[Kenny]
(Viz. Na obrázku máte Scotta :D)Byla jsem zamilovaná. S Harrym jsem se držela za ruku v supermarketu.
"Na co máš chuť, má snoubenko?" Pošeptal mi do ucha a já se pousmála."Asi to vidím na špagety." Usmála jsem se. Zrovna jsme se nacházeli v uličce s kořením a Harry pustil moji ruku a šel pro těstoviny, zatímco já vybírala koření, které budeme potřebovat.
Nějaký kluk s vozíkem vjel do té samé uličky, kde jsem byla já. Přišel mi povědomý ale nemohla jsem si vzpomenout tak jsem to nechala být ale ten kluk ke mě přišel.
"Kenny. Ach, Kenny." Jeho hlas zněl jako by se mu ulevilo. Objal mě a já vůbec nechápala o co jde."Jsi v pořádku. Neublížil ti doufám."
"Promiňte, kdo jste?" Zeptala jsem se ho zdvořile.
"T-ty mě nepoznáváš?"
"Obávám se že ne. Promiňte." Měla jsem strach. Proto jsem chtěla odjet s vozíkem pryč ale on mě zastavil.
"To jsem Já, Scott. Tvůj snoubenec." Nestihla jsem zareagovat. Nějaký uchyl? Nemyslím si. Vypadalo by to jinak.
"Kenny." Uslyšela jsem za svými zády Harryho a otočila se k němu. "Mám ty špagety." Řekla bez náznaku radosti.
Otočila jsem se k tomu klukovi zády a šla s vozíkem za Harrym. Šli jsme a já se pořád nepřestávala otáčet k tomu muži. Je tu snad něco co nevím?
ČTEŠ
Heartless 2 [h•s•fanfiction]✔
FanfictionTisíce dnů, několik let a já už budu brzy doma s tebou. cover; @kaylaleighton❤