flashback
Něco tam musí... něco tam musí být. Jen malou nicotnou krásnou věc musí v sobě skrývat.
Honila se mi tahle myšlenka v hlavě každý den. Nemůžu věřit, že je Harry pořád jenom zlý.Pokud mě miluje, nemůže dělat pro me jen špatně věci. Nějaká malá hezká věc, kterou pro mě kdy udělal musí být.
Pořád jsem nad Harrym přemýšlela jaký je, zatímco jsem byla za trest zavřená v temném sklepě.
Nevím co dělám špatně. Říkám jim celou tu dobu pravdu. Proč ho tolik matka chrání?
Neudržela jsem se a slzy začaly stékat po tváři. Uvidím menší světlo, které vychází z chodby. Někdo otevíral dveře.
Vstala jsem ze země a své oči jsem si ani neutřela. Sledovala jsem stín, který se ke mě pomalu blížil a byla to Harryho matka.
"Musíš být hladová, Kenny." Řekla milým hlasem a na zem mi položila tác s jídlem a pitím. "Je ti zima?" Nebyla jsem si přesně jistá, co hodlá potom udělat.
"Chceš přinést deku?" Podívala se na mne ustaraným pohledem ale já nepohnula ani hlavou či očima.Po nějaké chvíli se vrátila s modrou dekou a obmotala mi ji kolem ramen, aby mi nebyla zima.
"Promiň, Kenny. Ale musíš tu ještě nějakou chvíli počkat než se Harry uklidní." Řekla a chystala se ode mě odejít."Počkat!" Konečně jsem se zmohla na nějaké slovo. Matka se na schodech zastavila a podívala se na mě. "Proč ho necháte mi tohle dělat? Co když mi někdy ublíží?"
Matka chvíli mlčela a nakonec s vážným výrazem odpověděla.
"On tě opravdu miluje. Někdy musíme ublížit lidem, který milujeme."
ČTEŠ
Heartless 2 [h•s•fanfiction]✔
Fiksi PenggemarTisíce dnů, několik let a já už budu brzy doma s tebou. cover; @kaylaleighton❤