew vydržela celý rok." Řekla jsem a začaly jsme se obě smát..
,,Tak pojď, ukážu ti ložnice a všechno ostatní.." Nabídla se Klér.
,,Dobře, ale nejdřív chci něco vědět." Řekla jsem napínavě.
,,Co tě zajímá Lexi Potterová." Řekla Klér vtipně.
,,Jaký to bylo s Malfoyem?" Zeptala jsem a smála se jak debil..
,,Hele zlato, myslím že tuto debatu si necháme až změníme pozici ano?" Řekla Klér a taky se hrozně smála.
(...),,Klér!! Dělej poběž!" Řekla jsem ji hned po tom co jsme udělali takový menší žertík na Pansy.. Šlo tam o to, že jsme se vydávali za Malfoye a napsali jí vzkaz, že si s ní užije jen tehdy, až se hezky namaluje. Věděli jsme že se půjde 'krášlit' na dámské záchody, tak jsme tam běžely a schovaly se.
,,Lex!! Tady se schováme! Tady na ni dobře uvidíme!" Zakřičela na mě Klér.
Běžely jsme se schovat a jen čekaly na Pansy..
(...)
,,Klér! Už jde!" šeptla jsem na Klerinu.
Pozorně jsme ji sledovaly..
,,Pfff! Ona si dává pudr štetcem na makeup!" vybouchla Klér a já s ní.Když po chvilce odešla, vylítly jsme z našeho úkrytu a plácli jsme si na to že se nám to povedlo.
,,Panebože Klér ona vypadá jako by se polila hrncem s houbovou omáčkou.." Plácla jsem první co mě napadlo a Klér se tam válela na zemi..
ČTEŠ
SECRET GIRL.. w. Draco Malfoy [POZASTAVENO]
FanfictionZačalo to pouhým pohybem židle. Skončilo to u několika zničených váz, vysklených oken, a někdy dokonce i odlétlo pár lidí. ,,Vyslechněte mě, Lexi by měla začít využívat své schopnosti. Jinak tady všechny zničí." Rodiče Lexi nechápali, že je to pro...